Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    De game word echt beter hoe verder je komt. Ben nu bij Chapter 3, overal sneeuw en net een ongelofelijke vette missie gedaan.

Moest een hele kerststal van de kerstman in moes slaan, en dan die kleine elfjes die ook tegen je vechten en dan met die kersttune erbij. Perfect _O_

2. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Die wilde ik net posten, wat een dikke lol. Ik lag echt in een deuk toen ik achter me opeens die dwergen aan zag komen met die mutsjes op.

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik hoop dat dit helpt.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vandaag en gisteren de game gespeeld. Nooit weer. Persoonlijk vind ik vooral het verhaal goed, het geluid ook, maar de gameplay, besturing en graphics vind ik echt niet goed. Het verhaal heeft veel diepgang en het geluid is goed, maar de game zelf mist een heleboel diepgang. Het gaat echt niet alleen om het verhaal waar de game om geprezen word, maar ook om de rest. Ik laat deze game liggen en geef het maximaal een 7.5 ;)=(

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ga je verloren hersenen zoeken}:]

7. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu met 2 van 3 arcadegames de topscores gehaald (sumo en monkey) kan alleen die derde niet vinden (nut?)

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Yellow speelt alleen kut spellen =(

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben t wel een beetje met Yellow eens, heb Bully ook even een middagje gespeeld bij een vriend maar het voelde te ps2-port aan om er helemaal in op te gaan (al blijft de humor natuurlijk top) ... we zijn al vrij snel weer Lost Oddysee en AoT gaan spelen. Maar goed over smaak valt niet te twisten en ik vind t hoedanook stoer dat Rockstar toch de moeite heeft genomen deze game nog een uit te bregen voor de xbox-gamers :)

10. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Op de kermis, in de souvenir-tent.

11. Godsmack257

Leuk Bevonden:
    0

Geweldig, bedankt! ga ik weer ff op achievementjacht zo. ;)

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind dat de game te veel bugs heeft. Niet alleen de frame drops en freezes maar er zitten ook nog een heleboel AI bugs in het spel. Zo moet ik voor een missie iets leveren aan een persoon die mij steeds aanviel omdat ik zo laat nog buiten was. Heel erg raar =( .

Voor de rest is dit een top spel! Gfx vallen mee en de besturing is ook dik in orde. Speelt gewoon het zelfde als de gta3 games.

13. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    zit alweer op 605/1000 gamerscore en game op 70% uitgespeeld en nog steeds een vet spel :D

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    De eerste vastloper, please insert disk.

15. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Lol was dat die gymleraar die dat haargroeimiddel wilde? Die hield mij namelijk aan omdat ik iets aan hem moest geven terwijl het al na middernacht was. Op zich raar, maar daar lig ik niet wakker van.

Ik zit nu op 65%, zit nu in de laatste fase van Chapter 5. Erg vet spel. Jammer dat ik een aantal keer een vastloper heb gehad terwijl ik een tijd niet had gesaved.

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Waar heb je die monkey arcade game dan??

En ff over die go kart races..is dat alleen op de kermis of ook nog ergens anders?? en hoeveel races zijn er??

Ik heb nu al een paar vakken helemaal tot les 5 af...\\das wel cool want als dan de bel gaat heb je echt een beetje zon gevoel dat je vrij bent en lekker de stad in kunt ofzo:9

Ik heb nu 405/1000 achievements dus dat gaat wel lekker

kzit nu in chapter 3 en heb de game voor iets van 41% uitgespeeld....en die sneeuw missies zijn echt lachee:thumbs:

Die met die liliputers was wel grappig.. gister ook de makelijkste errand mission ooit gedaan...ik moest zon zwerver geld geven en toen was het al mission complete

Leuk spel...super!!:thumbs:

Laterswss_0/

17. Godsmack257

Leuk Bevonden:
    0
    Monkey Fling staat ook in de souveniershop, alle arcadegames staan daar netjes op een rij.
    En je kan ook in de stad karten, gewoon even de beker volgen.

Ben nu zelf de rubberen bandjes aan het verzamelen, handig dat ze nu op de kaart staan anders was ik er nooit aan begonnen.

Komen straks ook de G&G kaarten en de Gnoms op de kaart?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren het spel op de ps2 begonnen te spelen. De verschillen waren mij niet groot genoeg om de 360 versie te halen. Heb er twee uur opzitten maar wat een leuke game! Veel herkenbaar geouwehoer uit je eigen leven of collegefilms ed. Leuke humor en de gameplay is tot nu toe zeer ok. Erg blij met dit spelletje!

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is heel leuk om te spelen.Ik heb nu al 2 vastlopers gehad.Maar ik save nu heel de tijd.Blijft een leuke game met humor, geweld echt leuk

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina