Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler over de 3e keer tegen de piraat:

    Je moet eerst in de cave onder de kerk bij een bepaalde pilaar op A drukken. Dan heb je pas de optie om voor de 3e keer tegen de piraat te vechten. Als je niet op die pilaar klikt kun je ook niet de derde keer tegen de piraat vechten
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Grappig, ik las net al die teksten op die pilaren, dus ik weet zeker dat ik tegen haar kan vechten voor de derde keer. :)
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    gisteren toch maar even van een vriend kunnen lenen. tot nu toe erg makkelijk ( en geld binne halen is ook te makkelijk met die foto's ) waar zijn die foto's eigenlijk voor? zit nu in chapter 2 na dat fort als je die brug over ben gegaan en viola heb gehad.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Foto's kun je maken voor de lol, verkopen voor geld en heb je nodig voor het oplossen van een quest in Encore Modus.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ok dus eigenlijk je eerste keer heb je er niets aan? alleen een hele berg geld? ben nu lvl 19 en loop met 84k rond en 99 van elk item ^^
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nu dus die Werewolf Chokee, een item die je combo bar twee keer zo snel omhoog laat gaan, maar het beste is om die te equipen bij iemand die snel achter elkaar aanvalt, en dus snel die combo multiplier kan omhoog halen. Dat zou dan Salsa worden, en ik vind haar ook heel sterk vooral als ze in het donker staat, die ene speciale aanval van haar. Dan bestaat mijn party uit Jazz, Retto en Salsa. Maar nu heb ik ook nog Viola, en zij is samen met Chopin lvl 31, en ook zeer sterk. Nu is dus de vraag, wat kan ik het beste doen; Salsa eruit, Viola erin en dan die Werewolf Chokee aan Retto geven of Viola eruit en die Werewolf Chokee geven aan Salsa?

    Edit; ik denk dat nu Salsa erin laten toch het beste is. Retto is nu lvl 30 en heeft nu Starlight Blaze (of iets in die richting) geleerd, iets dat ongeveer 50k damage deed. :eek: Na de eerste beurt van Salsa + haar special attack naar Retto met een 16 multiplier met Starlight Blaze had ik in totaal al 77k damage gedaan.. Erg vet!

    Edit 2; Nu deed ik 111.000 damage in 1 aanval met Allegretto... Damn, ik had 32 multiplier dankzij Salsa vervolgens deed ik gelijk mijn special attack Starlight Blaze, en kon ik een harmony chain invoeren die resulteerde in een Sunslash. 111k damage.. Het wordt maar vetter en vetter. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dazlindragon is on a roll! \o/;)

    Wacht maar tot straks, die damage stijgt door het dak joh.

    @Cliff: Idd, je hebt er nu nog niet zoveel aan.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan niet wachten tot de befaamde Union Dungeon, eenmaal daar doe ik drie keer zoveel damage volgens mij. :D
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    :thumbs:
    daar ben ik nu ook:)
    ik heb haar ook voor de 3de x verslagen en hoop die choker aan salsa gegeven omdat die de snelste is met comboos..
    ik loop met retto,salsa en viola,.,
    ik vind viola nog steeds de beste character van de game:thumbs:

    ben nu in celesta forest


    ik hoor overal dat het echt een saai en klote dungeon is...
    ik ga nog ff kijken of ik die ga doen,,,
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het "probleem" bij Viola is dat ze maar langzaam combo's opbouwt. Ze doet wel veel damage.

    Wil je straks je speciale aanvallen aan elkaar linken (kan alleen vanaf 24 echo's t/m 32 echo's + party level 6/7), dan zal zij nooit degene zijn die daartoe echt bijdraagt. Gemiddeld kon ik vier tot zes schoten per beurt afvuren met haar en dan moest ze nog stilstaan ook.

    In eerste instantie had ik ook Salsa voor de wherewolf choker, maar later heb ik deze gegeven aan Falsetto die ook hiermee een super hoge combo haalt.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ook, ik sta nu voor de Aria Temple, maar ga denk toch maar even stoppen. Bovendien moet ik me ook nog voorbereiden op een Mondeling Nederlands voor morgen. ;) Viola is ook een erg sterk personage, al vind ik Jazz ook erg sterk. Alleen jammer dat ik niet het hele tussenfilmpje heb gekeken na de dungeonboss in Ritardando. Er kwam een stukje over een gecomposeerd nummer van Chopin, vervolgt door een aantal (lange) cut-scenes. Helaas was ik vergeten de game op pauze te doen en had ik 6.5 minuut gemist aan alles, omdat er beneden iemand aanbelde. Maar, ik heb wel gezien dat Crescendo (mooie naam overigens) alleen wilde zijn om over het geval Serenade (ook mooie naam) te denken. En natuurlijk het stukje van Viola en Polka en Viola en Jazz. ;) Dus hopelijk heb ik niet teveel gemist, maar ik ben wel als goed op de hoogte denk ik van het gebeure.

    @ Zifnap; Dus Falsetto komt terug? Ik dacht dat zij weg was, ik had wel een filmpje gezien over dat ze in haar eentje rondliep in een regenachtig bos. Maar, ik denk dat ik al weet waar ze is aangezien ik net een filmpje hebt gezien voor de Aria Temple..
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438

    Als ik dat verklap wordt het een spoiler. ;)

    @powerslave666: De Unison Dungeon levert veel op, ook al is het een beetje saaie dungeon (qua opzet).
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik gebruik haar het meest for healing,,

    maar ze is ook krachtig..
    ik heb ook liever falsetto maar die heb ik er nog niet bij..
    ik zit te w88 tot ze trg komt want zij is echt goed vind ik:thumbs:
    [​IMG]

    ik ben nu ook in die aria temple.
    we lopen ehct gelijk op Dazlindragon:b:

    ik kijk nog wel,.
    ik denk dat ik hem doe..:thumbs:
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    zo ff pauze aan het nemen heb net phil gered in Forte city en nu slapen bij de inn :p vanavond weer verder.. dit is echt een lekkerre game ... tot nu toe beter dan LO vind ik :D
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    die fotoos heb je nodig voor geld on items te kopen.
    dat heb je echt nodig
    vooral als je de game voor de 2de x gaat uitspelen..
    voor de eerste keer gebruik je het eigenlijk niet..

    ik heb alleen een probleem met de foto's
    als ik foto's wil bekijken of wil verkopen loopt de game meteen vast en kan ik niks meer doen..
    meer mensen hebben hier last van...
    ik hoop dat het over is als ik de encore mode ga doen..;)
     
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    is deze game ook leuk als multiplayer titel? Ik had gelezen dat je tot 3 spelers kon spelen.
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ik heb gelezen over het foto probleem. het heeft trouwens niets met je cd te makene ( krassen oid) er zijn een x aantal cd's als het ware fout gemaakt die last hebben van het probleem. ik heb er in ieder geval geen last van gelukkig. er stond ook dat je een grote kans het als je voor de 2e gaat spelen dat het dan niet meer zo is dus. nog even duimen haha. ik ga weer verder. zijn er in deze game ook zeldzame vijanden of dungeons die extreem veel skills/levels/gear vereisen? en hoe zit het met lvl grinden doen jullie dat, want ik heb het nog niet echt gedaan maar heb ook geen enkel probleem met de bosses tot nu toe. minn party is nu viola,gretto en frederic. ben nu nog steeds in Forte city.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha duim maar ff ja;)
    er is 1 dungeon die je niet hoeft te doen maar wel ontzettend veel geld.punten en achievements opleveren.
    maar dat is pas tegen het einde van de game..
    grinde is niet echt nodig..
    als je maar niet overal voorbij loopt want dan heb je wel een probleem..
    je kan het 3 spelers doen ja,, maar dan alleen in de battles,,
    niet echt leuk als multi..


    ik ben nu trouwens halverwege aria temple..
    die is nog best pittig..
    enemies zijn best sterk..
    maar ik ben ook daar al heel wat levels gestegen..
    ik heb retto,viola en salsa nu alle 3 op de 35..
    en die nieuwe special van retto is echt sterk;)
    ik heb ook net die recovery ring gevonden,,
    erg handig, bij elke beurt vult die weer 3000 punten leven aan:9
    nouja, morgen mar weer verder;):thumbs:
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, ik ga nu even verder. Dan haal ik je weer even wat in. ;) Morgen kan ik ook aan de slag, heb maar een kwartier les (een Monderling Nederlands) en dan kan ik thuis weer even verder gamen. :)
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ga je zo weer verder alex?;)

    ik ben ook net thuis van werk/
    ga zo ook weer ff verder:)

    ff kijken of ik door de aria temple heen kan komen:thumbs:
    welk level heeft jouw vaste characters?
    deze game is echt zo verslavend;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina