[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, screenshots zien er vaak scherper uit omdat ze die bewerken in bijvoorbeeld Photoshop. Het eerste GTA IV filmpje blies me werkelijk weg qua grafische pracht. Bij de tweede schrok ik me rot. De karakters zien er gewoonweg debiel uit. Dus in dat opzicht ben ik het eens met Argonath.

Maar GTA heeft het nooit van de graphics moeten hebben. Waar dan wel van? De sfeer, het verhaal, de plots, de interessante personages, de vrijheid en gameplay. Ik koop GTA IV om die redenen en niet vanwege de graphics.

Dat iedereen zo laaiend enthousiast doet komt door de hype rondom GTA:

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Sorry maar ik vind een screenshot echt niks zeggen.
    Als ik het geheel in beweging ziet krijg je er een heel ander beeld van.

Tuurlijk is GTA4 geen gears of war.
    Maar vind het zeker niet lelijk eruit zien.

En zoals Strapping young lad eerder al zei gebeurt er zoveel in de wereld van GTA dat het onmogelijk zo zijn om gears graphics tevoor schijn te toveren in een spel zoals dit.

geen aanval verder op jullie,meningen verschillen uiteraard.

:)

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    waar zie jij mensen over de zeik heen gaan dan? Mensen geven alleen aan dat je gta niet met games als cod4/mgs of gta kan vergelijken, omdat gta4 meer rekenkracht nodig heeft om veel andere dingen te berekenen, zoals ai van voetgangers, autos, tientallen gebouwen teglijk in beeld etc etc.... Dus als je zoveel rekenkracht gebruikt moet je inleveren op de graphics. Bij games als gt5, cod4 en mgs is dit niet aan de orde. Bij GT5 doen ze bijv 6 maanden om 1 auto te maken, logisch dat dat er mooier uitziet. Ik zie rockstar niet een half jaar aan 1 autotje werken en daarna nog een half jaar per character.

Bijna iedereen zegt dat gta het nooit van de prachtige graphics heeft gehad en dat is iid ook zo. En toch is het de populairste game van alle games. GTA San Andreas vond ik persoonlijk matige graphics hebben, maar toch heb ik er veel meer speelplezier aan gehad dan met gears of war.
    Zoals ik al zei zie ik niemand over de schreef gaan, als er iemand is dan ben jij dat wel, want jij reageerd niet echt normaal op ander mans reply. Iedereen mag zijn mening hebben en jij ook. Dat jij gta slechte graphics vind hebben mag dat, maar dan moet je ook accepteren dat mensen daar niet mee eens hoeven zijn._0/

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fout.. er zijn wel mensen die de game hebben gespeeld, en die zijn wel LAAIEND over de geweldige graphics... reviewers van game magazines, andere developers, en de overige pers.

Mainstream media was erg te spreken over wat ze hebben gezien, maar ook de kritischere (p)reviewers zeiden dat ondanks hoe groot en veel het spel kan, het er goed uitzag.

Je kan wel wachten op de eerste reviews, maar die gaan niet slecht zijn omdat de graphics minder zijn dan GT5 :thumbs::thumbs::thumbs:

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, de mensen die hem hebben gespeeld waren inderdaad zeer te spreken over de game, ook op het grafische vlak. Kijk altijd uit naar de humor in GTA games. Die humor is ongeëvenaard. Saints Row heeft het ook geprobeerd, echter die game sloeg de plank volledig mis op dat vlak en was gewoon enorm flauw en overdreven.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heftige discussie hier......mijn enige punt was dat GTA ook voor een sandbox/free roam game aardige matige graphics lijkt te hebben. En mijn vergelijking met mafia lijkt me ook zeker terecht. Ik ga echt wel lol beleven aan het spel, maar dit lijkt toch echt een minpunt te worden.

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is ook zo Kevf, maar dat is een goede vergelijking. De discussie laaide op omdat iemand de graphics van GTA4 met COD4 en GT5 vergeleek.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Had het al door. Die vergelijking is uiteraard compleet onzinnig. Gears is echt heel mooi, echter het is één groot schilderij waar Fenix doorheen loopt, wat natuurlijk in het niet valt bij een dynamische omgeving zoals die van GTA (of Mafia :))

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    IGN en Gamespot zeggen bijvoorbeeld het volgende:

IGN zegt voor mij het belangrijkste:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Haha, ik wist dat je dat zou posten. Had ik wel van je verwacht.

Helaas ben ik een hele andere Fanboy dan jij volgens mij denkt. Ik heb respect voor alle andere Sandbox games. Zo heb ik ook veel plezier gehad met Driver 3 en True Crime. Games die over het algemeen bestempeld zijn als slechte games. Het is alleen dat GTA voor mij gewoon boven aanstaat, en dat ik veel van GTA weet en veel in GTA Topics post waardoor andere members mij zelf GTA Fanboy noemen. ;)

Ach, zo lang ik het mooi vind is het goed. En dat vind ik, grafisch ziet Maffia 2 er beter uit maar het sfeertje van GTA samen met de grahpics vind ik beter dan Maffia 2. Zo vonden veel mensen GTA San Andreas ook lelijk, ik vond hem niet lelijk het was heel netjes voor zo'n grote game. Tuurlijk zijn er Sandbox games die er grafisch beter uitzien, maar dat hoeft niet meteen een minpunt te betekenen. Zo vind ik Bully Scholarship Edition veel leuker dan een Saints Row of een Crackdown, terwijl die games er ook grafisch veel beter uit zien. Het gaat bij mij om de sfeer en of het totale plaatje perfect is en dat is het altijd geweest bij de GTA Games. Saints Row was grafisch best goed in zijn tijd, maar het miste wel die specifieke dingen die GTA wel heeft.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Veel mensen gaan GTA4 graphics nu vergelijken met Maffia2.
    Maar wie weet hoe groot de wereld van Maffia 2 gaat worden?

Als het maar de helft kleiner is (als voorbeeld) dan is het toch logisch dat Maffia2 er beter uitziet.

Bij mij gaan iets minder mooie graphics boven mooie graphics maar een slechte framerate.

En mocht zometeen blijken dat Maffia2 wel een groot spel blijkt te zijn,dan heb ik niks gezegd.

8):+

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het mooie is, is dat eerst GTAIV uitkomt. Dus alleen maar mooi als Mafia beter wordt.

Intertoys heeft pre-orders liggen en gaat de game naar eigen zeggen voor 60,- verkopen.

13. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja jij kent mij ook al zo goed...._0/_0/_0/

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kerel doe nou even een beetje rustig :)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De liefhebbers van Maffia 2 moeten dus nog even wachten.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heilige poep!

MP details bekend gemaakt:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=317327

16 spelers, 15 MP modes, en de hele stad beschikbaar, dus niet bepaalde delen zoals saint's row dat zo rampzalig deed (met lag ook nog eens).

Klink geweldig in ieder geval!

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    goed nieuws, maar ik zie nergens dat heel de stad beschikbaar is. Misschien in Free mode?

18. A Reborn Hero

A Reborn Hero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht in spanning af.Hopelijk wordt dit een spel die wel heel zijn HYPE waar maakt.

19. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wat het voordeel zou zijn van de PS3 versie? Er vanuit gaande dat geen van beide consoles kapot gaat;). Heb nu de 360 versie gepreorderd, vooral omdat ik de triggers op de sixaxis gewoonweg kut vind om mee te racen/schieten, en ik ze op de 360 controller heerlijk vind spelen. Daar bovenop komt de episodische content (hoewel die misschien op den duur ook voor de PS3 zou komen).

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk en hoop dat je op de PS3 gewoon weer dezelfde besturing hebt als op de PS2 (dus met kruisje gasgeven en niet met de rechter trigger).

Zo ja, dan koop ik de PS3-versie (mits die niet veel minder is qua FPS of online oid). De DLC laat ik vooralsnog schieten. Ik vind GTA op de Xbox altijd kut spelen. Misschien dat ik later nog switch voor de DLC, maar die moet wel echt wat toevoegen dan.

Deel Deze Pagina