Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar dit slaat toch weer helemaal nergens op, laat je aub nakijken...
     
  2. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd...wtf...wat heb je dan voor een zieke geest om zo een antwoord te geven... |:-
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    De online gameplay is echt heel tof gedaan, maar het hele systeem erom heen zuigt wel zeg. Wordt echt gek van de lag soms.
     
  4. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    In de gametrailers review zeggen ze dat het mikken nogal moeilijk is en dat je dus vaak moet vertrouwen op melee kills. Right :+
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Die melee kills werken in multiplayer ook niet echt super... 2 huurlingen op elkaar afrennen en dan allebei right trigger rammen en hopen dat je geluk hebt|:-
     
  6. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden moeten zeggen: het mikken is iets moeilijker dan de auto-aim versterkte halo 3 en de noobs onder ons zullen moeten vertrouwen op melee kills. Het spel is gewoon een combo tussen sim en arcade vind ik, als je halo 3 arcade noemt en rainbow six sim
     
  7. Nordin

    Nordin Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om nu army of two te spelen?
     
  8. Melk

    Melk Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel donderdag gekocht en vrijdag uitgespeeld. Vindt het ondanks de korte singleplayer toch super vet en doe hem voorlopig niet weg :)

    Alleen best vaag, ik had hem op "normal" uitgespeeld helemaal in splitscreen co-op maar toen ik gewoon singleplayer op hard wilde gaan doen waren alle primary wapens vanzelf al gekocht :confused: is dat normaal? Wordt dat vanzelf unlocked? Niet veel meer om voor te sparen nu :mad:
     
  9. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    die krijg je dan idd
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem net uitgespeeld op proffessional en dan krijg je alle wapens... Wat zijn trouwens de extra wapens van EA? En kan iemand me helpen met me laatste single player acheivement Running man?
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar weer ff checken of de versus al beter werkt. Ik post mn bevindingen hier straks.
     
  12. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de game gehaald, cover systeem en schietne vind ik wel vet, maar de game valt me toch eenbeetje tegen. Online werkt gewoon niet goed doordat je geen servers kan vinden en in mn friendlist zijn niet super veel mensen met het spel..
    Ook vind ik het belachelijk dat europese spelers niet met amerikaanse kunnen spelen, EA maakt het zich wel heel makkelijk door dit technisch aspect niet mogelijk te maken, heeft waarschijnlijk met de fps te maken, maja belachelijk dus.

    Blijft een EA product, ik had goede hoop, maar toch stelt EA WEER teleur, erg jammer..


    Voeg me toe op live voor een versus match.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  13. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan vandaag wel ff. Wat houdt 't precies in dan?
     
  14. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    ik zou em graag met één van jullie XBW collega's uitspelen op professional.
    Geintresseerden kunnen mij toevoegen.
    Weldra tot vanavond.

    Xbox360GT:BST Kozmi

    _0/
     
  15. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Friendlist full, lol add jij mij eens :) badname2
     
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag een uurtje of 3 versus gespeeld samen met een vriend van me. Ik moet toegeven dat ik me enorm vermaakt heb, ook in versus draait het succes om hoe je als team speelt. Soms zijn er wel mensen die quitten als je ze erg inmaakt, mja dat heb je natuurlijk met elk spel.
    De momenten dat je roept: ''Ga jij naar de objective, ik hou ze hier wel tegen zodat jij die shit dar kan regelen. '' of '' Verdek jij je aan de overkant op, dan hebben we ze straks in een crossfire als ze met de hostage langskomen'' zijn het best.
    Iedereen die dit spel speelt en niet quit ook al sta je meer dan een miljoen dollar achter mag me toevoegen: kingkaneda
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb 4 ranked matches (uit)gespeelt, maar bij mijn statistics staat nog steeds $ 0,00, dat klopt tog niet:x
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    @ Matiejj

    Let wel dat er per map en mode een totaal word gegeven. Miss. keek je bij een verkeerde map ofzo.
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een erg stoere game :D
    Een maat van is helemaal verslaafd aan geweren dus vind het maar al te machtig dat je die wapens kan tunen :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Even missie 1 etc met een vriend gespeeld. Echt vette game, ook solo gespeeld is er eigenlijk geen ene fuck aan xD.
     

Deel Deze Pagina