Jeeeeeeeeuh!!! Ik heb de game nu ook!! vrijdag middag ff gehaald ben Van Leest...ook een of andere muziek/game winkel
Maar deze game is gewoon Nice.. De missies blijven me tot nu toe boeien en de lessen op school zijn ook erg leuk om te doen
Ik heb in een uurtje of 3 spelen 1 vast loper gehad...dat was wel kut want toen had ik net een aantal missies gedaan.. die moest ik dus allemaal overnieuw doen
....maarja daar zijn we dus blijkbaar snel van af met die update!!
Kheb nu ook ff een strandhuis geunlocked net bij zon boks wedstrijd...dat was wel leuk om te doen..
eigenlijk is het best jammer dat er geen xbox live bij zit..dit is eigenlijk ijn eerste spel dat geen xbox live ondersteunt...hmm opzich wel raar..maar het maakt eigenlijk geen flikker uit want het verhaal, de missies en de lessen zijn gewoon hartstikke leuk..
Ik heb nu 110/1000 aan achievements..de achievements zijn opzich best makelijk te halen dus dat is wel prettig...het is gewoon meestal een kwestie van veel van dit doen en veel van dat...bijvoorbeeld dat je 200 gasten knock out moet slaan...die achievement krijg je dus zo als je het spel vaak doet
nouja dit is wat ik te vertellen heb over bully....Het is echt een hele leuke game, die zeker het kopen waard is (tot nu toe dan
, maar ik verwacht ook wel dat dat zo blijft) Ik denk dat als ik een cijfer moest geven op dit spel dan was het een 8.9 geweest denk ik
Laterssssssss_0/
Klik om te vergroten...