Zometeen voor (in totaal voor 2 trades) 12,000 Gold binnen voor Marble... en heb nog 12,000 staan \o/ Ik heb hout (wood) te weinig En niemand upgrade de Saw mill meer... is nu lvl 4, maargoed.
Ok, ik ben nu sinds gisteravond bezig. Specs: Server: Iota Username: Leedbek City: Leedbek City Island: Saetaios (49:29) Trade good: Crystal Ik heb nog nauwelijks resources, doe mijn best om een beetje hout te sparen, en mijn technology schiet ook nog niet echt op. Wacht nu op de ontdekking van Wealth, dan kan ik iets met dat crystal gaan doen volgens mij. Ik wil wel traden met iemand, heb inmiddels twee bootjes. Wat kan ik nu nog doen?
Missions of own units * Attack on The best city Fadenkreuz (Duration: 23m 20s) * 3m 02s 3 units from Cuenca are on their way to The best city Return * Attack on The best city Fadenkreuz (Duration: 7h 46m) * 6h 56m 36s 3 units from Cuenca are blocking the port entrance to The best city Return * Attack on Alandtis Fadenkreuz (Duration: 11h 17m) * 1h 37m 18s 1 units from Cuenca are on their way to block the port of Alandtis Return Dit gaat nog leuk worden voor hem, hij begon met mij aan te vallen. Met de gedachte mij te kunnen farmen.
Ach ja, met farms als deze is dat niks hoor Mag het ook 300 tegen 300 zijn? Om schepen te laten varen voor maar 200 vind ik een beetje weinig.
Is er al een XBW Alliance op Iota? Zo niet, ik wil 'm wel maken, ben bijna zover dat ik een Alliance kan beginnen
Dan onderschep je dus toch aankomende schepen, dat is echt vet. Gaat ook gouw schepen bouwen en meer troepen \o/. Grtz promise
Wel een beetje raar dat als je wordt aangevallen, dat je dan niet kan zien door wie je wordt aangevallen.
Tuurlijk kan je dat wel zien. Toen ik vandaag door 2 gasten werd aangevallen was hun naam + dorp als link vermeld. Even wat mensen benaderd om dagelijkse handels routes op te zetten voor mijn marble tegen hun sulphur en crystal. Ben benieuwd.
Ja maar als ik op die link klik zie ik alleen mijn eigen eiland, en niet dat van mijn aanvaller. Komt denkt ik omdat het een aanval met schepen is ofzo.
Ik ben nu ook officieel in oorlog met een gast. Alleen het kutte is dat hij alleen oorlogs schepen gebruikt en dat is nou net waar ik het zwakst ben. Voor de rest gaat het goed, ik ben beide steden van hem aan het plunderen.