gamen op een monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jur92, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jur92

jur92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik ben van plan een samsung 206bw 22'' monitor te halen daar wil ik dan op gaan gamen met mijn xbox maar hoe sluit ik dat aan hoe gaat het met de boxen en wat voor kabels heb ik nodig.
    bedankt als iemand me kan helpen:thumbs:

2. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je vraag even opnieuw in het Monitor topic. Daar staat trouwens erg veel info in.

Ik heb zelf de 226BW, en via VGA gaat die prima op je 360. Boxen sluit je gewoon aan op je 360 zelf via de wit/rode kabels.

3. jur92

jur92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt en nog 1 vraagje wat kost zo'n kabel??

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Welcome Aboard Jur92,

Zoals Buckket al zei kun je de vraag beter posten in het Computer Monitor topic, dit topic is hier te vinden: Computer Monitor Topic

Aan de VGA kabel die van Microsoft is zitten al twee tulpstekkers aan vast, om geluid hierop aan te sluiten hoef je alleen de twee tulpstekkers van je speakers hierop aan te sluiten. Dit staat allemaal mooi beschreven in de beginpost van het topic.
    Hier een foto van hoe dit er nou uit zou zien;
    Zelf gebruik ik ook VGA en het werkt prima, en ziet er goed uit! :)

En antwoord op je derde vraag, de kabel zelf kost €29,99.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  5. jur92

jur92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan 1 van jullie nog eens goed uitleggen hoe alles moet en heb je mooi beeld op een samsung syncmaster 22''

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hebt een mooi beeld hoor op de Samsung Syncmaster, een vriend van mij heeft hem ook, welliswaar wat groter maar scherp beeld. Zoals ik al zei, het eerste wat je nodig hebt is een VGA kabel, die kost 29,99 nieuw. Die sluit je aan op je console en de andere kant van de kabel op je monitor. Maar, er hangen nog twee draadjes los aan de VGA kabel voor audio input. Te weten een rood en een witte tulpstekker. Die moeten aangesloten worden met de speakers waaruit het geluid komt. Dit doe je d.m.v. een Gender Changer. Dit alles staat ook gewoon netjes beschreven in de beginpost van het Computer Monitor Topic, zie mijn eerste reactie in dit topic.

Een gender changer ziet er zo uit;
    Hier zie je twee uitgangen die dienen voor die wit en rode tulp stekkers van de Xbox 360 VGA kabel, zoals ik al eerder zei. Vervolgens plaats je die gender changer in de speakers aansluiting.

Zelf gebruik ik deze oplossing;
    Hier is het hetzelfde verhaal, twee uitgangen die met elkaar verbonden worden, maar nu zit er een groene uitgang aan. Op de foto zie je ook een ander groen geval, dat is van de audio speakers waarop je hem wilt aansluiten. Dit sluit je gewoon zo aan elkaar aan en klaar, je hebt beeld en geluid op je pc monitor!

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Yes, laten we discussie daarnaartoe verhuizen. Dat is de juiste plek. Dan gaat dit topic op slot. :)

En welkom op het forum trouwens!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina