[Algemeen] Saints Row [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 4 dec 2006.

1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer begonnen mett SR echt top spel! Dit is alweer de 4 keer dat ik SR uit de kast pak. Kijk echt uit naar andere FR titels dit jaar.

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een idee: Zullen we een keertje voor de lol Multiplayeren? Gewoon, voor de lol. Het maakt niet uit dat er veel lag tussenzit. Want een goede sfeer verhelpt de rest van de problemen :+

3. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag:
    hoe typ je letters op je telefoon ik kan alleen cijfers

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net als bij een echte mobiel, je ziet cijfers op het scherm verschijnen, maar als je bijvoorbeeld een C moet invoeren druk je driemaal op 2.

5. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    gaat niet dan staat er gewoon 22

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 1 keer drukken voor a en b en c.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En dat telt dus als een B. Ookal zie je geen letters verschijnen, zo hoor je het wel te doen. Stel je moet ABC invoeren op die mobiel. Dan voer je 2. 22. 222. in. Snap je? Die eerste 2 staat voor de A, de 22. staat voor B, en de 222 staat voor C. Denk maar alsof je aan het SMS'en bent. ;)

8. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
  9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    wat kan je eigelijk met je telefoon doen ? Bellen ok maar naar wat of wie ?
    en waar kan je je auto tunen ? heb maar 5% uitgespeeld maarja :p

Gister nog blinged out ride gespeeld was wel tof maar je hebt van di engelse K*T kindjes die alleen teamgenootjes doodschieten. Dan is er toch niks meer aan DAMN :mad:

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 911 belt dan komt er een ziekenwagen naar jou locatie en die healed jou dan.

Ook makkelijk met de chop shop, heb je ook een keer een ziekenwagen voor nodig :D

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bij rims blabla die garage. En je kan vrienden bellen taxi, ziekenwagen, cheats, en nutteloze telefoon nummers die je bv op bushokjes ziet staan.

12. Remco

Remco Guest

Ja maar heel veel van die loze nummers deden het niet bij mij..

13. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik belde vaak een taxi, als ik een auto nodig had :) Lekker klein bakkie, en aardig snel :)

Weet iemand trouwens of het nog mogelijk is om 1000 GP te halen? heb op dit moment 730 GP bij Saints Row (dat zijn alle off-line/singleplayer achievements). Alleen hoop ik het een keer op te krikken, alleen online is het zo... leeg. De '10x achter elkaar winnen' achievement lijkt me het meest irritante. Moet ook nog een keer iemand vinden om de coop achievements te halen :)

14. Remco

Remco Guest

Ja en dan moet je is met de snelste auto uit SR gaan rijden en GTA:confused:A gaan spelen, ziekelijk dat verschil. De auto's gaan zoveel harder in SA echt niet normaal.

15. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook saints row, en nog geen achievements gehaald. ik wil die coop wel met je doen

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, afspreken voor vanavond? Gaan we lekker co-oppen of Multiplayeren :+

17. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bleh, had niet op het forum gekeken. Zat teveel Il-2 Sturmovik online te spelen :|

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    ja vanavond ben ik online :) en voeg jullie wel toe. maar Rumast (The gamertag you entered does not exist on Xbox LIVE.)

JE BESTAAT NIET xD

en een vraagje: net zag ik een hummer limo dus ik wou em stele maar ik was bezig met een missie ( race missie) dus ik kon em niet pakken:mad:

weten jullie toevallig waar deze auto's het meest voorkomen ??

EDIT: XBOX live spaced

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Saints Row heeft hetzelfde principe als GTA qua auto's die je tegen komt. Als je in een limo gaat, zul je ook oppeens veel andere limo's zien. Je hebt een normale limo en een hummer limo. Als je weet waar je een normale limo vind, rijd ermee rond totdat je een hummer limo tegenkomt :)

20. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alle single player achievements gehaald.Moet alleen nog een paar online.Maar daar heb ik geen zin in om die te gaan halen.

Deel Deze Pagina