Test Drive Unlimited [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Informatie:

Uitgever: Atari
    Ontwikkelaar: Eden Games
    Genre: Arcade/simulatie Racer
    Release: reeds verschenen

Informatie:

In de nieuwe Test Drive, genaamd Unlimited, in ontwikkeling bij Eden Games, zal de speler wederom achter het stuur van een aantal zeer vette en snelle exotische bolides kruipen. In totaal zo'n 125 gelicenseerde voertuigen (motoren en auto's) van bedrijven zoals; Lamborghini, Ducati, Aston Martin, Mercedes, Saleen, Shelby, en Jaguar. Het racen zal dit keer plaatsvinden op het eiland Oahu in Hawaï. Dit eiland heeft zulke diverse omgevingen met wel 1600kilometer aan wegdek, dat het perfect is voor een nieuwe Test Drive. Een race spel is tegenwoordig niet meer compleet zonder de optie om aanpassingen te maken. Test Drive zal dit dan ook niet ontbreken en de speler in staat stellen om elke auto aan te passen met onder andere nieuwe velgen en spoilers. Ook zullen alle functies van de auto werken, zoals de elektrische ramen, ruitenwissers en natuurlijk de toeter.

Nadat je de auto van je dromen hebt gecreëerd kun je er logischerwijs een testritje mee maken door het prachtige Oahu eiland in de Amerikaanse eilandenstaat Hawaï. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om mee te doen in de ontelbare on- en offline carrièremodi, competities en wedstrijden, waarmee je uiteindelijk je eigen garages en huizen kunt verdienen. Enkel de echte professionals krijgen deze persoonlijke garages of huizen om daarin hun verzameling in uit te stallen en aan te passen. Ook kun je auto's ruilen, verkopen, clubs kunnen maken en véél meer. Het meest spectaculaire is dat je nooit alleen racet. Als je het spel speelt en ingelogd bent op Xbox Live, zullen er altijd honderden andere gamers rondrijden op het virtuele eiland, die je kunt uitdagen of achtervolgen.

XBW Gamepage:

http://archief.xboxworld.nl/game/1134/test-drive-unlimited/

Nieuws items:

Twee auto's gratis te downloaden
    Ford auto’s onthuld uit aankomende Test Drive Unlimited
    Bekijk screenshots van Ferrari’s uit Test Drive Unlimited
    Dikke stapel screenshots en video van Test Drive: Unlimited
    Bekijk snelle gameplay van Saleen in Test Drive Unlimited
    Bekijk shots en renders van Dodge in Test Drive Unlimited

Screenshots:

Grote kaart van het eiland (met dank aan AntraXxX voor de tip):

Filmpjes:

De filmpjes zijn te vinden op de XBW Gamepage: klik

Voorgaande delen:

2. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cker lijpe screenshots8)

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet hem toch weer eens uit de kast halen als ik die screens zo weer bekijk!

4. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? wat is dat dan voor gps bij plaatje 11?

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Die is uit de Amerikaanse versie.

6. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Waar koop je die shelby gt500 dan?

7. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    American Muscle ofzo ergens onderin bij de dragstrip in de buurt.

8. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Super game moet nog 1 race maar haal ik telkens neit(tantalus)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tantalus:

Tantalus:
    This is a 9.0 Mile, race down a mountain to the top of another. It's goal time is 7'30"00. This time isnt anything out of this world, but is a little challenging. Remember Fast Is Slow, Slow Is Fast. Take Your Time, and DONT crash, as the penalty will hurt your time a lot. You do start with a 200 bar, so crashing ten times, will disqualify you.

--------------------------------------------------------------------------
    I haven't beat it yet, but the closest I have come was actually with the B class Ferrari (F340 maybe? don't recall the number) with a class 3 upgrade. I came in under the time, but I had 60 damage and that pushed me over the 7:30 limit.

What I do is once I get off the mountain, I hop on the freeway and go past the first exit the AI tells you to take, and take the next one instead. Get a killer high speed with 4 lanes of traffic, so no hitting cars. Seems to be working pretty well.
    --------------------------------------------------------------------------
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=28752

10. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Lui allemaal dik ver ik ben bij 40% ofzo. Heb millionairs race gedaan en toen vond ik het wel goed. Rij gewoon altijd lekker rond. Doe wel altijd die ene extra missies dat je andermans auto moet wegbrengen. Heb er nu 18 gedaan allemaal perfect, Als je er 30 hebt krijg je die mooi ford mustang(getund)

11. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Ach, Ace staat gewoon wat leuker als je veel online speelt (dubbel kroontje naast je gamertag). O-)
    Verder vind ik het ook altijd leuk om statistieken met andere spelers te vergelijken. Zo heb ik inmiddels meer dan 20.000 km erop zitten, 350 uur gespeeld en uiteraard alle auto's op de exclusives na dan. Als je het begrip 'Exclusive cars' nog niet kent in TDU, dan stuur ik je door naar http://xrc.froggle.nl/viewtopic.php?f=6&t=58.

12. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu iets vab 4000km erop zitten met normaal rijden. Of ben jij zo iemand die met 330 non stop over de autobahn racet. En kan je eigenlijk ook met auto op het circuit komen als je nog geen champion bent. Dus bijvoorbeeld door tegen de bosjes aan te rijden

13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    waneer komt een keer hier de opvolger van?

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check het TDU 2 topic zou ik zeggen!

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat is echt een schijtrace. :x
    Ik heb het uiteindelijk met de Enzo gehaald. er zat veel geluk bij. Je hoeft maar een milimeter van de weg te zijn en je hebt direct strafpunten.
    Een van de weinige races waar ik van vond dat die er niet in had hoeven zitten. :{

16. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Nee ik heb een vaste club (XRC.froggle.nl) waar ik veel mee zit te touren op TDU. :)

Circuit is overigens beschikbaar nadat je de Island Tour gedaan hebt. Bij mij lukte dat niet, maar ik kon er uiteindelijk wel op nadat ik verder alle wegen ontdekt had. ;)

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het cruisen/free roamen in dit spel is het gene wat het zo geweldig maakt.
    Toen ik TDU nog actief speelde kon ik gerust 2/3 uur achter elkaar 330 non stop met mijn Kawasaki ZX-10R over de snelweg vlammen.
    Maar de laatste tijd als ik TDU nog af en toe speel is het gewoon lekker om in bijvoorbeeld een Shelby GT500 te cruisen. Wat een geluid maakt dat beestje ook. _O_

18. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Dat geluid is zo mooi. Maar die van de Ford gt40 is ook niet verkeerd.

19. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me echt uren vermaakt met de MV Agusta F4 op cockpit view. Wheelie's, stoppies, burnouts. Beetje de bink uithangen in die stad en auto's uitdagen (:emo:). Enorm veel foto's van geschoten ook. Nu is de lol er wel een beetje af, maar ik sluit niet uit dat ik m er binnenkort weer ingooi :eek:.

Die Tantalus was idd lastig. Ik heb 'm met de Enzo gehaald. Camera achter de auto zetten voor het overzicht. Gewoon goed ontwijken. Als je de afdaling eenmaal gehad is ie niet zo moeilijk meer. Sommige speed challenges waren ook erg klote.

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ford GT is inderdaad ook mijn favoriet qua geluid. En wat ik verder een mooie cruiseauto vind is de Maserati GT5500 (of GT5000, iig die klassieker), lekker stijlvol cruisen. :thumbs:
    Gisteren nog maar een paar keer die sprint van $70.000 gedaan om nog wat auto's te kopen, nu heb ik alle collect xxx achievements. :9 600/1000

Deel Deze Pagina