[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
  2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dit nog een sticky waard? De huidige stand is voor het laatst aangepast op 29 september 2007. Het topic levert nog enkele post in weken op. Ik zie het punt van een sticky niet (meer).

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sticky af :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het begon als prachtig idee, maar dat werd het niet..

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    blijkbaar is er weinig te klagen :p wil niet zeggen dat t niet goed is dat deze thread er is

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin. Ik kom totaal niet over de "lijn".

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja er zijn grenzen welke een site bepalen .. voor jouw is het niet over de lijn... voor deze site wel ...

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je ook inhoudelijk kunnen reageren?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Om je zelf te quoten.. dit geldt volgens mij voor alle downloads ;)

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Daar sta ik nog steeds achter. Ik koop ook al mijn games. Maar ik vind het een scheve vergelijking. Het gaat hier om de discussie waarom mag die site x niet en site's als binsearch.net, yabse.net en programma's als FTD wel? Terwijl site X eigenlijk veel minder om het lijf heeft als een programma like FTD. Terwijl dit wel mag besproken worden?

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu krijg ik een ow voor iets waarvan ik een waarschuwing heb genegeerd.. maar volgens mij was die waarschuwing er eerst nog niet en heb ik hem ook niey meegekregen. (te bewijzen doordat hij er in de quote erboven van 10 min daarvoor niet in stond) :confused: Ik was offtopic maar net zo offtopic als de rest daar. Ik ben het er niet mee eens :mad:

http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2731187&postcount=956

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch nóg een keer offtopic na die eerste nutteloze opmerking. Of jij die eerste waarschuwing nu wel of niet hebt gezien, een OW is het zoiezo waard. Maargoed, dit is niet eens mijn stukje.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij was ik degene die die site weggehaald heeft en heb deze thread over het hoofd gezien. (als je 100% zeker weten respons wil moet je altijd even pm-en ;)).

De site waar jij naar toe linkte liet direct links zien naar illegaal te downloaden films, daarom haalde ik hem weg. Een binsearch kan je in principe ook legale dingen mee zoeken. Verder is het idd een grijs gebied en is de moderatie daarom soms aardig afhankelijk van de mod die het oppakt :)

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat ik niet stout was, maar als ik waargeschuwd wordt wil ik het weten. Nu was dat niet zo en dat vin ik naar :'-( (

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :):
    Dan moet je maar minder offtopic gaan en ik heb weldegelijk die mod tekst onder jouw tekst gezien. Daarna ging je door, tja.. dan is dit te verwachten.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat is een OW eigenlijk?
    Ja, een Officiële Waarschuwing, maar wat kan je ermee / wat voor gevolgen heeft het?

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Na die OW, als je dan nóg een fout begaat dan krijg je als het goed is een één week durende ban. Althans, dat dacht ik. Dus dan zou een OW dienen als een waarschuwing dat je niet een tweede fout moet begaan.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd :)

staat ook netjes in de [faq]faq[/faq]

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees mijn eigen berichten niet altijd terug. Ik klik meestal gewoon op last post en doe dan quik reply. Ik was offtopic, ja, maar ik verwachtte niets. Daarboven in dat topic ging het er ook over dat kitt gay is.. liek wtf.. is dat wel ontopic?:confused:

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat ging nog teminste over die discussie over of een vliegtuig nou wel of geen stuur had. Vervolgens kwam iemand met Kit, die een soort gelijk iets had en poste mxs iets over kit is gay. Daarna 14 posts later, kwam jij aanzetten met de tekst; ''poep''. Nou sorry hoor, maar dat is wel erg offtopic.

Deel Deze Pagina