Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

1. Nintendo Wii

10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baseer het nergens op, het was gewoon een idee. (waarvan ik wel bijna zeker weet dat ie waar is)

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    True, vandaar ook mijn laatste zin, dat MS dit wel MOET doen.

En daar was ik trouwens niet van op de hoogte dat Sony dat verplicht is, Sony zelf zegt namelijk dat er maar één jaar opzit en hier zijn al consumenten de dupe van geworden.

Ook true, dat is voorlopig nog de kracht van de PS3. Maar ik hoor wel steeds meer geluiden vanuit de PS3 consumenten dat ze problemen hebben met de disc-lade, dus als PS3 neit oppast komen ook deze problemen straks aan het licht als dit probleem aanblijft en/of vaker voorkomt.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een gerucht waar ik met heel mijn hart van hoop dat het niet waar is:

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bullshit, om dit nu al te zeggen over 2010. Dan zie ik eerder Apple met een concurrent op de markt komen.

Software cijfers 12 maart;

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    LoL Apple met een spelcomputer? Dan mogen ze eerst wel hun eigen systeem eens compatible maken voor de games van tegenwoordig. (en ja ze hebben tegenwoordig Intel...)

Maar EA is meer voor de handliggend ja, ze hebben franchises zat en developers ingepalmt dus een console door EA sta ik niet raar van te kijken...

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad, ze kopen ook steeds meer bedrijven op en ik gok dat zij binnen 5 jaar veel meer bedrijven zullen opkopen. Dit kan resulteren in een eigen console, want dan hebben ze veel third of first party developers. Maar, die kunnen natuurlijk ook kiezen om hun games multiplatform uit te brengen. Dit resulteert voor hun weer in meer cash. Ik weet het niet, ik vind het nu best zo. En ik zie liever EA en Apple beiden geen console uitbrengen. Wat mij betreft is het goed zo. Al begint de PC steeds zwakker te raken in de gaming industrie.

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Lost Oddesy en Army of Two komen goed binnen zeg!

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Helemaal mee eens, en ja de pc is op sterven na dood als het om top titels gaat. Het downloaden heeft de das om gedaan bij de developers voor pc games, erg jammer.

Maargoed ik denk dat er van bepaalde genres altijd wel games voor de pc uit blijven komen, zoals de Sim(s), Strategy games en online games. Voor de rest vind ik het nu ook best zoals het gaat, heb me pc voor het werk (soms een spelletje) en me 360 voor de games.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie EA eerder met een console dan apple... Geen idee wat die ons zou moeten bieden...

Trouwens is er al wat meer bekent over xbox en die blu-ray add-on of die nou komt of niet...

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hij zal vast wel komen, aangezien HD-DVD nu morsdood is. De vraag is alleen wanneer.

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ea met een console? Dan heb je zeker ook alleen maar baggerspellen van ea die je erop kan doen? Nee bedankt :) Meer dan 3 consoles hoeft van mij sowieso niet. dan krijg je nog meer exclusives en dat is niet fijn :'-(

12. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Een console van EA zou ik echt nooit willen. Gatverdamme.

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Er zijn ne games voor de bestaande consoles die nog wel artistieke waarde hebben, maar als EA met zn commerciele bagger erbij komt dan weet ik niet wat de invloed op de rest van de industrie zal zijn.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah gossie, zijn er weer 'echte game gurus' die wat te klagen hebben over EA? Crysis, The Orange Box, Burnout Paradise, C&C3 en nog veel meer (dan heb ik het dus alleen over vorig jaar..) zijn allemaal commerciële bagger?

15. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ea en een console ? Hebben ze dat niet al een keer geprobeerd met de 3DO8)
    Ik kan me herinneren dat dat een flinke flop was.

Ik hoop niet dat ze met een console komen want ze hebben erg veel developers ingekocht de laatste tijd.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De games die EA zelf ontwikkeld zijn meestal allemaal flinke bagger.
    3 van de 4 games die jij noemt zijn alleen maar uitgegeven door EA, niet ontwikkeld:
    Crysis: Crytek
    Orange Box: Valve
    Burnout Paradise: Criterion
    C&C3: EA, maar dat is dan ook gelijk de slechtste van de 4 (mening)

Maar het is niet alleen dat ze slechte games maken. Het zijn ook zo een voorvallen als Cheats tegen betaling aanbieden op de XBL Markeplace. Zo proberen óveral munt uit te slaan. (zie ook de honderden uitbreidingen/vervolgen van bv. The Sims en Fifa> gewone Fifa, Uefa CL editie, WK editie, EK editie)

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk niet dat de console van EA een succes zal worden. Tenminste zeker niet bij de hardcore gamers, want daar heeft EA een slechte naam naar mijn gevoel. Misschien zouden ze kunnen gaan voor de casual gamers, maar daar zit nintendo al dik bovenop.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar toch, de meeste casual gamers spelen vaak Fifa, Need for Speed en overige games van EA. Wat dat betreft zal dat wel goedkomen, maar of dat voldoende is om rond te komen in de hedendaagste gaming-industrie... Ik denk van niet.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt 360man, ik zou een EA console niet eens overwegen. Laat ze maar lekker in de softwaremarkt blijven. Sowieso heb ik geen enkele EA game op de 360. Niet uit principe hoor, maar blijkbaar hebben ze voor mij geen interessante games. In mijn ogen zouden ze wel genoeg exclusives hebben voor een console, maar die trekken mij niet over de streep.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Circa meer dan twee miljard dollar..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina