Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom werken die filmpjes via ea.com niet? Bij mij laad ie de site, vervolgens zegt ie "Done," maar ik zie geen filmpje. Zoals Vriendloos' Rooney goal...
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    doet t bij mij prima, mooie goal trouwens :d

    kan t zijn dat je activeX plugin moet runnen? (zou je een balke bovenin je IE moeten zien) of staat je security heel hoog,.. of heb je hele oude IE,.. of gebruik je geen IE maar firefox, kijk dan s of ie t met IE wel doet,..
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  3. Kruimeldief

    Kruimeldief AFCA CBS

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon ff wennen
    Heb ik ook altijd
    Maar als ik na een lange tijd fifa08 spelen weer overstap naar PES2008 hoef ik eigenlijk niet echt te winnen dat heb ik meteen weer onder de knie

    Fifa ligt bij meer stof te happen
    En dat komt niet omdat ik het een kut spel vind ofzo
    Maar meer omdat ik hem in het duits heb :'-(
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zooo jij bent goed :emo:
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou er weinig aan vinden als ik met zulke uitslagen zou winnen. Ben blij dat ik maar een middelmatige speler ben :) stel ook altijd in dat ik tegen spelers van mijn skill en dnf speel. En meestal erg spannende potjes!
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oh, dat was gewoon een friendly hoor. En ik win liever met veel verschil dan weinig, moet naar de top hé ;)
     
  7. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel al sinds het begin Fifa 08 op de 360, ,alleen de laatste tijd speel ik ook weleens bij een vriend fifa 08 maar dan op de PS3, en wat mij opvalt is dat PS3 veel soepeler en sneller loopt, op de 360 gaat alles echt heeeeeeeeeel traag...

    zijn er meer mensen die dit opvallen?
    Maar ik snap ergens niet hoe het kan, dat het op de PS3 veel lekkerder en soepelern en sneller loopt.
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat zal je je vast inbeelden, bij mij gaat het ook heerlijk met de 360
     
  9. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je je kleding veranderen en nieuwe kopen bij easportsworld.com? Ik heb nu een avatar maar wil nieuwe kleren kopen etc, hoe doe ik dat? Ik hbe hem momenteel al aangekleed, maar wil dus nieuwe shizzle voor em.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ik ben klaar met dit spel. ik denk dat ik em ga ruilen voor AC :)
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Verstandige keuze

    X'D
     
  12. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruil em dan voor Burnout Paradise, die kan tenminste online, en AC komt voor PC binnenkort, of bedoel je Ace Combat or something, en bedoel je dus niet Assasins Creed
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    nee ik bedoel voor Assassin's creed. maar het hoeft niet perse voor AC kan ook zoals je zei burnout paradise :)
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Snap echt niks van www.easportsworld.com. Ik wil met mijn gamertag een avatar maken zodat ik met mijn 70,000 punten kleren kan kopen. Maar dit lukt niet, kan wel een nieuwe ''ea account'' maken, maar daar heb k maar 3000 punten. Dus kan iemand me helpen?
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Je moet daar inloggen met de e-mail adres en wachtwoord dat je gebruikt hebt voor je EA fifa account.
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    kan me niet herinerren dat k die heb:9
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je inlogd op Fifa dan maak je een fifa account en dus een ea account ...
     
  18. The Zone NL

    The Zone NL Fulltime Ajacied

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net die roosters gedownload van de winterstop transfers. Alleen hoe kan ik de geupdaten teams gebruiken in een coach die ik voor het downloaden was gestart? Want er staat als ik coach afsluit dat ik de oude teams gebruik en dat ik de nieuwe kan gebruiken door die te laden in het hoofdmenu, maar waar?
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik denk niet dat dat kan, want als je bezig bent met Coach zijn er ook heel veel spelers gekocht/verkocht en is het dus een totaal andere situatie, dus ik denk dat je overnieuw moet beginnen om met de nieuwe teams te spelen
     
  20. The Zone NL

    The Zone NL Fulltime Ajacied

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen deed ie het ook niet:p
     

Deel Deze Pagina