Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Als je buiten de school kan komen, moet je naar zo'n item winkel waar je vanalles kunt kopen. Binnen de school kun je er volgens mij niet aan komen.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    In de stad had je een winkel waar je dat kon kopen. Als je geluk hebt kan je chocola uit kluisjes vinden en bloemen kan je plukken op school.

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat is de bedoeling van deze achievement?

---------------------------------
    AFTER HOURS:

Spend 5 hours out after curfew
    ---------------------------------

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb weer even een vraag.

Ik weet niet zeker of ik alle "errant missions" in Chapter1 had voltooid.
    Kan ik nu in Chapter2 ook nog die errand missions van Chapter1 gaan doen?

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Rockstar to expel 360 Bully bugs
    Publisher apologizes for crashes and other performance problems with Scholarship Edition of schoolyard scrapper, says a fix is on the way.
    By Brendan Sinclair, GameSpot
    Posted Mar 7, 2008 8:23 am PT
    Bullies aren't well liked normally, but Xbox 360 gamers might have been particularly put off by Rockstar Games' Bully: Scholarship Edition and the game's unfortunate glitches. While a number of problems have been reported since the game's release earlier this week, the biggest is easily an abundance of crashes.

"We are very aware of the problems some people have been experiencing with the Xbox 360 version of Bully: Scholarship Edition and have been doing everything within our powers to resolve these issues as quickly as possible," a Rockstar representative said, adding, "We apologize wholeheartedly for the inconvenience that this matter has caused some owners of the game."

Rockstar is currently working on a fix for the problems that should be released through Xbox Live as a title update sometime within the next week.

Zoals je ziet komt die update dus volgende week...tis al een keer gepost maar hier nog een keer maar dan van gamespot;)

Halloween was echt masterlijk ja..ik kan niet wachten tot volgend jaar;)

Biologie is best moeilijk man....je moet het echt focking snel doen..mn 2de biologie class ben ik dus ook gefaald :'-(

Latersssss_0/

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Rockstar to expel 360 Bully bugs
    Publisher apologizes for crashes and other performance problems with Scholarship Edition of schoolyard scrapper, says a fix is on the way.
    By Brendan Sinclair, GameSpot
    Posted Mar 7, 2008 8:23 am PT
    Bullies aren't well liked normally, but Xbox 360 gamers might have been particularly put off by Rockstar Games' Bully: Scholarship Edition and the game's unfortunate glitches. While a number of problems have been reported since the game's release earlier this week, the biggest is easily an abundance of crashes.

"We are very aware of the problems some people have been experiencing with the Xbox 360 version of Bully: Scholarship Edition and have been doing everything within our powers to resolve these issues as quickly as possible," a Rockstar representative said, adding, "We apologize wholeheartedly for the inconvenience that this matter has caused some owners of the game."

Rockstar is currently working on a fix for the problems that should be released through Xbox Live as a title update sometime within the next week.

Zoals je ziet komt die update dus volgende week...tis al een keer gepost maar hier nog een keer maar dan van gamespot;)

Halloween was echt masterlijk ja..ik kan niet wachten tot volgend jaar;)

Biologie is best moeilijk man....je moet het echt focking snel doen..mn 2de biologie class ben ik dus ook gefaald :'-(

Latersssss_0/

Edit: @ xbox freak..die achievement is dat je 5 uur moet opblijven nadat het 11 uur is geweest...dus dan moet je eigenlijk al in bed liggen maarr voor de achievement dus niet...de uren worden opgeteld dus je kan bijv per dag 1 uur na 11 uur opblijven gedurende 5 dagen en dan heb je hem al;)

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
  8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb ff een vraag over de multiplayer....kun je alleen maar die school lessen en die 3?? andere minigames doen...kun je niet bijv een bike race met zn 2en doen??

sorry voor de dubblele post toenet..:9

Het lijkt me best leuk als ze van deze game een franchise maken...dat zou wel tof zijn en dat jimmy dan ook echt ouder werd enzo..:thumbs:

laterss_0/

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook een vraagje, als je een les niet haalt, krijg je dan de mogelijkheid om deze te herkansen of blijft dat kruisje staan?

10. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    De les wordt doorgeschoven naar de volgende les als je hem mist. Als je hem failed gebeurt hetzelfde.

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ok tnx, dus uiteindelijk kan je ze allemaal gewoon halen, hoe vaak je ook failed of mist.

12. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat vroeg ik me dus ook af. Heb net biologie niet gehaald, maar die moet ik dus de volgende keer nog eens doen.

Wat ik me ook afvraag is, hoe lang je ongeveer met deze game doet in totaal. Je hebt maar 5 classes per vak, maar gaat dat niet heel snel? Of heb heb je per chapter 5 classes per vak?

Vind het wel echt een heel leuk spel. Soms is de besturing van de camera en Jimmy zelf een beetje onhandig, maar dat is niet zo'n ramp.

Maar kun je dus ook sporten doen? Worstelen heb ik al gezien, dat is dus in de Gym klas, maar american football ofzo, kan je daar ook zelf aan meedoen?

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Na 23:00 moet je toch in bed zijn, blijf dan gewoon 5 uur buiten da krijg je die achievement.

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heb nu dat de bel gaat wanneer er een les begint... Maar er verschijnt geen icoontje van een bel op de kaart??

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan ook een pijltje naar boven of beneden zijn.

16. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Nop staat helemaal niks.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    En buiten ook niet ?

18. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ook niet.

19. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit alweer in chapter 5, echt leuk spel! ben nu eerst ff alle lessen afmaken, heb Chemistry gehaald, ben bij Biology op lvl 5, Photography lvl 5 engels level 4, aardrijkskunde level 2 ( erg lastig die amerikaanse staten ) wiskunde level 2 shop is ook level 2 ook vrij lastig beweeg die thumbsticks te snel denk ik :/

heb al een hele boel achievements ook, hoop dat ik em 100% uitspeel :D

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    FF een vraagje: Waar kan je bloemen plukken eigenlijk?? :confused:
    Ik heb al gehoord dat je dat op school kon doen maar waar dan??

Alvast bedankt

Deel Deze Pagina