Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn er hier veel mensen, die hem al hebben, die last hebben van die vastlopers met Bully?

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb em, maar nog helemaaaal geen last van vastlopers hoor\o/

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Eerste keer dat ik de school binnen liep, liep het spel + mijn 360 vast..

4. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    2 keer tot nu toe, 8 uur in.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Daarom er voor zorgen dat je na elke 1 of 2 missies je data even saved.
    Zodat als je een keer een vastloper krijgt,je niet 10 missies opnieuw moet doen.

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu net een paar missie's gedaan, maar vind het plagen een beetje eentonig worden. Wordt dit nog leuker of komen er later in het spel meer opties vrij?

Btw, is het niet leuk om elkaars ervaringen uit te wisselen? Laatst gooide ik een zak knikkers voor een drukke deur; iedereen belandde bijna op z'n plaat? :+

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb wel eens (in de ps2 versie dan wel) een kussend stel uit elkaar gebeukt door tegen ze op te springen:9 Straks in chapter 2, komt er genoeg variatie hoor:+

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0

Gelukkig maar! vond het eigelijk al een beetje saai worden :+

9. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip, bij de Music Store hier in het dorp, hadden ze er nog 1 \o/

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jeeeeeeeeuh!!! Ik heb de game nu ook!! vrijdag middag ff gehaald ben Van Leest...ook een of andere muziek/game winkel

Maar deze game is gewoon Nice.. De missies blijven me tot nu toe boeien en de lessen op school zijn ook erg leuk om te doen

Ik heb in een uurtje of 3 spelen 1 vast loper gehad...dat was wel kut want toen had ik net een aantal missies gedaan.. die moest ik dus allemaal overnieuw doen:'-( ....maarja daar zijn we dus blijkbaar snel van af met die update!!:thumbs:

Kheb nu ook ff een strandhuis geunlocked net bij zon boks wedstrijd...dat was wel leuk om te doen..

eigenlijk is het best jammer dat er geen xbox live bij zit..dit is eigenlijk ijn eerste spel dat geen xbox live ondersteunt...hmm opzich wel raar..maar het maakt eigenlijk geen flikker uit want het verhaal, de missies en de lessen zijn gewoon hartstikke leuk..

Ik heb nu 110/1000 aan achievements..de achievements zijn opzich best makelijk te halen dus dat is wel prettig...het is gewoon meestal een kwestie van veel van dit doen en veel van dat...bijvoorbeeld dat je 200 gasten knock out moet slaan...die achievement krijg je dus zo als je het spel vaak doet

nouja dit is wat ik te vertellen heb over bully....Het is echt een hele leuke game, die zeker het kopen waard is (tot nu toe dan;), maar ik verwacht ook wel dat dat zo blijft) Ik denk dat als ik een cijfer moest geven op dit spel dan was het een 8.9 geweest denk ik

Laterssssssss_0/

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Met jou kan ik praten:9 Die update kwam toch volgende week he?

12. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog geen uur op zitten, en nu al m'n eerste vastloper... Hopelijk komt die patch snel ja, want van de frame rate wordt ik ook al niet echt al te blij...

Maar verder leuke game tot nu toe, leuke sfeer en alles :D.

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk spel, ook ik heb na een half uur een vastnaaier. Wat me wel tegenviel was dat introfilmpje, daar komen een soort strepen doorheen. En er moet wel erg vaak geladen worden.....

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb na een kleine 3 uur spelen, nog geen enkele vastloper gehad...

15. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de V-sync is niet helemaal lekker. Heb er in de rest van het spel geen last van gehad.

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik heb ook nog geen vastloper gekregen na nu een kleine 4 uur spelen. Ik vind het ook erg vermakelijk om lekker de pestkop uit te hangen. Ik vraag me alleen nog af hoe ik het makkelijk aan bloemen of chocolade kan komen

17. kuchiki Byakuya

kuchiki Byakuya Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag ook gehaald, niks anders dan lof over dit spel. Vind het zeker een aanrader voor mensen die het nog nooit hebben gespeeld.

Wou alleen vragen hoe laat je rotjes of bommetjes achter je, als je aan het rennen bent en achtervolgd word door prefects bijvoorbeeld. Thanx

Trouwens een briefje op iemand z'n rug plakken met KICK ME is echt LOL haha... vind sowieso dat rockstar op het gebied van humor altijd wel de juiste snaar weet te raken:p

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zitten nog best moeilijk lessen tussen :thumbs: Echt een vet spel!

Is er eigenlijk wel genoeg tijd om straks rond te hangen op de kermis? Of kan je daar maar 2 minuten zijn? Hoe kun je die gym lessen eigenlijk op tijd halen? Ben altijd te laat wanneer de bel gaat.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nog geen vastloper gehad, uurtje of 5 gespeeld. Wel een bug gehad, liep in de gym en opeens kwam er zo'n brede sportgast naar me en sprong op me en zo vielen we in die lege zwembad. Toen begon Jimmy rare shit te doen en bleef hij vastzitten in het hoek van de zwembad.

Kan nu ook buiten de school en heb dat tot nu toe ook alleen nog maar gedaan. Ik hoop dat ik de lessen gewoon in kan halen toch een dag later ? Weet nog steeds niet wat het eerste woord bij Engels is, wie weet 'm ? - Weet hem al - En kan je trouwens gewoon doorgaan als je alle misies hebt gehaald ? Ik hoop het wel. En hoe stop je mensen in een kluis ? Alvast bedankt ;p

Halloween was trouwens geniaal! _O_

20. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik ben nu bij halloween echt lachen idd:) .Heb iets van 2,5 uur gespeeld en gelukkig nog geen enkele vastloper gehad

Deel Deze Pagina