Ben weer begonnen mett SR echt top spel! Dit is alweer de 4 keer dat ik SR uit de kast pak. Kijk echt uit naar andere FR titels dit jaar.
Ik heb een idee: Zullen we een keertje voor de lol Multiplayeren? Gewoon, voor de lol. Het maakt niet uit dat er veel lag tussenzit. Want een goede sfeer verhelpt de rest van de problemen
Net als bij een echte mobiel, je ziet cijfers op het scherm verschijnen, maar als je bijvoorbeeld een C moet invoeren druk je driemaal op 2.
En dat telt dus als een B. Ookal zie je geen letters verschijnen, zo hoor je het wel te doen. Stel je moet ABC invoeren op die mobiel. Dan voer je 2. 22. 222. in. Snap je? Die eerste 2 staat voor de A, de 22. staat voor B, en de 222 staat voor C. Denk maar alsof je aan het SMS'en bent.
wat kan je eigelijk met je telefoon doen ? Bellen ok maar naar wat of wie ? en waar kan je je auto tunen ? heb maar 5% uitgespeeld maarja Gister nog blinged out ride gespeeld was wel tof maar je hebt van di engelse K*T kindjes die alleen teamgenootjes doodschieten. Dan is er toch niks meer aan DAMN
Als je 911 belt dan komt er een ziekenwagen naar jou locatie en die healed jou dan. Ook makkelijk met de chop shop, heb je ook een keer een ziekenwagen voor nodig
Gewoon bij rims blabla die garage. En je kan vrienden bellen taxi, ziekenwagen, cheats, en nutteloze telefoon nummers die je bv op bushokjes ziet staan.
Ik belde vaak een taxi, als ik een auto nodig had Lekker klein bakkie, en aardig snel Weet iemand trouwens of het nog mogelijk is om 1000 GP te halen? heb op dit moment 730 GP bij Saints Row (dat zijn alle off-line/singleplayer achievements). Alleen hoop ik het een keer op te krikken, alleen online is het zo... leeg. De '10x achter elkaar winnen' achievement lijkt me het meest irritante. Moet ook nog een keer iemand vinden om de coop achievements te halen
Ja en dan moet je is met de snelste auto uit SR gaan rijden en GTAA gaan spelen, ziekelijk dat verschil. De auto's gaan zoveel harder in SA echt niet normaal.
ja vanavond ben ik online en voeg jullie wel toe. maar Rumast (The gamertag you entered does not exist on Xbox LIVE.) JE BESTAAT NIET xD en een vraagje: net zag ik een hummer limo dus ik wou em stele maar ik was bezig met een missie ( race missie) dus ik kon em niet pakken weten jullie toevallig waar deze auto's het meest voorkomen ?? EDIT: XBOX live spaced
Saints Row heeft hetzelfde principe als GTA qua auto's die je tegen komt. Als je in een limo gaat, zul je ook oppeens veel andere limo's zien. Je hebt een normale limo en een hummer limo. Als je weet waar je een normale limo vind, rijd ermee rond totdat je een hummer limo tegenkomt
Ik heb ook alle single player achievements gehaald.Moet alleen nog een paar online.Maar daar heb ik geen zin in om die te gaan halen.