Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik gebruik de laatste tijd wat meer M16 met stopping power/deep impact en ACOG Scope. Eerst alleen op Countdown, toen ook op Bog en Overgrown. Heerlijk wapentje toch hoor.

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, binnenkort komt hier een strategy guide voor S&D, die ik zelf ga maken, voor alle mappen, attack en defend.

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Attack S&D:

M16 + Silencer
    USP + Silencer

Bomb Squad
    Stopping power
    Steady aim

Defend S&D:

M16 + Silencer
    USP + Silencer

2x Claymore/C4
    Stopping power
    Steady aim

Verveelde me ook een keer, dus ging ik met W1200, Stopping power, RPG en Extre Condition gebruiken, best grappig. Soms ook IPV Stopping power Juggernaut, zodat je iets meer tijd hebt als ze op je vuren om naar hem toe te sprinten en hem neerschieten met je boomstick :)

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dat maar even \o/
    Mijn clan moet binnenkort een match tegen qG ;)

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    steady aim voor m16 is nutteloos, hij is zonder steady aim net zo accuraat voor no-scopes. kan je die perk beter voor iets anders gebruiken.

@ Maluku-Ak

wrom gebruik je geen stopping power ipv uav jammer. Met s&d hebben tegenstanders tog bijna nooit uav, tenzij je in een n00b-team zit die afgeslacht worden :p

vind vooral bij s&d extreme conditioning een goede perk, omdat je dan veel verder kan komen. (of je moet zo'n kansloze camper zijn die op de spawn blijft snipen). in combo met een silenced wapen kan je dan vaak ze makkelijk flanken zonder dat ze t doorhebben.

dead silence is een must btw tegen goede clans omdat die meestal met van die koptelefoons spelen waarbij ze je, bij wijze van, nog kunnen horen aan de andere kant vd map.

6. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    idd steady aim op m16 is zinloos, maar uav jammer bij s&d ook. De paar keer dat ik dat heb gespeeld geen een keer uav dus je kan beter stopping power nemen

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Clanmatches moet je inderdaad altijd dead silence gebruiken.. Mijn headset is alleen kapot, dus kan mensen alleen nog maar door de televisie horen.. Waardoor ik het geluid van de game zachter moet zetten (zodat ik de voice hoor) en daardoor kan ik geen voetstappen meer horen.. |:-

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Altijd als ik met de clan speel spelen wij S&D en bijna elk potje komt er wel minstens één keer uav voor! Maar dat valt heel makkelijk te omzijlen door ergens in een hoekje te gaan zitten en claymores neer te leggen en toegangsweg/deur in de gaten te houden, want nadeel van UAV is voor degene die hem heeft "je gaat je tgenstander daardoor vanzelf opzoeken".. waardoor veel de fout maken dat de tegenstander JOU niet ziet.

9. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch prettig dat de tegenstander jou niet ziet of begrijp ik het verkeerd? Het lijkt mij dat wanneer de tegenstander jou niet ziet de kans groot is dat je van hem wint, mocht hij je namelijk wel zien maar jij hem niet dat is de kans statistisch groter dat hij op jou schiet en jij niet op hem want je ziet hem niet dus heeft het geen zin om te schieten omdat je hem niet ziet. Zie je? En als hij op je schiet en jij niet op hem is de kans weer groter dat hij je raakt. Jij raakt hem immers niet omdat je niet schiet omdat je hem niet ziet.

Maar misschien zie ik het verkeerd hoor.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    na 2 weken weer is cod4 doen
    update geinstalleerd
    krijg nog steeds, host ended game (3x in 3min) en spawnen is nog steeds kut
    dus ja...nutteloze update, leuk dat je een granaat ziet vliegen in de killcam, maar weinig meerwaarde

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk wel verschil tussen steady aim. Vaak zonder moet je 2 of 3 keer schieten, met steady aim vaak 1, ook al ligt je vijand of niet + is het handig als je andere wapens oppakt :)

@ mikecitybike, Ik heb helemaal geen last van host ended game, nauwjah, eens in de 10 potjes heb ik het, maar het boeit me niet veel, ik geef niet meer veel om m'n wins en losses (0.75 ratio, 90% sabtage pub). Verder heb ik ook niet echt last van spawnen gehad, Had wel één keer op wet work dat ik 3x achter elkaar gespawnkilled werd, stonden 2 vijanden met een m16 onze spawns te campen -.- (sabotage). Verder ben ik vaak de host, terwijl de rest allemaal soms Amerikaans is, beetje raar.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nee hoor soms ben je in het voordeel als hij weet waar je bent ;)
    Dan gaat ie je vaak zoeken namelijk moet je maar is opletten. Leg je gewoon strategisch een claymore neer en hou je de ingang in de gaten... en wachten maar tot de UAV over is.. :b:

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Koop je toch nieuwe headset ;)

14. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Orange ik geef je me headset als jij me n xbox geeft:)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd, vaak worden tegenstanders wat aggresiever als ze uav hebben en daardoor wat onvoorzichtiger, je kunt dan dan UAV gewoon uitzitten op een mooi plekje . tactisch campen zullen we maar zeggen :lol:

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Deal! Jij krijgt mijn 360, dan krijg ik je headset :)

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Goed, krijgen jullie meteen een OW voor irritant off-topic geneuzel. :cool:

In andere woorden, laten we discussie beperken tot COD4 hier aub. :)

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Wat is een OW? Ik heb het vaker gezien, maar in de FAQ staat niet wat het is + niet in de guide van Orcrist. Ik gok dat het 'Off-Warning' of iets in die richting betekent?

Mijn excuses voor deze off-topic vraag.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Officiele Waarschuwing ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, nu krijg jij ook een OW :D (officiele waarschuwing, daarna kun je tijdelijk gebanned worden als je je weer niet aan de regels houdt)

.....................aw crap nu krijg ik er ook 1 :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina