Er kwam net een konijn naar mijn tuin en die freet dan gelyk al mijn wortels op, moet ik dan om de minuut daar worstels neerleggen om hem te laten blijven
Het is wel een grappig spel maar ik vind het gewoon echt niet werken, al de pinatas vechten metelkaar en dan moet je ze hele tijd genezen , nu is mijn geld op en mijn tuintje staat nog half leeg, ik geef myn geld alleen uit aan pinatas genezen. Hoe doen jullie dit, ik snap dat echt niet
Lees de Regels eerst eens van het forum en lees dit topic eens goed door, is al heeeeeeeeeeeeeeel vaak langs gekomen die vragen :
Jezus guys. Jullie kunnen die gast toch gewoon ff helpen? @Lenn, Waarschijnelijk zijn je pinata's dan niet zo gelukkig. Je kan het best even een nieuwe tuin maken, en opnieuw beginnen. Je houd je skills dan gewoon wel. Je moet even op www.piniataisland.info kijken, daar heb ik heel veel informatie vandaan gehaald. Kijk, een bepaald soort bloem, wortel of zaadje trekt een dier aan. Wanneer je voldoende van deze eisen hebt, komt het dier je tuin pas in. Het kan ook zijn dat hij rondjes blijft lopen omdat er niet genoeg aan de eisen voldaan is. Je moet dus even een account maken, en daar heb je ook een forum waar ze (in Engels) alle vragen beantwoorden. Als je iets niet snapt stuur me dan maar PM, aangezien niet iedereen hier even vriendelijk is.
Tja daarom. En als het dan al eerder behandeld is, zeg dan even op welke pagina dan kunnen we hem toch verder helpen..
Zeker hoor, maar een forum is ook om te lezen Nog geen 10 pagina's terug lezen en je hebt al ALLE info om de game 1000/1000 te halen Maar om te helpen, je hebt een Encyclopedie in het spel en daar kan je zien welke beestjes wat graag hebben. En zo kan je ze naar je tuin lokken. Je unlockt meer beestjes naarmate je vordert in het spel. Ja je tuin zal 3x vergroten En je kan hekken plaatsen om bepaalde dieren niet met elkaar te laten vechten. Good Luck
Daar werd ik he-le-maal gek van! Tip: Alle piñata's die ruzie maken direct verkopen. Levert jou geld op en het bespaart je een hoop ellende.
ik heb echt een probleem met mijn pinatas, ben nu lvl 31 maar opeens wordt geen enkele pinata meer verliefd mijn sweetooths hebben bv echt al sinds lvl 28 alles goed voor romancing maar ze krijgen maar geen hartje boven hun hoofden... zelfs mijn wirlms krijgen geen hartje boven hun hoofden en die hebben ook alles en is er trouwns ook een oplossing tegen die professor pester ? word helemaal gek van hem
Koop bij ivor de Captains Machete, dan komen Professor Pester + aanhang ook niet meer. Iemand trouwens al succes gehad met Wildcards? Probeer al tijden de Wildcard versie van de Wirlm te krijgen.
Dan heb je te veel spullen in je tuin staan. Als je wat pinata's, bomen of planten verkoopt, komen die hartjes vanzelf weer terug.
Ik heb dit spel sinds 2 dagen en ben er meteen verslaafd aan geraakt. Alleen 1 vraag.Er zit een zwart witte pinata in mijn tuin en daar komen allemaal maskertjes vanaf.En hij zit alleen maar stil ik krijg hem maar niet weg. Kan iemand mij helpen?
X-BoxFan, dan is de pinata ziek. Dan moet je naar het menu toe gaan om de dokter te selecteren. Maar als het nog een niet tamme pinata is (zwart wit) dan weet ik niet zeker of je hem zo kan helpen.