uL I Unstoppable Legends

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door E-lite Victoria, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    lol\o/
     
  2. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    het en is de uL site online?
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    daar geef ik een _O_ voor. hoe kom je erop.

    en hij hapt weer hoor!! Ik bemoei me ermee omdat ik weer een nutteloze "ik ben beter" discussie zag aankomen!!!
    dat gebeurt hier namelijk nogal vaak.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  4. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha 1-0 voor obscure thing
     
  5. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom... en Godfather Kan perfection rekenen? Nee dus reken er maar niet op dat de site vandaag online is! Schijnt veel werk in te zitten. We merken het allemaal wel!

    Btw Sponsor is geregeld volgens Ninja. Sponsoren de Host packs van de site ofzo. 3 x 180 dus...
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  6. perf3ction

    perf3ction Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    huhum, site is al online zoals je nu inmiddels al wel weet, alleen staat er nog niks. Vanavond staat er een forum op, en dan kan Jeffrey samen met z'n grafisch team de site gaan maken. Hier gaat inderdaad heel veel werk inzitten, dus tot de site moeten we nog wel ffe w88.
    Maar tot vanavond op t forum allemaal }:]
     
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze wil ik ff Melden dat ik door Ninja als Co-Leader ben aangesteld. Dit houdt dus in voor het Rainbow Six team dat we Die-hard gaan trainen nu Ninja bezig is met Site enzo. Dus bij deze wil ik weten wie graag in het Rainbow team Wilt!
     
  8. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou co-leader gefeliciteerd \o/O-) maar we gaan wel trainen tot we er bij neer vallen

    en van de site in ben goed in wiskunde dus ik had er op gerekend
     
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa toch gezakt de site komt vandaag niet meer online Kut :p
     
  10. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    jo dick eeeh paas ff in 1 message op live de link van de website
     
  11. W6nd6r6r

    W6nd6r6r Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    over dat grafische team heh... volgens mij weet ik wel wat hij bedoelt, maar stel, STEL :) dat iemand uit dat grafische team niet in de clan zit en wel meehelpt aan promotie-video's maken enzo. komt hij dan ook in uL O-) hint hint hint hint :9

    EDIT: ohja sadistik (o.a.) doe a.u.b. dat (nep) logo weg, ik kan er niet tegen, ik weet niet wie hem heeft gemaakt, maar die heeft UL van google, want ik vond het er al zo raar uitzien, en dat andere ook enzo, ik en jef maken morgen wel een nieuwe... ik en jef zijn het grafische team (als het goed is!! mischien zijn er al weer mensen bij, dat weet ik niet.) als je neit kan wachten op de intro voor de website, kan je hem hier downloaden: http://www.megaupload.com/nl/?d=QRFO3CQZ hij is onbewerkt!!! er zitten nog geen logo's/special effects/ect in, dat moet nog komen. Zeg maar wat je er van vind, als je de muziek niet goed vind, verander ik die wel met een andere :) heb nog wel een andere in ged8en, wil je 1 van die games uit het filmpjes hebben? zeg maar en welke er in de plaats van komt, er zit nu in: Gears of War/Halo 3/Rainbow Six: Vegas/Rainbow Six: Vegas 2/Call of Duty 4

    ohja, en omdat ik zomaar opeens kom binnenvallen, dit is niet fake ofzo... als je het niet gelooft ofzow, vraag maar aan ninja/jef :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  12. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    als je genoeg humor en skill hebt dan kun je er waarschijnlijk zo bij maar daar ga ik niet over. en over dat ''grafische team'' wat houdt dat dan nou weer een photoshoppen zkr :lol:

    EDIT: wat is jou gamertag eigenlijk
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  13. W6nd6r6r

    W6nd6r6r Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    humor, wahhah :p ja, alleen ik heb nog niet zo'n rare humor als jef (white power) lol :p maar ik kan me zo aanpassen xD me gamertag is nu nog: Dutch Jack ik heb geen idee waarom ik zo'n verrote naam heb, maar ik ga hem binnekort verandere naar W6nd6r6r ohja btw, moet ik dan nog kiezen voor welk spel ik ga?? halo 3, gears of rainbow? want ik ben wel goed in halo, alleen vind rainbow veeeeeel leuker O-)

    ohja, over dat grafish team, das design van website, logo, promotie video's enzo... alles wat met grafische shit te maken heeft ^____^
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  14. perf3ction

    perf3ction Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon dat intro filmpiej niet openen. Jeff zei dat je daar een password voor nodig heb. Maar hij wist t niet meer, wilde hij het gaan opzoeken en viel alle elektriciteit uit =( . Ik heb je toegevoegd op XBL dus hoop dat je die ff snel accepteert en mij die code zou willen sturen \o/

    p.s. als je wilt joinen, kun je natuurlijk altijd een try-out doen, Halo zijn we niet meer zo actief in dus denk dat je beter RB6 kan doen, vraag het aan Jef ;)

    Succes met je designing vndaag !!
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  15. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou weer voor BS! Tuurlk hoeft die gast geen Try-out te doen. De clan groeit met 2 members per dag ofzo en dan mag hij er niet bij!? Tuurlk gast welcome in tha Click! Van mij mag je iig joinen en ben erg benieuwd naar de site, filmpje is iig erg gaaf. Wel een beetje druk, maar denk als je er logo's enzo in gaat plakken dat het al meteen wat rustiger oogt. Muziek kan ik hier niet horen en over dat nep logo: Lees mijn post paar pages terug!
     
  16. W6nd6r6r

    W6nd6r6r Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hier zijn voorbeelden voor logo en een avater voor msn ^___^
    logo 1(mix van jeff en mij, dat rode vind ik egt lelijk maar dat had ik er ff bij gepropt.. :p): http://img259.imageshack.us/img259/549/testullogohf5.gif
    logo 2(ff in me eentje gefixt..) : http://img259.imageshack.us/img259/7774/testullogo2wy6.gif
    logo 3(ook ff snel gefixt :)) : http://img89.imageshack.us/img89/4780/testullogo3dw9.gif
    avatar(zelfde verhaal xD) : http://img89.imageshack.us/img89/2545/ulmsnavaterjd8.png

    ohja btw, alles wat eromheen wit is word op de site doorzichtig, dus alleen op het logo letten enzo :p niet storen aan wat eromheen zit xD

    Ik heb de video ook maar op youtube gezet... omdat mensen allemaal problemen hadden met megaupload xD: http://www.youtube.com/watch?v=lUijwHaw0uE
    ohja btw, bij de video, het ziet er allemaal een beetje raar en klein uit.. dat ga ik nog fixen.. dit is precies dezelfde als die je kon downloaden!
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er top uit... Die derde vind ik wel appart laaste is beetje, simpel. Clanmatch gister tegen DsF: 2-2 Ging echt super top jongens! Vanavond verder. En realistiq nog steeds van mening dat we onder middenmatig zijn?

    Zal ze ff reviewen: Eerste is iid erg mooi maar zou die rode letters iid weglaten of in de stijl van dat mannetje doen. Of alleen in de stijl van dat mannetje uL ofzo
    2e ook mooi maar nog niet af in mijn ogen.
    4e Mooi maar niet egt mijn stijl vind ik.
    3e Vind ik zelf het mooiste eik. Of de eerste als je die aanpast. bij de 4e kun je mss unstoppable legends onder de streep zetten en mss in het het zelfde lettertype bv uL I W6nd6r6r

    Ik kon niet wachten dus heb er maar vast 1 uitgekozen!
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  18. perf3ction

    perf3ction Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    2-2 netjes gedaan, hoop dat jullie winnen. Maar of jullie nou winnen of verliezen, ik moet nog wel zien of RealistiQ een complimentje kan geven ( denk van niet, zal wel een smoesje komen).
     
  19. W6nd6r6r

    W6nd6r6r Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmz ik weet het niet hoor, die 1e.. ik vind het te druk voor een LOGO... een logo hoord simpel te zijn, en eigenlijk zie je bij een logo alleen de afk.. dus alleen uL... dus eigenlijk vind ik zelf die 2e het beste.. kort maar krachtig :)
     
  20. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik er echt moet kiezen dan zou het nummer 4 worden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina