Er wordt veel geladen, maar heb er zelf ook niet zo'n last van. DMC4 zou ik eerder halen als dat jouw soort game is. Zat zelf ook te twijfelen tussen die 2 en zou nu liever DMC4 gehaald hebben.
En wat is er vreemd aan? Als het spel niet zo verdomd traag was waardoor ik uberhaupt ben gaan twijfelen of ik het wel verder wil spelen of niet zou ik niet gedaan hebben wat ik deed. Ik zit nog liever een webbased MMOG genaamd Ikariam te spelen en Oblivion/Pes 2008 met wellicht 3-4 uur LO eer ik weer die andere games doe.
Klagen valt mee. Ben gewoon kritisch. Bij o.a. Bioschock was ik dat ook en ondanks de minpuntjes waren er ook voldoende plus punten waardoor ik het uitspeelde keer op keer. Maar bij LO wegen de minpuntjes steeds zwaarder dan de plus.
En jaren JRPG's... moet daar even over nadenken. Was in de jaren 80 begonnen met pen en paper dungeons and dragons en begin 90 me eerste grafische JRPG nadat ik merendeels platformers en arcade games had gespeeld op verscheidene consoles. Dus ja er zijn al aantal jaren verstreken sindsdien.
Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2008