2 vraagjes: 1. Wat is eigenlijk het verschil tussen een Hired Assassin die je moet kopen via marketplace en een gewoon hulpje van de corleone familie? 2. Heeft het nut die level 4 wapen upgrades van marketplace te kopen?
1. geen idee, maar het is gewoon geld verspilling + de AI is super dom 2. Level 3 upgrades is voldoende misschien heeft de level 4 upgrades nut. Ik zou het verder niet weten. Ik zou het als ik jou was niet doen.
CC Hijack 20 Corleone Challenges: Hijack 5 racket trucks before time runs out CC Road Rage 10 Corleone Challenges: Kill 25 mobsters using your car before time runs out Kan iemand mij vertellen hoe je die CC achievements kan halen/beginnen?
Gisteren, na ruim een half jaar het spel niet gespeeld te hebben, doordat de xbox vastliep na een bepaald punt, eindelijk het spel weer es gespeeld. Nu ik een gerepareerde xbox heb, geen problemen meer. Ben erg onder de indruk van het spel en ga het zeker de komende tijd spelen. Ben er nog niet uit hoe alles nou eigenlijk in z'n werk gaat, maar dat zal gaandeweg wel duidelijk worden. Ben iig blij dat ik hem niet verkocht heb.
ik heb een klein probleem.. door een bende oorlog is een gebouw van mij opgeblazen nu moet ik een story missie precies bij dat gebouw starten maar dat kan nu niet omdat dat gebouw gesloten is vanwege brand. weet iemand wat ik nu moet/kan doen??
Heel lang wachten, na een tijdje gaat het weer open volgens mij. Ik had het ook een keer, alleen was het toen zo dat ik een shop owner per ongeluk had gekilled en zodoende sloot de winkel voor een lange tijd.
de bende oorlog is al gestopt, omdat ik idd een FBI agent heb omgekocht.. maar dat hoofdkwartier blijft opgeblazen.. en dats nu de enige plaats waar ik een missie kan halen echt balen!!!! maar het gaat vanzelf weer open na een tijdje dus?
Ja er staat een hamertje bij en dat duurt en dat duurt... Maar uiteindelijk komt ie wel weer terug. Kan je ondertussen ff wat winkel eigenaars afpersen. Of een bank beroven.
ik heb nu een missie ontmoet .. op de compound maar ik zie nergens een tekentje op mn kaart van waar precies wat nu?? is de missie fout gestart
ik heb net alle story missies uitgespeeld, wat een spel nu alles gaan overnemen.. gaatme wel wat tijd kosten.. maar tis kapot vet heeft iemand miss wat tips om prize fights te winnen? ik heb die vaardigheidsbalk vol.. maar ik blijf maar verliezen..1 klap van zon krachtpatser neemtzoveel dmg in.. en dan die mensen die met flessen gooien..
Die 20,- maakt me minder uit. Ik besteed liever 40 aan 1 super game dan 2 x 20 aan matige games. @ Buddha: bart smit/e-plaza check voor nederlandse aanbiedingen: www.budgetgaming.nl