ja hij krijgt mooi cijfers .het laden mag ook een beetje sneller maar dat begrijp ik wel omdat hij van de ps2 komt
Gewoon slapen / verder dingen doen. Er zal straks wel weer nieuwe komen, je hebt soms missies die ook alleen in bepaalde tijd van de dag moeten dus dat kan het ook zijn.
Ik ben heel blij dat je em voor de ps2 hebt gekocht hoor. Maar 1 ding snap ik niet, waarom als je die ps2 toch al had, niet in 2006 gekocht? Maar waarom gewacht tot er een nieuwe versie werd uitgebracht en toen de oude gekocht...
Kevf heeft pas een PS2, daarom. Enigste wat ik tot nu toe wel mis is Oudjaar, daar hadden ze ook veel leuke dingen mee kunnen gedaan hebben. Ook had ik wel meer met Kerst verwacht.
kut zooi, spel is 1 keer vastgelopen toen ik em net had, wou nu net met de laaste missies beginnen ( niet gesaved vooraf al 11 missies gehaald ) loopt ie vast! kut kut
Ik heb hem ook voor de PS2.En uitgespeeld.Echt een vermakelijke game. Maar ik hoef hem niet op de xbox 360
Waarom reviewen Gamespot en Gametrailers hem niet...toch 2 van de grootste gamesite's wel vaag..... had je trouwens die kaart met die rubber bands ook op de ps2?? je krijgt volgens mij ook de kaart met G&C carts...heb ik wel geloof ik:b: latersssss_0/
Hoe lang ben je al bezig dan? Ik vraag me namelijk af hoelang je ongeveer met dit spel doet. Is het te vergelijken met een GTA, of zit er meer iets van 10 uur gameplay in?
Het is zeker meer dan 10 uur, maar ook weer wat minder uitgebreid als GTA Ik heb mijn waardebonnen net verzilvert en ga m zo bestellen
Ik was vanmiddag bij de Free Record Shop te Nijmegen om ook Bully op te pikken. Loop ik naar de 360 sectie, zie ik onder "Nieuw" Bully: Scholarship edition staan...voor 59,99. Je begrijpt natuurlijk wel dat bij mij automatisch de middelste vinger van mijn rechterhand omhoog kwam en dan ik al omdraaiend "latoor" hardop zei. Heb 'm daarna jammer genoeg nergens anders kunnen vinden. De eigenlijke prijs hoort toch 39,99 te zijn of niet?
Zo.. daar gaan de credits over mn scherm Was een super leuke game! zit nu op 75% ofzo 18 uurtjes en 27 minutjes gespeeld. op naar de 100%
Ik heb hem net besteld voor 40 euro hopelijk is hij snel binnen. Hebben Jullie misschien nog tips bij het begin van het spel of loopt alles voor zich ?