Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou ik ben het eens dat online niet is wat het moet zijn, maar ik heb sinds gister sinds lange tijd weer eens 2 vs 2 gespeeld met 3 vrienden (10 wedstrijdjes AC Milan - Arsenal), en dan weet ik gewoon weer dat deze game het geld dubbel en dwars waard is. Zo ontzettend spannend en leuk is dat.

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook wel echt lachen om met vrienden te spelen, dat staat buiten kijf, maar sommige dingen kunnen gewoon echt niet. Gister wel weer met Excelsior tegen Barca 6-6 gespeeld. Dat is leuk. Je moet eigenlijk wel positiespel spelen, iets dat bij de andere teams echt niet nodig is, en je kan ook niet voor de 100% scoringskans gaan. Bij Barca etc kan je rondpingelen, kappen en draaien totdat je de bal breed kan leggen en een intikker kan maken. Dit is sinds deel 4 al zo, toch zou dit is veranderd moeten worden.

Keepers zijn nog steeds een grote ergernis door gekke looplijnen, ze komen altijd ineens uit bij vrienden van me.. Beetje raar, al heb ik er natuurlijk wel profijt van. Ook pakken ze niks klemvast, ik speelde laatst met Roma (Doni is zo'n waardeloze keeper). In PES 6 was dat erg, maar hier is het niet veel beter.

Ook ik vond deel 5 het beste, al had je daar wel veel schoten in de verre hoek die de keeper niet pakte omdat die verkeerd opgesteld stond. En het zou super zijn als ze de stats van FM zouden nemen. Een coachingsmode in PES lijkt mij ook best tof, ze zouden die spellen echt mogen samenvoegen. Ik weet niet van wie FM is, Sega zie ik nu, dus dat wordt lastig. Al met al is PES 08 zo slecht nog niet wat plezier met vrienden betreft, maar het wordt wel tijd dat we weer naar PES 5 gaan en een flinke stap voorwaarts nemen. Vooral wat betreft 2VS2 online!!!

3. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde je online 2vs2 gespeeld?

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    nee dat kan niet toch

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ----------------Ivarov---------------
    Valeny---Baumann---Kompany---El Moubarki
    ----------------Stein---Dodo-----------------
    ------------------------------------------
    ------Modric-----------------Etori--------------
    ---------------------------------------------
    --------Huntelaar--------Wiltord/Sionko--------

Mijn opstelling voor nu, ik zit in de lage league, eerste seizoen. Net Wiltord, Kompany en Modric binnengehaalt. Ook net een wedstrijd gewonnen met 4-1 waaronder een prachtige uithaal van 28m van Wiltord in de verre hoek en een goal van Huntelaar dankzij een keurige assist van Modric. Echt tof! Ik sta nu nummer 1 btw. :)

6. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had de game afgelopen week voor het eerst in lange tijd weer gespeeld. Toen ik hem opstartte kreeg ik een update en ik hoopte dat de online problemen eindelijk waren opgelost. Maar dat bleek helaas niet zo te zijn. Hij haperde af en toe maar het leek beter te gaan dan eerst. Maar toen ik de bal langs de keeper van de tegenstander het doel inschoot versprong het beeld opeens en ik zie een verdediger achter mij met de bal weglopen. Ik heb er echt spijt van dat ik PES6 heb verkocht toen ik PES2008 had gekocht.

7. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Dazlindragon: Goed bezig, ik zit nu in mijn 3e seizoen (speel ook al CL, 2e seizoen liep op rolletjes), wat stroef begonnen, ook omdat een aantal tegenstanders in mijn league nu wat god-like classic players hebben.. Niet gezien dat dat aan stond en kan het ook niet meer veranderen, zo speelt er in een andere league o.a ene Cruijff bij Lyon =( :'-(

Heb nu al aardig wat default players weggesaneerd en de beteren heb ik nog. Ik ben vooral voor spelers uit de Eredivisie gegaan en spelers die eens in verband met Ajax zijn gebracht.

Dit is nu mijn opstelling:

-----------Velthuizen------------------
    Boakye--Radoi--Vermaelen--Vertonghen
    ------------Bradley--------------------
    ---Defour-------------Lindgren-(_O_)--
    ------------Modric--------------------
    -----Guttierez------------------------
    -------------------Dembele-----------

Heb ik nog als goede wissels:

GK: Ivarov en Vermeer
    SB/CB: El Moubarki, Ruskin, Jaric, Stein, Braafheid
    D/C/AM: o.a El Ahmadi, Ettori, en Fouque
    SS/CF: Sulejmani, Ordaz, Kluivert (supersub)

+ nog wat spelers, maar dit zijn de beteren bij mij. Sta nu ergens in de middenmoot na 4 wedstrijden, maar het staat dicht bij elkaar dus dat komt wel goed.

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb mijn off-line stats een bekeken. 45 wedstrijden van 30 minuten, daarin 250 (80 voor, 170 tegen ... o.a. fokking ML:) doelpunten (dat is met 5,5 iets hoger dan realistisch (3,5) maar het gaat) maar SLECHTS 6 eigen doelpunten.

Dus dat er veel eigen doelpunten vallen heb IK iig niet (of niet ergelijk dan)

Edit: Maar ML speel ik niet meer, dat was op 30 minuten TE ergelijk, 14x achter elkaar verloren, dat trok ik niet meer. Dus nu met Bordeaux op tournee langs alle velden, landen en teams. Da's veel leuker, win ik ook eens een keer.

Net 2 potten tegen Ajax ... 2-3 en 2-1 ... geweldig, ik vind het net echt voetbal. In die 2e wedstrijd maakte ik beide doelpunten van afstand. 1e minuut van 30 meter. En dat terwijl ik geen speler heb met een power/accuracy van hoger dan 82 of zo. Dus die long ranger achievement wordt nog werken geblazen met Bordeaux.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ben er nu achter dat je team popularity hoger kan dan A, het is nu S bij mij. Haalt nog niet weg dat de kans op de echte wereldtopspelers nog 0 is(Torres, C.Ronaldo, Kaka etc). Misschien komt het wel omdat ze bij mij in dezelfde competitie spelen.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Spelers/teams gaan niet snel verkopen aan een directe concurent. Me ML team is in het 4e seizoen TE goed. Win met 5-8 doelpunten verschil. Zelfs Barca rol ik met 6-2 op.

Begin nu Guittierez te vervangen met Andy Cole de 18 jarige talent hehe. Heb fucking 140goals voor en 22 tegen in het 4e seizoen competitie. Heleboel pareltjes zitten er tussen. Met alle toernooien en zo er bij..2 verloren, 2 gelijk en de rest allemaal flinke uitslagen gewonnen. Behalve Valencia die geeft me met Morientes en zo nog steeds problemen hehe.

Heb Bianchi en Maldini als CB met F. Canavaro ook als terug komend talent (net zoals v.d. Sar) als reserve CB hehe.

11. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    My opstelling ONLINE met Ajax.

Goal : Stekelenburg
    Centraal : Heitinga,Stam
    Links Back : Verthongen
    Rechts Back : Vermaelen
    Verdedeginde Middevelder : Davids
    Centraal Middevelder : Gabri
    Aanvallende Rechtshalf : Rommedahl
    Aanvallende Linkshalf : Emanuelson
    Romd om de spits : Luque
    Spits : Huntelaar

4-4-2 opstelling dus.
    werkt echt goed :D

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook altijd 4-4-2 online maar dan met een ruit. Dat kan inderdaad bij Ajax moeilijk(Geen nr.10) dus is dat van jou misschien een beter idee.

@ Ashavan: ik win nu ook alles vrij easy, echt vaag. Real Madrid huppa 5-1 8) Het wordt te makkelijk. Maar waar haal je die terugkomende talenten? Lijkt me wel grappig om een Cruijff of een Maradona ofzo te hebben.

13. Ashavan

Ashavan Guest

Met elke transfer periode kijk ik naar de talenten die er beschikbaar zijn. Jongens van 16-17 jaar. Zo stel ik altijd me team samen welk grotendeels uit talenten bestaat. Soms staan er in die lijsten terugkerende spelers zoals v.d. Sar, Maldini, Andy Cole, F. Cannavaro etc. Lekker goedkoop qua aanschaf en groeien vaak uit tot topspelers die voor veel geld verkocht kunnen worden.

14. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verbaas me eigenlijk nog steeds hoe goed die Lindgren wordt, niet verwacht eigenlijk, betere stats als Modric heeft.

De Team Popularity gaat op een gegeven moment niet meer hoger, ik heb nu ook S en die balk is nu ook vol. Komt geen hogere rank daarna.

@ Shin David: Dan moet je toen je aan de ML begon 'hidden/classic players' aan gezet hebben. Had ik liever niet gehad, nu moest ik in de EC tegen Lyon met Cruijff en Vanenburg in de basis. Eerder al tegen AS Monaco met Gullit achter de spits. Tsja... vind ik persoonlijk een beetje jammer.

Verder lopen er nog wat classic spelers rond waar ik de naam nog niet van veranderd had. Ik stoor me ook wel een beetje aan een C. Ronaldo bij Anderlecht en dan een Rooney bij AJ Auxerre. :{

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zet dat ook uit, vind het niet echt fantastisch om tegen Beckenbauer oid te voetballen :p.

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik lees net dat PES2008 nu in USA (NTSC-versie) uit is ... http://www.n4g.com/xbox360/News-121910.aspx ... iemand enig idee of deze versie veel verschilt van de PAL versie, en of bv het online 'lag' gebeuren is verbeterd.

Kan je met onze PAL versie eigenlijk tegen de US/NTSC versie online???

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Is er een lijstje te vinden over waar de spelers in de afgelopen transfer periode heen zijn gegaan ?
    Zodat ik de spelers bij de goede clubs neer kan zetten, zoals dat nu in het echt is.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja precies, zoiets zoek ik ook. En misschien een lijstje met spelers die je kunt verbeteren in edit/mode zodat ze erop lijken? Zoals Kuffour van Ajax bijvoorbeeld.

19. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.evo-web.co.uk/ & http://www.pesfan.com/

Misschien dat daar wat in de Editing sectie te vinden is, ik had van de eerste wat bestandjes met de echte namen van de classic-players en de kloppende namen van nationale teams als bv Servië & de VS gehaald. Je moet wel geregistreerd zijn geloof ik.

Het zou ideaal zijn als Konami zelf (ook EA voor Fifa) jaarlijks in de winterstop een patch uitbrengen met de transfers die plaats vonden. Dat is voorlopig nog wishfull thinking natuurlijk, de komende Wii-versie van PES heeft denk ik ook gewoon de namen die nu in de andere versies zitten.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Me huidige Team FC Ashavani in de ML rank S. Heb met 1 goal verschil de CL finale verspeeld :'-(

------1-----
    -2--3-4(c)-5
    ------------
    ----6-------
    9------7--8-
    ------------
    -------10---
    ---11-------

1= v.d. Sar, Navarro
    2=Emiliano Insua, Guimaraes, Javier Zanetti, Serginho
    3=Bianchi, F. Canavaro, Mattson
    4=Maldini, Jean, F. Canavaro
    5=De Silvestri, Guimaraes, Javier Zanetti, Serginho
    6=Ioannidis, Vornander
    7=Merino, Dos Santos, Rivero
    8=Kuzmanovic, Beerens, Dos Santos, Orrelano
    9=Defour, Beerens, Dos Santos, Stoyanov
    10=Di Maria, Orrelano, Matic, Larsson
    11=Andy Cole, Guitierez, Beerens, Matic

Voor me DMF(6) moet ik nog wat beters vinden. En zit te denken een 3-5-2 opstelling te gaan proberen. Heb dusver een goede bezetting en zelfs met blessures, interland afwezigen, conditieloos kom ik niet in de problemen. Heb 160.000 credits en iedereen voor het uitzoeken lijkt het. Ben op moment wel Jesus Navas een RMF en Ben Sahar(LMF-CF) aan het regelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina