Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Door oververhitting kun je dacht ik een RROD krijgen. En ik zou als ik jou was even MS opbellen en vragen voor welke datum je nu garantie hebt, dit om problemen te voorkomen. :)

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je eenmaal een ROD hebt gehad dan is je xbox gewoon kapot aan het gaan.

Je kan het proberen, om op te sturen voor die disclade. Als je hem dan nog steeds kapot of niet goed terug krijgt, dan zou ik overgaan op de handdoek methode.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja precies, je hebt al een RRoD gehad met die console, en nu leest hij niets meer. Dus je kunt hem natuurlijk ook gewoon opsturen, maar wel eerst even bellen met MS over die garantie!

4. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt allebei, ik ga even bellen zometeen. Heb een referentienummer van de vorige keer dus dat zal niet zo'n probleem zijn.

Edit: nu ik hem weer opstart heeft hij weer ROD, dus net ups gebeld en ze komen hem zo ophalen.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  5. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox werkt niet helemaal lekker meer. Geen RROD, maar een discdrive die erg veel geluid maakt. Bij het opstarten en afsluiten van een spel maakt de drive een schrapend geluid en tijdens het lezen van de disc hoor ik wel eens een knisperend geluid. Daarnaast heb ik imo teveel vastlopers en 'unreadable disc' errors (niet rampzalig maar wel vaker dan zou moeten volgens mij).
    Nou vertelde iemand me op live laatst dat dat wel een bekend probleem is? Wat kan ik er aan doen, of is opsturen de enige optie?

De xbox maakt GEEN krassen overigens.

6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    microsoft bellen, uitleggen wat het probleem is, en waarschijnlijk zeggen ze dat hij naar het reparatiecentrum moet, en ups hem komt ophalen!

7. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Gooooed..

Na 2 consoles zonder problemen heb ik nu een elite sinds 21 Januari.
    Mijn harde schijf is waarschijnlijk niet goed, ik krijg een rood lampje en error E70.

Het allerergste is dat al mijn savegames nu al TWEEE keer weg zijn.
    MS gebeld, eerst gezeur dat ik niet de eerste eigenaar was.
    Ik volhouden van wel, moest ik de factuur scannen en fotos van het serienummer naar xboxsup2@Microsoft.com

Alles goed en wel alleen nu krijg ik een adres in de Czech republic als repair center?

Ik moet mijn harde schijf dus naar de CR sturen..
    Maar reparaties worden toch in duitsland gedaan en ze horen toch een sticker te sturen of is dat alleen met de hele console??

8. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Kan die toweltrick echt een RRoD opwekken :eek:? Aangezien ik nog allen garantie op de RRoD heb is het mss wel handig mocht er ooit iets gebeurenO-)

9. WiseWish NL

Leuk Bevonden:
    1
    Die towel trick fixed je RRod juist tijdelijk.

http://www.gamevideos.com/video/id/13830

Kijk daar maar..

10. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je telang doet, dan kan je een RROD wel degelijk veroorzaken. De Toweltrick is vaak, (90%) ook alleen maar uitstel van executie.

11. Apprentice

Apprentice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds november een elite. Nu merkte ik al meteen bij aankoop dat de voeding vrij luidruchtig is, maar de laatste tijd is een fan in de elite dat zelf ook. Het is zo'n zeurende resonerende toon, typerend van een fan die niet meer lekker werkt. 's avonds is het geluid prominent aanwezig in de kamer en komt het zelfs boven mijn beamer uit die op 25db zit. Ik denk dat de xbox nu min 30db aan geluid maakt. Veel te aanwezig wat mij betreft. Het is ook vrij irritant aangezien het een hoog geluid is. (vergelijk het met een versleten kleurenwiel van een dlp beamer, die gaat ook altijd zo 'zeuren'....) Zijn er bekende problemen met de 360 fan en/of de voeding? Zit er aan te denken om M$ te contacteren, maar als ik minimale reparatietijden van 15 dagen lees wacht ik nog even totdat ik op vakantie ben.

12. Daimler Freak

Daimler Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister mijn Xbox teruggekregen na ongeveer een week. Netjes dus. Ik vraag me wel af of ik nu zo'n nieuwe coolere GPU en CPU heb gekregen, aangezien ik gewoon mijn eigen Xbox terug heb gekregen. Hij is ook niet echt stiller. Ik vrees dus dat ik over een driekwart jaar weer aan de telefoon zal hangen.
    Overigens heeft deze Xbox geen doorslippende koelingen meer die mijn vorige wel had als ik hem uitzette.

Edit: Bij het afspelen van een dvd worden de koelingen overigens niet stiller, terwijl dit wel was bij ijn vorige 2, beetje vreemd.

13. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    heb een vraagje, mijn xbox heeft geen ROD, hij gaat gewoon aan, maar mijn tv geeft geen beeld van de xbox, ik hoor geluiden van de tv: het geluidje wat je hoort bij het xbox 360 logo, alleen op av krijg ik n blauw scherm, ik heb al 100 keer de stekkers gecontroleerd maar nog geen verbetering, zal ik xbox helpdesk bellen voor dit probleem?
    of kan het aan de tv/kabel liggen?
    heeft iemand ervaring met zo'n probleem? alvast bedankt

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij is dat ding in je xbox (grafische kaart of whatever) naar de klote..

15. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    aw dat is ff k*t
    dan maar xbox helpdesk bellen

16. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn xbox heb ik gister afgegeven aan de veredelde postbode. Nu zit ik vandaag te kijken met mijn tracking nummer, staat er dat hij al weer verzonden is naar de verzender, naar mij dus. Kan dat wel?

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het track systeem vind ik zelf een beetje vaag. Het kan zijn dat hij al op de weg terug is, maar het kan ook zijn dat je nog een week moet wachten.

18. WiseWish NL

Leuk Bevonden:
    1
    Probeer hem eens met je normale scart aan te sluiten.
    Ik had eerst ook problemen ermee met mijn elite.
    Met HDMI en component deed hij niets maar met de normale scart wel.
    Waarna ik hem op HDMI instellingen kon zetten..

19. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als hij het maar weer doet, dan vind ik het allemaal prima. In ieder geval bedankt.

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vandaag zelf mijn oude hitachi vervangen door een benq. Wat een verschil. Het geluid zelf niet eens zozeer, maar hij speelt spellen veel soepeler af nu. Top!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina