Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Overlaatst me pgr4 aangeschaft(vond 3 best wel fun). Maar ligt het nu aan mij, of is die game gewoon lelijker dan 3? Ik wist gewoon niet wat ik aan het spel was, what the fuck? Misschien wat meer tijd in steken, en dan oordelen, maar mijn eerste indruk is alvast niet goed... Vond het zo vaag...
     
  2. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Had jij je ogen wel open? Grafisch veel mooier dan pgr3, ga jij maar eens in je F50 zitten als het regent in macau, praat je wel anders:thumbs:
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In de regen enzo is ie wel mooier. Maar in dezelfde omstandigheden als in PGR3 zie ik ook weinig verschil. Maar lelijker is ie zeker niet.
     
  4. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    De eerste level van PGR 4 is wel lelijk ja. Daar heb je gelijk in. Maar als je verder in het spel komt wordt t mooier. Ik dacht op het begin dat ik geen 1080P had aanstaan. Maar ik ben nu tering verslaafd aan het spel ook omdat het zo mooi is. En ik ga vanaf ff lekker een stukje crousen na een dag hard getraint en gewerkt te hebben dat werkt altijd ontspannend :)
     
  5. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    ja uh.. wtf..?? 8)8)
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij bedoelt guest.
     
  7. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook events skippen in de career? Ik ben nu weer bij de asia timed major maar daar ben ik al eerste.
     
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar, wtf... :x:x

    Ben nog steeds bezig met die Platinum+ challenges. De Honda NSX heb ik eindelijk gedaan maar de rest daar kom ik ****** niet doorheen. Ik zal ongetwijfeld wat verkeerd doen ofzo maar ik krijg maar niet de vinger erachter wat ik dan precies verkeerd doe.

    Bijvoorbeeld Street Race (Hermitage Race). Elke ronde voordat we het rechte stuk weer opkomen, lig ik gewoon eerste en ga ik ook steeds als eerste de startlijn over en zo bij de jump word ik ingehaald. Dan aan het eind van het rechte stuk lig ik meestal 2e op 1 seconde achterstand ofzo. En wat gebeurt er elke keer weer in ronde 3, in de laatste bocht? Inderdaad; komt nummer 2 me met 2 vingers in de neus voorbij en wint de race. Mijn rondetijd neemt niet af (sterker nog; 1x keer was mijn laatste rondje mijn fastest lap) en toch krijgt die *****-AI het voor elkaar om me in te halen op die laatste 100m ofzo.

    Iemand een keer zo vriendelijk/goed om in een Private Lobby met me te racen in exact dezelfde auto's op exact dezelfde circuits en dan wat extra race-tips te geven??
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Max, sorry dat ik er niet meer op heb gereargeerd. Ik had het druk afgelopen weekend en loop ook stage door de weeks, en heb er maar weinig tijd voor. Add me maar op Live, dan stuur je mij maar is een invite. Dan race ik met je mee ^^.

    Sorry man :)

    Ja, je start hem. Je Quit en vervolgens laat je hem aborden :)
     
  10. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker interessant dat je druk bent; ikzelf ben ook niet degene met het meest relaxte werkschema...:):;) Ik zal je tag een keer in mijn Friendlist gooien en mochten we tegelijkertijd online zijn, wil ik graag wat van je leren qua bochtjes maken...:thumbs:
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    ik heb een vraagje, zijn er hier mensen die mij willen helpen met een achievement te halen? Ik heb er nu 59 gehaald en moet er nog 1 , de open mouse master. Dus met 4 mensen cat & mouse spelen en dan moet ik de mouse zijn in t winnende team. Als ik naar find costum match ga, dan zie ik gewoon geen open cat and mouse matches :confused:
     
  12. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe aan je friendlist dan doen we dat een keertje. En desnoods trommel ik nog wat bekenden op of we wachten gewoon een paar minuten.

    Van de week had ik ook een lobby met alleen een vriend en ik en toevallig binnen 5 minuten waren we met zijn zessen.
     
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, ik heb het spel sinds gisteren. Word het nog enigszins online gespeeld of helemaal niet?
     
  14. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ranked matches volgens mij bijna niet, maar met custom races heb ik nooit problemen met het vinden van een potje.
    Weet iemand trouwens of het nog mogelijk om net als bij pgr3 "same car as host" in te stellen ipv alleen maar "car class"?
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dank aan het filmpje van Metal Mark heb ik nu ook 1250G op PGR4. Net even flink mijn best gedaan met de Superstar-challenge en die uiteindelijk met 103 sterren en 8 seconden over gehaald. Toen kwam de MTT Superbike Speed-challenge en na het bestuderen van het filmpje, heb ik die challenge ook gehaald (met 93km teveel zelfs).

    \o/\o/\o/

    Dank voor de steun op dit forum!!!!
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    nu ik nog.. moet nog steeds die ene achievement
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oke geen probleem :+. Ja die met de MTT is super makkelijk als je weet hoe het moet.
     
  18. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook pgr4, geleend welliswaar maar wat is het grootste verschil tussen Hardcore moeilijkheids graad en die daar onder? Alleen de kudos die je krijgt als je wint of 2e wordt of nog meer..
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat hardcore moeilijker is dan Steal (Novice). En ja als je hardcore doet krijg je ook meer eindbonus.
     
  20. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Pgr 4 is zeker een mooi spel maar twee weken geleden deed het spel in een keer niet meer. Wel jammer vond het altijd wel leuk om een beetje te racen in bmw m5. Aanrader: Nurburgring met normaal weer dus geen sneeuw duurt lekker lang en het ziet er echt mooi uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina