Pes 2008 tournooi!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 14 feb 2008.

1. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ierland kan zaterdagavond wel als ze de finale halen tenminste;)

2. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No way dat Ierland die finale gaat halen natuurlijk ;) Maar ik kan sowieso zondag en misschien zaterdagavond gelijk al.. Ik moet toch een keer dat EK winnen :p Dan kunnen we daarna aan het volgende toernooitje beginnen!

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach spanje wint nooit een groot toernooi;)

4. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Jerooney. Vanavond gelijk half 9 als het kan want ik ga daarna nog de stad in...

5. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gooit al mijn hoop weg. ;)

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En? Hoeveel ist geworden? :)

7. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ierland - Engeland 0-1 na verlening
    leuke wedstrijd waarin ierland op het einde een reuze kans op de keeper schoot die er gewoon in moest:9 Die goal van Engeland daarentegen was erg vaag aangezien die bal door de keeper heen ging:confused: Wie scoorde hem?
    Dus Spanje - Engeland is de finale, Denemarken mag het nog een x proberen tegen Ierland om de 3e/4e plaats

8. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was een beetje een saaie wedstrijd eigenlijk, er lukte weinig aan mijn kant.. Dat doelpunt was nog vager, was een eigen doelpunt.. Oftewel ik heb met geluk de finale bereikt.

9. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb net de finale gespeeld tegen Donny (Spanje), was een spannende wedstrijd, ik kwam al snel op 2-0 voor, maar daarna kwam hij goed terug. Ik ben blij dat iedereen hier riep dat ie veel over de flanken speelde, daar heb ik me op aangepast en dat heeft geholpen. Hij heeft niet veel over de flanken kunnen creeren.
    Uiteindelijk is het 5-4 voor Engeland geworden. Dus Engeland is de winnaar van het EK. Gaat de troostfinale nog gespeeld worden?

1. Engeland
    2. Spanje
    3. Ierland / Denemarken

@ Jerooney. Ik wil me bij deze alvast inschrijven voor een nieuw toernooi, wat het ook moge worden..

10. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, de mensen die gescoord hebben.
    Rooney 1x
    Owen 2x
    Gerrard 1x
    Defoe 1x

Bij Spanje hebben in ieder geval gescoord:
    Morientes
    Villa
    Fernando Torres

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd he ;)

12. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Proficiat Engeland:b: Best een geslaagd tournooi aangezien iedereen goed op tijd speelde op enkeling na:9 Dus dat gaan we zeker overdoen met een volgend tournooi, dat ook zeer binnenkort 1 aan zal komen. Zou graag iets doen met 2.50 inleg maar gaat waarschijnlijk toch niet werken dus zal het weer gewoon een gewoon tournooi/competitie worden.
    Ik heb er nu al zin in:)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je mij daarmee :+

14. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee Turkije en griekenland:9 Aangezien Turkije er eerder uitstapte na zijn 1e wedstrijd met 3-0 achter te staan tegen mij en Griekenland die ff 20 x in eigengoal schoot
    Maja de rest was top:thumbs:

15. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ben dus de enige die de winnaar van het toernooi verslagen heeft. Toch leuk :)

Wanneer is jouw vriend beschikbaar voor de troostfinale?

Op mij kan je btw ook rekenen bij een volgend toernooi ;)

16. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Jerooney. Op zich vind ik een inleg wel leuk, maar dan moet het wel eerlijk gebeuren. Ik denk dat dit toernooi heeft uitgewezen van wie je wel op aan kan en wie niet mee mag doen volgende keer, toch? Ik neem aan dat die gasten van turkije en griekenland niet mee mogen spelen volgende toernooitje.

Als het eerlijk gebeurt die 2,50 vind ik het goed. Dan mag er ook geen wedstrijd gespeeld worden voordat iedereen betaalt heeft.

Is het misschien een leuk idee om een competitie te spelen met clubteams, niet uit één bepaald land, maar iedereen een team naar keuze. Dat zorgt ervoor dat ook iedereen een leuk team kan kiezen. Of wordt het een toernooitje?

17. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was blij dat ik jou niet tegen kwam in de finale... Was mijn voorspelling toch nog bijna uitgekomen dat we elkaar in de finale zouden treffen *)

18. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :) Het mocht helaas niet zo zijn, ik was toch wat overrompeld door de tactiek van Spanje en penals is gewoon 50/50 wie doorgaat. Ik had ook zomaar in de finale kunnen staan. Gefeliciteerd nog trouwens :thumbs:

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mijn voorspelling is wel uitgekomen ;) spanje wint nooit een groot eindtoernooi

20. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Das ook wel relax dat iedereen gewoon een team naar keuze, maar ben bang dat dan de helft barçá of FC Adriano is:9 Maar is wel het eerlijkst want anders moeten sommigen met mindere teams/landen spelen. En wat mij betreft mag griekenland wel meedoen als hij nu serieus speelt, Turkije zoiezo niet meer als het aan mij licht,Naja ik denk er nog ff over na, maar dus niks met geld of is er toch intresse naar? Dan moeten er wel goede afspraken over gemaakt worden anders word het 1 grote chaos..Dus iemand suggesties?;)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008

Deel Deze Pagina