Haha, ik dacht eerst dat die kale knakker op het einde bij die gedenksteen MC was Gelukkig was dat niet het geval
Er komt zeker denk ik geen Halo 4. Maar,ik denk wellicht wel een nieuwe game waarin MC weer een hoofdrol in gaat spelen.
Hoe extreem afgezaagd zou dat dan zijn masterchief's darkness Ze kunnen doen wat ze willen misschien dat ze op de nieuwe xbox console een stiekem een nieuw deel uitbrengen. Ze kunnen er een groot verhaal aan verzinnen dat moet niet moeilijk zijn.
Nee,ik hopelijk zeker ook niet! Maar kijk ik bedoel dan dat er zoiets uit moet komen niet dat het zo moet heten ofzo maar het is maar een voorbeeldje weet je.
Net deel 3 uitgespeeld. Vind eigenlijk dat ze het erbij moeten laten. Een groot deel wil meer, maar dat is fout naar mijn mening.
Ik kan me wel in je mening vinden. De halo serie is gewoon heel mooi, nu door een goed laatste deel afgesloten. Ik denk dat ze het hierbij moeten laten.
omg, waarom zou dat fout zijn? als iedereen er zo een plezier van heeft mag die reeks toch gewoon lekker door gaan?
Omdat je dan het verhaal en het einde van Halo 3 geheel teniet doet. Dan maar een prequel of spin-off.
Grote kans dat we Masterchief weer zien of iets wat met de trilogie temaken heeft. Ze hebben een goudmijntje tepakken, waarom dan niet uitmelken? En persoonlijk lijkt het mij wel cool als ze bepaalde boeken een game van maken want die boeken schijnen erg goed tezijn
Dit verhaal is afgesloten en hoe! Een schitterd einde, had niet beter durven wensen! Vind het best als ze MC nog eens laten zien, maar niet met dit verhaal, begin dan opnieuw ofzo, alsof dit verhaal niet bestaat. Maar nee, aub geen Halo 4!
Nee idd geen Halo 4 maar wel iets met MC Spartan 117. Ik hoop ook dat er een film wordt uitgebracht van Halo. "We will see in the Future"
Zou dit niet vet staan als een team!! Keb eerst gewoon even een plaatje gemaakt met photoshop cs3! Komt vast nog wel een betere maar ik moet zo weg dus heb even snel een plaatje gemaatk Klik hier voor de link _______________________________________________________ http://img145.imageshack.us/my.php?image=marathonhaloxo0.jpg --------------------------------------------------------------- Stuur even berichtjes wat jullie er van vinden als dit zou gebeuren! hier al een plaatje, je kan ook de link gebruiken is allebij het zelfde Het Lijkt Me Vel Vet Als Er Nog Een Game Word Uitgebracht! Maar dan een hele grote tijd voor dit verhaal! En dat geld ook voor de andere delen halo 1 en 2. /Mod Gebruik volgende keer even de edit knop i.p.v. te dubbelposten
dat staat wel vet als een team!! ik stuur je wel een berichtje!!! wat ik er van vind!!!! ik vind het wel vet!!!