Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dan heb ik de hele dag om me zelf op te sluiten, en in de avond dan uit mijn kamer komen met vierkante ogen. Al zie ik het niet gebeuren, ouders zullen wel zeiken dat ik er niet zo lang op moet. :+
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    tuurlijk meen ik dat wel, ik wil om half 9 of eerder kunnen spelen:D:D door veel mensen word ik voor gek verklaard:D maar zou het druk worden dan? verwachten ze echt top drukte?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    mooie screens vooral dat nico dat geweer in zn hand heeft:d je ziet de hulzen er al vanaf vliegen:p mooiii
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    idd mooie screens. Alleen die rits al is gedetailleerd. Elk tandje is te tellen.

    Maar ik sta ook mooi om 8.30 uur voor de free record shop. Ga van elk uur van die dag gebruik maken.
     
  6. Remco

    Remco Guest

    valt tegen;)
     
  7. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de dag ervoor wel ff kijken bij de MM misschien beetje slijmen dat ze em dan geven :p. En als dat niet lukt, ik neem aan dat ze bij de MM zo buttveel inkopen dat hij s'ochtends de 29ste gewoon te halen is?

    /edit Antwoord hierboven ghehe :p. Kan je bij de MM eigenlijk ook reserveren ofzo?
     
  8. Remco

    Remco Guest

    nee, tis gewoon wie het 1st komt, het 1st maalt;)
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Niet nodig:9
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Media Markt verkoopt de GTA pre-orderpacks, dus ik neem aan dat je dus wel kan reserveren.
     
  11. Remco

    Remco Guest

    kijk dat wist ik niet, maar als ze geen pre-orderpacks hebben, kan je t niet reserveren..
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, normaal kun je niet pre-orderen. Ze kunnen je wel bellen als de game binnen is.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    wat hoogstwaarschijnlijk gewoon op de release is:9
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze zouden me bellen als Cars binnen was op Blu-ray. Werd ook gebeld, één week na de release en dat terwijl de film op de release dag binnen was. Vind het een rotzaak wat nieuwe releases betreft. Ik pre-order en koop altijd bij een Gameshop. Verlenen ze tenminste degelijk service in tegenstelling tot Media Markt.
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Ja idd, ik vind het ook maar een raar systeem met die verschillende prijzen enzo...
     
  16. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die nieuwe mafia uit dan? die ziet er wel ontzettend mooi uit zeg :x
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ga naar het mafiaII forum... en ga je schamen!:x
     
  18. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet op 29 april als een hond bij de briefenbus blijfen slijmen omdat ik hem geprordered heb:eek:

    en voor de schamende relax1989:) ik las net ergens dat die is uitgesteld tot 2009 lekker puh}:]
     
  19. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het mooi dat sommigen hier denken dat de MM meer exemplaren zou hebben dan andere winkels (oa gameshops :p). Kzal jullie meteen uit die droom helpen, MM kan níet onbeperkt en ontiegelijk veel inkopen, ook hun zitten aan een maximum, en bij releases van grote games en ook consoles wordt het vaak eerlijk verdeeld onder alle winkels. Grotere kans voor jullie dus om te kijken bij de vaak rustigere en kleinere winkels. ;)
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik pre order niet meer zo vaak. omdat je ze altijd een dag later binnekrijgt.. en op de 30ste zal de postbode ook niet langskomen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina