Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee valt reuze mee. Het zijn gewoon twee delen die je op elkaar klikt. Ik ben er erg tevreden mee. Sowieso na 2 minuten ben je 'em gewent en maakt die extra dikte niet uit.

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de Belkin Leather Folio bijzonder mooi. Zie deze link: klikje. Ik geloof dat alle resellers die ook wel verkopen.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga vanmiddag na schooltijd, naar de YouMac in Eindhoven. Dus dan kijk ik daar meteen voor een hoesje.

4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Vind je zo'n hoesje nodig dan?

Ik gebruik mijn iPhone nu al bijna een half jaar zonder hoesje en er zijn vrijwel geen krasjes te bekennen. Alleen op de achterkant zitten een paar kleine krasjes die nauwelijks opvallen. En op de voorkant zitten alleen vette vingers ;), maar geen krasjes.

5. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    iPod Touch heeft glimmende achterkant die krast al als je er naar kijkt.

Verder zou ik ook gewoon een iSock gebruiken of een Fabrix case. Van die plastice en siliconen dingen zijn zo oerlelijk. Blegh.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind zo'n lederen hoesje die Rox plaatste wel chique. M'n Nano had ik ook altijd in zijn bijgeleverde hoesje zitten en die was na 2 jaar nog in perfecte staat!

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind een extra bescherming wel prettig. Laatst met sleutels en iPod in 1 broekzak. Dat was zonder een hell geweest. Nu was alleen het hoesje 'beschadigd'.

Morgen hak ik de knoop door over of ik een Macbook aanschaf. Financieel is het plaatje geregeld voor een 2,4 Ghz Macbook (de witte versie) en 4GB ram. Als ik ‘em dan uiteindelijk heb schrijf ik uiteraard een review als Windows Fanboy zijnde :+

8. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens het is iPod touch en niet iPod Touch.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Welke bescherming heb jij?

/edit: Laat maar, verkeerd gekeken.

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is een beter merk laptop geheugen voor in de macbook pro, kingston of corsair? Of maakt dit helemaal niets uit? (Met de bedoeling om 4gb werkgeheugen te krijgen)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kingston wordt door Apple aanbevolen geloof ik. Anders moet je even op www.macstuff.nl kijken. Het geheugen dat daar staat is goed.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb zojuist de Belkin Leather Folio besteld!
    Komt morgen binnen hopelijk.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :+. Trouwens Rivanov, dat keyboard toetst dat ook voor normaal gebruik lekker? Ik denk namelijk dat ik een los Apple keyboard bij m'n Macbook bestel.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In principe moet het niks uitmaken. Immers, de modules moeten aan de DDR2 standaard voldoen. Kingston heeft over het algemeen een hoge compatibliteitsgraad.

//lolz.. dubbel post.. nouja care. eens in de honderd jaar mag best wel :+

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb alleen echte ervaring met de aluminium keyboard van de iMac. Heb nooit echt veel getypt op een Macbook toetsenbord, maar het aluminium toetsenbord is afgeleid van het Macbook toetsenbord. En dat vind ik echt heerlijk typen.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Owkee.. denk dat die er dan sowieso bij gaat met daarbij een VX revolution ofzo. Die Mighty Mouse is iig kut (wat een mening is :+. Alle platte/ronde muizen zijn ruk en RSI opwekkend oid) Nu nog m'n werkplek Mac vriendelijk maken 8)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo klote is de Mighty Muis niet hoor, vind 'm zelfs heerlijk werken! :)

20. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste zijn Kingston MB reepjes. Iets duurder maar volledige getest voor de MacBook (Pro). Anders kun je ook goedkoper geheugen nemen maar daar moet je heel erg mee uit kijken. Want het kan zo maar voor verassingen zorgen (Kernel panics e.d.)

En Errox over het toetsenbord , het Bluetooth Toetsenbord is hetzelfde als van de MacBook. De USB versie verschilt weer iets. De knoppen zijn iets zachter bij de USB versie. Verder is het even wennen aan de ruimte tussen de toetsen maar dat duurt niet zo lang. Mighty Mouse is wel aardig voor een uurtje per dag ofzo. Maar hele dagen nee zeker niet. Ja of je wilt graag RSI oplopen. :+ Dan kun je inderdaad beter voor Logitech gaan (Ik gebruik zelf een MX)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina