Ik verveel me de laatste dagen steeds meer na stage en met name vandaag.....Ik zoek dus een leuk spelletje online die niet zo is als ogame maar meer als WOW. Liefst natuurlijk gratis Zijn er nog leuke games? Die ook op VISTA werken, want dat schijnt ook een gigantisch probleem tezijn voor vele online mmorpgs. Trouwens weet niet zeker of ik hier wel goed zit Excuses alvast zat ik verkeerd....En dankjewel mocht je wat leuks hebben!
Als ik jou was zou ik even de zoekfunktie gebruiken om soortgelijken threads te vinden. Voorkomt een hoop dubbele topics.
Guildwars is een hele toffe (Gratis!) MMO. Ik speel zelf al ruime tijd WoW, en het bedrag per maand is het meer dan waard
@Nitram: die site heb ik al eens bezocht maar vind het erg chaotish. @Shortbull: Dat weet ik wel maar ik vind het gewoon handiger als ik nu gewoon alles in 1 keer krijg. En niet elke thread hoef aftezoeken, en ik vraag het gewoon beleeft. Is de thread echt dubbelop mogen ze hem sluiten van me. @de rest: Guild wars heb ik al Maar ben ik beetje op uitgekeken....en ik zoek een game die ik niet in de winkel hoef tekopen als je me snapt. Online tedownloaden b.v.
rappelz ennuh hier kan je um downen maar ik weet niet echt of hij leuk is want ik heb t nooit gespeelt wel een paar maten spelen 't en vinden t best leuk.
Maple Story heeft imo echt bagger graphics, Rappelz werkt niet super soepel. Ik moet zeggen dat je dan nog wel RF Online kan proberen, is nu gratis. Maar WoW is het geld zeker waard.
Hij wil 'm toch Gratis? Je kan ragnarok online wel is proberen, op een cracked server is het gratis! PS Xen0 geile avatar
voor de die-hards: RUNESCAPE!!! is ook helemaal gratis, niks downen,, heb in mijn vorige jaren dit spel echt doodgespeelt, maar nu ik een wat oudere (verstandigere) leeftijd heb bereikt, ben ik er achter gekomen wat voor tijdsverspilling het was, maar ik heb t wel altijd leuk gevonden en me nooit verveelt daar speel nu wow, dat is gewoon dé mmo onder de mmo's veel succes nog met zoeken!
Dan kan je ook Wow gratis spelen.. doe ik ook nu af en toe.. ben dat betalen beetje zat en de lag valt reuze mee.
Lag valt mee ja, maar die servers hebben miljoenen bugs, of het zijn boost servers die geen fuck aan zijn. Meestal reageert arcane shot op spelldmg, 3k arcane shot, gg!