Pes 2008 tournooi!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 14 feb 2008.

1. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?

En volgens mij ga ik met Tomasson de topscorer leveren, naast winst op Engeland toch iets bereikt :cool:

2. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het 1x villa, Morientes en 2x Torres.

Nog gefeliciteerd was een leuke, spannende wedstrijd. Kwam nog goed terug, maar je hebt verdiend gewonnen.Bijna elke speler van jouw was ook sneller dan de mijne.

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Lijkt me leuk om volgende keer mee te doen. :)

Of je gaat met clubteams spelen, maar dat sluit je een aantal clubs uit.
    Waaronder Inter en Barcelona, dat je alleen sub-toppers mag kiezen bijvoorbeeld.

4. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Jerooney. Dat probleem krijg je dan idd wel ja.. Maar als we een competitie doen met 16-18 spelers en dan iedereen een ander team, dan kan iedereen nog wel een aardig team kiezen.
    bijv.
    1. Barca
    2. Real Madrid
    3. Valencia
    4. Villareal/Sevilla/Atletico Madrid
    5. Manchester utd.
    6. Chelsea
    7. Arsenal
    8. Liverpool
    9. Spurs/man.city/newcastle
    10. AC Milan
    11. FC Adriano (Inter)
    12. AS Roma
    13. Juventus
    14. Bayern Munchen
    15. Ajax/PSV/Feyenoord
    16. Ol. Lyon

Er valt dus op clubniveau genoeg te kiezen. Ik denk dat dat wel leuk is. Je kan een competitie maken (duurt erg lang) of een toernooitje.

Qua geld vind ik 2,50 leuk. Ik denk dat jij als organisatie dat geld dan krijgt en dat jij na afloop het gewonnen geld stort op de rekening van de winnaar.
    Bij 16 spelers en 2,50 heb je dan 40 euro.
    Nr. 1 krijgt dan 20, nr.2 krijgt 10 euro, nr.3 krijgt 5 euro en het team van de topscorer krijgt dan de laatste 5 euro. Lijkt mij leuk maar ik weet niet hoe de rest daar over denkt.

5. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta er iig positief tegenover, zoals jij het daar neerzet ziet het er wel interessant uit. Wat is btw nou 2,50? Kunnen de meesten wel missen neem ik aan. Hoop wel dat er geen gezeur komt met lag.

Denk wel dat je beter Inter en Barca weg kan laten, daar hebben vooral de spitsen een invincible aura om hun heen dat is niet normaal. Niet dat het nu allemaal al geregeld gaat worden, maar ik zou dan alvast de 1e optie op North London (Arsenal) willen nemen :9

6. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ben woensdagavond jarig dus zal wel een gaatje vrij maken dat hij dan ff kan spelen,
    Maar met die teams klinkt het wel intressant:) 2.50 is wel een goede prijs of doen we 5 euro? Barçá is idd kut maja zo heeft man utd inter real enz enz ook goede spelers dusja, maja ben benieuwd hoe de rest tegenover die 2.50/5 euro inleg staat..Zo krijg je tenminste wel een serieus tournooi/competitie dus dat is al 1 voordeel:9 En iedereen speelt optijd zoals we met dit Ek zagen dus van mijn part doen we met geld

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  7. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Duke kwam met het geweldige idee om gewoon 1st iedereen in te laten schrijven en geld te storten, en dan gewoon loten door bijvoorbeeld lootjes te trekken of weet niet of er ene lotingsysteem te downloaden is? Ik film het dan wel dat jullie zeker weten dat alles eerlijk is gegaan, krijg je daar zeker geen gezeik over. En zo weet je zeker dat het eerlijk is, aangezien iemand die op het laatst moet inschrijven zoiezo een minder team heeft..lijkt jullie dit iets?
    En dan gewoon hetzelfde systeem als een EK, 4 teams in 1 poule enz

8. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdagavond kan ik wel, dus dat komt dan wel goed.

Zoals Rolluf het in zijn post neergezet heeft lijkt mij het het leukst, je kan dan nog kiezen of je een competitie of en soort CL doet met het EK-systeem. Loting kan dan ook wel leuk zijn, maar ik weet niet of ik en anderen daar om zitten te springen. Wanneer je het dan met geld zou doen is 2,50 het beste denk ik.

Als je dat lijstje zou doen muv Barca en Inter is er volgens mij voor iedereen wel wat bij, of je nu als laatst of als eerste erbij bent.

9. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het mijn idee is wil ik alvast Chelsea reserveren :)

10. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het niet leuker om een competitie te spelen, das wat eerlijker en misschien ook wel leuker. Dan kan je 15 wedstrijden spelen (bij een league van 16 teams).
    Je kunt barca en inter eruithalen, maar dan moet je ook man.utd eruit halen... Ik vind dat elk team gewoon mee mag doen..

11. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook een goed lotingsysteem..

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wellicht handig om de Edit knop te gebruiken. :)

13. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Nee competitie gaat veelste lang duren, word gewoon iets in de richting van het EK systeem. Ik zou er opzich geen moeite mee hebben als man utd, barçá en inter mee doen aangezien er eerlijk word geloot. Maar mischien wel beter omdat de meeste deze teams niet willen. Maja 1st dit EK maar is afmaken en dan zien we wel verder;)

14. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ding een champioens league dan doe ik mee en ben ik inter\o/

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    ik zal dan wel Atletico zijn, maar dat 2,50: ik denk niet dat dat gaat werken. Waarom weet ik niet, maar zo'n gevoel heb ik gewoon. Krijg je mensen die lag veroorzaken, valse uitslag opgeven. Mensen doen rare dingen als het om geld gaat

16. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    het is zoiezo een loting dus kunt geen teams kiezen, en waarom zou met geld niet werken? Als iemand de zaak wil bederven word die er gewoon uit gekicked,
    Als je gewoon in stadio olimpico speelt en de settings gewoon hetzelfde doet als bij het EK is het bijna onmogelijk dat er lag is. Tenzij iemand de zaak wil bederven door downloads aan te zetten, naja ik wil ook best zonder geld doen maar lijkt me leuker en verhoogd de spanning..Maja ik hoor het wel of er meer mensen intresse hebben in een tournooi voor 2.50...En op het EK was er ook helemaal geen lag voor zover ik weet.

17. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    1. Barca
    2. Real Madrid
    3. Valencia
    4. Villareal/Sevilla/Atletico Madrid Robin
    5. Manchester utd.
    6. Chelsea
    7. Arsenal
    8. Liverpool
    9. Spurs/man.city/newcastle
    10. AC Milan
    11. FC Adriano (Inter) CeroxsunNL
    12. AS Roma
    13. Juventus
    14. Bayern Munchen
    15. Ajax/PSV/Feyenoord
    16. Ol. Lyon

Ik zou geen geld doen, omdat dan gaan mensen met verbinding kloten ofzo, maar zet je naam achter de club\o/

18. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge waarom organiseer jij dan geen tournooi als jij het zo goed weet;)
    Ik was van plan een loting te doen das het eerlijkst. En 1st moet het EK nog worden afgemaakt dus er is nog niks zeker

19. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    en als die is afgelopen ga ik een Uefa Cup organiseren;)
    Dit weet ik niet niet zeker, dus onder voorbehoud

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hoezo? alles gaat toch goed onder jerooney? Als mensen niet eens zijn met de regels van het toernooi omdat ze zonodig inter willen hebben tja dan hebben ze pech maar zo is het wel veel eerlijker.

Deel Deze Pagina