[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ja. :)

Wat kan Bungie daar nou aan doen? Als je in je eentje Double Team gaat doen moet je je gewoon beseffen dat je kans hebt dat je met een slechter iemand komt, en niet achteraf gaan zitten zeiken. De kans is net zo groot dat de noob in het andere team zit en niet bij jou. Of je zoekt gewoon vrienden met wie je het samen kan spelen.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek iemand om het samen mee te doen.. Ik heb een paar lui waarmee ik goed samenspeel,, maar soms heb je ook mensen waarmee je leuk team slayer kan doen, maar doubles egt kut gaat.
    Gewoon uitproberen tot je iemand vind.
    Ik heb nu iig iemand waarmee ik altijd double als we beide online zijn.

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Uhr, Bungie kan daar heus wel wat aan doen. Op mijn Halo account ben ik momenteel Gunnery Sergeant met highest skill 28 op Double. Word ik ingedeeld met een Major Grade 3 level 27 op Double. Tegen 2 Colonels die Double maar op 29 hebben staan maar de andere Highest Skill wel op 43. Misschien zouden ze niet alleen naar het skill level moeten kijken maar ook naar de rank van een speler.

Met dit systeem zou een Recruit tegen een General Grade 4 opgezadeld kunnen worden als beide Double team op level 1 hebben staan. Niet? Verbeter me maar als ik het fout heb.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    vet filmpje:) alleen mis ik 1 stuk op de pit die ook via dat stofzuiger ding gaat

5. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Omg stofzuiger ding! _O_

Die onthoud ik echt voor een paar jaar :lol:

6. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had daarnet een Killtrocity met Multi-Team, bleven niet veel spelers over. Wel chill :)

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Ik 2 killtaculars net,
    1 potje waarin ik em had gehaald waren we als 2e geeindigd, een een of andere tergende noob met 2 kills en ik 43. :+

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Blegh. Gisteren negatieve feedback gekregen omdat iemand niet tegen zijn verlies kon ofzo. :confused: (ik weet 99.9% zeker dat het die bodyhumper in dit potje was)

Ik snap dat soort mensen niet. Als je er niet tegen kan dat ik op je schiet, dan speel geen shooters. 8)

Ik had gekeken bij mijn rep, en er stond dat het kwam doordat ik onsportief zou zijn geweest. Kan iemand me vertellen hoe je in godsnaam onsportief kan zijn bij Lone Wolves?

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat boeit dat als mensen je een negitieve feedback geven..
    66% van de mensen waar ik tegen heb gespeeld wilt ook niet tegen mij spelen.. mij boeit het niet :)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm.. Op zich maakt het denk ik inderdaad niet zoveel uit. Ik blijf toch mijn 5 sterretjes houden.
    Maar toch stoor ik me er aan als mensen het zonder reden doen.

Grote kans eigenlijk dat ik het nooit te weten was gekomen (of ik zou toevallig bij mijn rep moeten hebben gekeken).
    Ik zag het toevallig in de blog van mijn 360 staan: 8)

11. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zou kunnen maarrrrrr...

- De ene rank is de andere niet, als iemand level 50 is met Team Objective omdat ie toevallig über1337pro is met een vlag betekent dat niet dat degene goed is in Team Slayer, waardoor als je ook op rank gaat filteren er voor hem niks meer aan is in Team Slayer.
    - Als je ook op rank gaat filteren en je bent al een General die nog nooit Double Team heeft gedaan, hoe belachelijk lang je moet wachten voordat je nog een General tegen komt met lvl 1 in Double Team
    - Zoals ik al zei is de kans dat de noob bij jou komt net zo groot als dat die in het andere team komt.

Maar ja, het beste kan je Double Team sowieso met een vriend doen, dan heb je dit hele gezeik niet.

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam vandaag weer een RECRUIT in double's tegen van level 46..
    Zo kansloos,, gat ie alle games leaven in social zodat ie negatieve EXP krijgt. Zo ranked ie sneller op (hij speeld tegen mensen als mij, brigadiers etc)..

Onsportief bij lonewolves kan je bv zijn door vet te campen met een shotgun. Of gewoon andere gay shit, je wet t vast wel ;)

Die reputation scheit egt nix trouwens.. Ik bedoel, er staat misschien 66% avoided, maar dat is 66% van iedereen die review doet!
    En ik geef nou eigenlijk NOOIT een goeie review, alleen aan friends ;) Scheit mij ook nix wat mijn rep is.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Haha ckerz dope! Maar wat boeit die negatieve feedback nou man. 80% van mij is negatief ofzo omdat ik altijd die zielige Rockter Launcher, Sniper, Shotgun campertjes own en ze dan ff keihard bodyhump.
    :+

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel blij met m'n Master Sergeant rank, bij elke matchmade game zijn er weer een paar ventjes die door de mic OMGMG A MASTER SERGEANT lopen te blèren:+ Ben nog nooit een andere Master Segeant tegen gekomen eigenlijk...

15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk probeer ik die rangen te vermijden. Of je moet zelf die rang gewilt hebben maar als ik staff captains tegenkom in een match heb ik meestal zoiets van "och arme ziel" en meestal worden ze dan ook geownt. Het is feitelijk toch een rang die je krijgt omdat je skill niet verder omhoog gaat. Maar goed op een gegeven moment bereiken we allemaal de rang waar we in thuis horen. Trouwens er zijn ook lui die het logo gewoon mooi vinden en daarom alleen nog maar social gaan doen om Staff Captain/Master sergeant etc te worden. Die lui bedoel ik dus niet.

16. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik een Major grade 3 met een kleine 1000 punten. Ik moet er nog 200 voordat ik een Major grade 4 word, wat ik een echte uber rank vind.

-Waarom?
    Ik vind het gewoon mooi, je komt het bijna nooit tegen en iedereen denkt dat je slecht bent. Mooi toch 8)

Ik moet dus nog zo'n 200 punten, maar ik speel zowat alleen ranked, omdat ik social saai vind omdat je dan meestal tegen niet de beste speelt. Mijn rank met TD is 33, LW 34 en TS is 27 geloof ik. Ik vraag het me af of ik het wel haal met ranked matches, ik hoop natuurlijk van wel _O_

17. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders gewoon af en toe Social Skirmish, en lekker schreeuwen :)

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet 3 screens samengevoegd met PS.
    Ziet er best vet uit,, gebasseerd op zo'n site die ik via Bungie tegenkwam. Hier zit wel toekomst in, eens wa beter me best doen want nu in 5 min game gestart/shots gemaakt/samengevoegd :9

Andere x eens eentje maken van een EGT mooie actie ofzow,, en dan btje met de colors klooien

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Toevallig vaak Gears Of War gespeeld Dulle ? Als er een game was waar je veel feedback zou krijgen dan is het wel bij GoW. Schoot je iemand neer met een sniper ? Bad Feedback! Ging je je teammate niet healen terwijl je aan de andere kant van de map stond ? Bad Feedback! :lol:

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben er nog wat mensen zin om te coopen? Ik moet de campaign nog steeds een keer op legendary uitspelen, en met 4 man is dat wel wat leuker/makkelijker:)

Zo niet, laten we dan vanavond weer wat MLG spelen, heb gister bíjna m'n controller gemold door een serie van belachelijke matchmade games... :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina