Haha, ik wist dat je dat zou posten. Had ik wel van je verwacht.
Helaas ben ik een hele andere Fanboy dan jij volgens mij denkt. Ik heb respect voor alle andere Sandbox games. Zo heb ik ook veel plezier gehad met Driver 3 en True Crime. Games die over het algemeen bestempeld zijn als slechte games. Het is alleen dat GTA voor mij gewoon boven aanstaat, en dat ik veel van GTA weet en veel in GTA Topics post waardoor andere members mij zelf GTA Fanboy noemen.
Ach, zo lang ik het mooi vind is het goed. En dat vind ik, grafisch ziet Maffia 2 er beter uit maar het sfeertje van GTA samen met de grahpics vind ik beter dan Maffia 2. Zo vonden veel mensen GTA San Andreas ook lelijk, ik vond hem niet lelijk het was heel netjes voor zo'n grote game. Tuurlijk zijn er Sandbox games die er grafisch beter uitzien, maar dat hoeft niet meteen een minpunt te betekenen. Zo vind ik Bully Scholarship Edition veel leuker dan een Saints Row of een Crackdown, terwijl die games er ook grafisch veel beter uit zien. Het gaat bij mij om de sfeer en of het totale plaatje perfect is en dat is het altijd geweest bij de GTA Games. Saints Row was grafisch best goed in zijn tijd, maar het miste wel die specifieke dingen die GTA wel heeft.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2008