Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, het zijn altijd geruchten geweest dus op zich had je er rekening mee kunnen houden dat het niet waar was. Maar ben het met je eens dat het te lang duurt. Overigens wel raar dat het o zo principiële XBW het dan ook post waardoor mensen het misschien ook nog eens als officieel aan gaan nemen. :x

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    komt ie nou 9 mei? wel heeeeeeeeeel erg laat tegenover usa.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  3. Remco

Remco Guest

Boeiend, gewoon massaal boycotten, stelletje klerelijers:9

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dit is voor de echte die-hard Rockband fans toch dé reden om een PS3 aan te schaffen en de game te importeren? Je betaald wel iets meer, maar dat maakte het wachten voor mij in ieder geval meer dan goed! ;) Ik heb al een paar weken onwijs plezier met deze game!

5. Remco

Remco Guest

Is toch voor mij iets teveel van het goede om een console aan te schaffen voor 1 spel...

6. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    en daarom is de guitar hero 3 gitaar natuurlijk niet te gebruiken op de ps3 versie. Omdat de ps3 versie van de game regio vrij is. En dan koopt iedereen alleen het drumstel. Daar trap ik niet in. Vermaak me nog wel even met guitar hero 3.

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En daarna met GH4 :)

Ik vind het idee wel leuk hoor, van Rock Band maar ik denk persoonlijk dat het, vooral in het begin, de prijs is die de drempel is.

Drumstel, gitaren, microfoon, game....En ik zie mezelf ook nog niet echt zingen zeg maar :eek:, dat had er voor mij wel uit gemogen :p

En je hebt er ook een flinke ruimte voor nodig, dus jongeren die op hun kleine kamer gamen zullen al ruimtegebrek hebben denk ik om met 4 man dit te doen. ( ik spreek uit ervaring van de ruimte in mijn eigen kamer en van men vrienden, dus niet meer :))

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het is zeker duur, en dat is ook de reden dat k het niej koop. Maar Guitar Hero begint me ook de strot uit te hangen.... Wat een uitmelkerij man! Gewoon een succesformule helemaal uitmelken en er nog niet eens iets nieuws instoppen.. Sorry hoor, maar dat gaat te ver!

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat voor vernieuwingen moeten dan in Guitar Hero komen? In plaats van ronde noten driehoekjes? In plaats van boven naar onder moeten de noten van linksonder naar rechtsboven ofzo?

Bij dit soort games is niet echt veel te vernieuwen. ik vind het prima wat ze bij GH doen. Breng maar veel games uit, dan ik lekker veel virtueel rocken.

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een winnende formule veranderen?

Er komt steeds iets meer in en je krijgt een breder aanbod wat de nummers betreft. Daarbij komt nog dat het gewoon erg leuk is en het een trendsetter is op het gebied van muziekgames.

En uitmelken? Kom op zeg, ze hebben 3 heel erg succesvolle games uitgebracht, met hetzelfde concept.

Mario, dat is uitmelken, maar iets als Guitar Hero, Call of Duty, Fifa, Devil May Cry, Ghost Recon, Project Gotham Racing, GTA, Street Fighter, Mortal Kombat, Virua Tennis etc. is geen uitmelken.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zoals bij RockBand een fatsoenlijke career maken. En ze moeten ook gewoon gratis downloadbare liedjes uitbrengen.

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond deel 3 echt heel matig vergeleken met 1 en 2. Het was veel beter toen het niet multiplatform was. Maarja, dan verdien je er natuurlijk geen geld aan he;)

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn er ook maar het zijn er niet tientallen. Die andere kan je kopen voor 4 euro geloof ik, dan krijg je 3 of 4 nieuwe nummers. Het ontwikkelen van die nummers kost ook tijd en geld, een hobby kost nou eenmaal geld :thumbs:

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet wat anders is aan de career van Rock Band, dus daar kan ik niet veel over zeggen.
    Maar GH is de game wat een aantal gratis songs beschikbaar heeft gesteld, Rock Band heeft dat (nog?) niet gedaan.

Deel 3 vond ik kwa gameplay het beste. OVer de kwaliteit van de nummers valt altijd te zeuren. Maar dat is een kwestie van smaak; dat heeft niks met uitmelken te maken.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  15. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49

Helemaal mee eens. Guitar Hero is gewoon een groot suxes. Waarom zouden er geen nieuwe games van gemaakt mogen worden? Zolang iedereen er lol aan heeft. Ik zou een 4e deel zeker kopen.

En mij lijkt Rockband nog veel leuker. En niet alleen vanwege de drum, maar vanwege de liedjes die erin zitten. Meer bekendere en leukere nummers. En idd het zingen had van mij ook niet gehoeven maar bedenk wel dat een avondje met zn allen rockband spelen wel heel erg vet is. En tja... de set is idd erg duur.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het was niet de bedoeling een Guitar Hero oorlog te beginnen:9 Wilde meer mijn mening naar voren brengen:9

17. Xpload

Xpload Gamertag = DuckBite

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, voor de xbox 360 gelukkig wel, maar voor de Wii helaas niet. En dat is nou net de console waar wij GH3 voor hebben gehaald.

Ik vind het wel een gaaf spel hoor, en ik kan niet wachten tot de volgende uit de serie in de winkels ligt (juni geloof ik?) dan haal ik hem voor de xbox 360.

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Guitar Hero 1/2/3 niet eens gespeeld zie ik in je profiel......Wat loop je dan te zeuren eigenlijk? :x

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Welk profiel? Van xboxworld of van xbox.com?

Heb Guitar Hero 1 en 2 grijs gespeeld op de PS2!! Dus loop jij niet te zeuren aub:x

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je profiel hierzo ;)

Maar hoe weet je dan dat GH3 op de 360 zo "precies hetzelfde" is? Eerst spelen en dan oordelen!

En nu maar weer ontopic denk ik ondertussen, Rock Band.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina