Kreeg net een mailtje van EzyDVD dat de films niet 28 maart, maar 12 maart worden verzonden omdat ze ze eerder hebben ontvangen \o/
Ohhhh dat is dan wel weer mooi. Toch nog maar 1x kijken of er hd-dvd's zijn die ik echt wil hebben. Ben alleen een beetje bang voor de douane met grotere pakketjes
Net ook in het koopjes draadje gezet, nu ook maar even hier. Voor de geïnteresseerde. Xbox 360 HD-DVD addon Nu van €149,99 voor €49,99. Bij Nedgame.
Dat is geen koopje, dat is de nieuwe vaste prijs! HDDVD aanwinsten van deze week: Fucking snel: Transformers/Planet Earth/Excalibur (toppertje) dinsdag op de post gegaan en nu al binnen! (Vanuit Canada...) En weer geen douane
Heb even een vraagje weten jullie of er binnenkort ook een blue ray disc add on komt voor de 360? Anders koop ik maar een gewone blue ray speler.
Er zijn altijd wilde speculaties natuurlijk, maar daaromtrent is zeker nog niets officieel bekend dat ik weet. Het zou wel logisch zijn dat ze zoiets willen uitbrengen in de nabije toekomst misschien, maar ik weet niet of dat zomaar gaat i.v.m. concurrent Sony en eventuele Blu-ray licenties etc.
Nope ebay, dvdcrave heeft trouwens ook mooie prijzen! Shooter/Babel/Disturbia/Next/Transformers voor 12 aud per stuk. Alleen kan je daar niet zien of er NL subs bij zitten
Oke ik heb besloten om toch nog maar een hddvd speler add on te kopen en later dit jaar blue ray. Omdat ik 400 voor een blue ray speler echt te achtelijk duur vind. Maar mijn xbox360 is er een uit 2005 dus zonder hdmi. Kan ik dan evengoed full hd verkrijgen via component? of heb ik dan echt een nieuwere 360 nodig?
Hoe open je de disc drive van de HD DVD speler met je remote als er een disc in zit? zonder disc lukt dit wel maar met disc niet. En als ik op ''open'' druk op de remote opent hij de 360 disc drive.
Maar dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ze een add-on gaan uitbrengen. Maar ze zeggen ook niet dat er geen komt... "we'll support Blu-ray in ways that make sense.” Als het dus geld opbrengt Moest hij er komen, ik koop hem in ieder geval niet. Nu is er één formaat, nu wil ik ook één deftige speler.
Je kan ook als je in het dashboard zit, en er zit geen film in, helemaal naar beneden en dan "Open HD DVD Disc Drive"
ja maar daar las ik overheen Je hebt helemaal gelijk Net de Ocean's trilogy van DVDOutlet ontvangen, erg snel binnen!