1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik hoop echt dat hij Regio Unlocked zal zijn, anders valt mijn geniale plan in duigen :mad:
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mailtje terug

    Hi mate, At the moment, we didn't received any information from publisher yet. If the game is region locked, we will refund to all the customers who bought this game from us. Thank you.
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hier komen je antwoorden:

    1 ) nee dat doen ze niet, er staat bij description: Original Microsoft Games
    2 ) Express UPS shipping is dat je het binnen 2 tot 3 werkdagen in huis hebt en met standard shipping kan dat wel 10 dagen duren. Voor UPS verzending betaal je ook 5 pond meer
    3 )Zie nummertje 2

    Ik heb net Frontlines binnegekregen via Gamehubs, was 4 maart verzonden uit Malysie en vandaag binnengekomen, super service:thumbs:. Het blijkt nu wel dat ik nu al 2x een USA NTSC game heb gekregen sinds ik bij gamehubs bestel ipv een AZIE NTSC game. Dat vind ik een goeie zaak, bjivoorbeeld nu met die Fronlines, bij Play-asia betaal je voor USA versie 43,12 euro en bij Gamehubs ongeveer 32 euro mits je geen UPS verzending kiest. Nou ja goed, hopelijk begrijpen jullie het }:]
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hey bedankt voor de antwoorden!
    Maar ik bedoel met vraag 1 het volgende:
    Sturen ze de originele spellen op in een enveloppe waarop staat: Gift. Alsze dit doen loop je de douane mis. Snappie?:thumbs:
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Play Asia niet, bij Gamehubs weet ik het niet,
    maar denk niet dat ze het doen want het is wel illegaal.
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ze sturen het niet op gemarkeerd als Gift, maar ik denk dat ze het wel zo doen als je het ze vraagt. Want wat kan hun die EU regels nou schelen? :thumbs:
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    als je bij gamehubs het besteld via UPS krijg je de game is een speciale UPS Express Saver Envelop met daarop op de voorkant allerlei informatie zoals je adres enzo en dan onderaan staat er bij description: Original Microsoft Games


    Ik heb 1x in al die keren dat ik een game uit het buitenland bestelde een brief gekregen van Fedex om even wat bij te betalen voor import maar bij UPS nog nooit


    Hieronder heb ik een aantal foto's neergezet van hoe de UPS Express Envelop eruit ziet

    De voorkant
    [​IMG]


    De achterkant
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  9. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje, ik heb pas ghost recon advanced warfighter 2 geimporteerd , maar kun je die add-ons daarvoor wel downloaden? het is een ntsc versie. en werken ze dan?
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja dat werkt.

    @Maver21, bij mij stond er bij Assassins Creed dit op de envelope: Microsoft promotional software 8)

    Promotie spul is ook vrij van douane rechten geloof ik.
     
  11. JS Customs

    JS Customs Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Even leven blazen in dit topic :),
    er staat nu bij gamehubs xbox live voor ong. 37,-! worlwide compatible.
    (dit is 3 euro per maand inplaats van 5,-)
    Dit ga ik zeker kopen maar heeft iemand hier al eens xbox live gekocht bij gamehubs?
     
  12. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist MLB 08 the show voor de ps3 besteld van www.videogamesplus.ca :D... Nu maar hopen dat de douane me niet pakt!
     
  13. den3004

    den3004 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel niet, want ik heb al zeker 'n keer of tien iets besteld bij videogamesplus.ca en altijd mijn bestelling binnen 5 werkdagen binnen gekregen, er staat op ieder pakje geschreven Childs Toy ter waarde van 20 dollar._O__O__O_
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Al 4x, en je krijgt na 1 dag de code via email. Werkt perfect.

    //edit, ze zijn nu alleen even out of stock, hij krijgt ze dinsdag weer.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  15. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dat zou mooi zijn, had er wel bij gevraagd of ze het aan konden merken dat het een gift was... Maar die canadian dollar is lang zo gek nog niet! Maar wel snelle levering. Credit card betaald?
     
  16. den3004

    den3004 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik betaal altijd met een credit card, voor mij is dit veruit de beste gameshop in het buitenland.:thumbs:
     
  17. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke dienst verzorgt de verzending eigenlijk?! DHL of UPS? Met UPS heb ik een slechte ervaring, die schijnen alles meteen aan te geven bij de douane waardoor je moet betalen. Vorige keer voor kleding enorm veel belasting betaald :mad:.
     
  18. SysanApse

    SysanApse Guest

    Bedankt XBW voor het maken vandit topic , Halleljuha ^^
    Ik ga ook meer eens wat bestellen.
    Ik zat zelf te denken aan Army of Two , maar aangezien ik die nergens PAL kan vinden , vraag ik jullie hulp.
    Ik wil ook graag weten welke Valuta CDN is aangezien ik het hier zie staan , maar nergens er wat over kan vinden : http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=446_447&products_id=13442

    Hoelang kan je pakketje bij de douane blijven liggen , en moet je hem ophalen of word hij naar je verstuurd ( als hij is gepakt door de douane ) ?
    ** Ik heb blz 1 tm deze gelezen maar neit echt een goed anwoord gekregen/gevonden**

    En 5 Pond , hoeveel € is dat ?
    Tyvm allemaal !

    PS
    Ik las ook nog ergens dat iemand zei dat ik beter de aziatische versie kon nemen omdat die regio-vrij was ?
    Is dat onzin , of klopt dat of snappen jullie het ook niet :p ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2008
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    CDN is Canadian Dollars
     
  20. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ja dat zat ook al in mijn hoofd ^^
    Ik kon het alleen niet vinden in de Valuta changers zoals XE.com
    Anyway , tyvm.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina