pes 2008 Champions League!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 13 mrt 2008.

1. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het vorige tournooi zo goed was verlopen is er reden voor een nieuw tournooi! Dit keer een Champions League met 16 teams.
    Om het extra spannend te maken doen we met €2.50 inleg, dat betekend dat de winnaar 20 euro krijgt,nr 2 10 euro,nr 3 5 euro en topscorer van het tournooi 5 euro.
    Je bent pas ingeschreven als je hebt betaald, zet er wel DUIDELIJK JE NAAM BIJ!
    Je kunt die €2.50 storten op 59.47.73.725
    We doen een loting die je live kunt volgen zodat het ook eerlijk gaat en niet dat de gene die als laatst heeft ingeschreven het minst goede team heeft!
    Deze teams doen mee:

Real Madrid
    Valencia
    Sevilla
    Olympique Lyon
    Chelsea
    Manchester United
    Arsenal
    Tottenham
    Liverpool
    AC Milan
    Juventus
    AS Roma
    Fiorentina
    Bayern Munchen
    Lazio Roma
    Newcastle United

Ik heb een website gemaakt om het allemaal overzichtelijker te maken, dat is deze: www.freewebs.com/pes2008cup
    Zodra alle 16 plaatsen bezet zijn begint de loting en kan het tournooi beginnen:thumbs:
    P.S. Vermeld ook even je gamertag als je hebt ingeschreven hier in dit topic

Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  2. DirkieKuijt

DirkieKuijt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joo, ik heb betaald en ben dus ingeschreven!

3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil me inschrijven, maar het betalen kan niet zo snel omdat ik er het per post moet doen, want op mijnpostbank.nl klopt mijn 06-nummer niet meer en moet ik het wijzigen maar dat lukt allemaal niet. Daarom moet ik het per post doen, ik doe hem morgen op de bus, dus dan is hij overmorgen bijgeschreven (hoop ik). Is dit goed? Zo ja, kan je me dan op het lijstje zetten zodat ik niet niet mee kan doen omdat ik niet op tijd heb betaald?

Gamertag : Robbin92

4. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe natuurlijk ook weer mee, ik zal straks/vanavond nog wel even de 2,50 overmaken.

Gamertag: SN4K3E4T3R

PS: Misschien een idee om van tevoren wat regeltjes op te stellen mbt probleempjes die je zou kunnen krijgen als gelijke standen in de poules etc. ? Hoe doen we dat trouwens met rode/gele kaarten en spelers die in het echt langdurig eruit liggen? Zoals Ronaldo en Eduardo bedoel ik.

Zou imo wat 'echter' zijn als deze 2 spelers en een speler na een rode kaart (gelen wordt wat lastiger denk ik) niet opgesteld worden.

5. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    ja zal alle regels 1 van deze dagen wel op de site zetten;) En dat van die spelers moet ik ff kijken, is wel realistisch maja het is overigens maar een tournooi dusja:9 Rode kaarten tellen in ieder geval wel mee voor de volgende wedstrijd dat ze dan ook geschorst zijn! En robbin92 ik zet je ervast bij als je morgen dan ook betaald?

6. DirkieKuijt

Leuk Bevonden:
    0
    Programmatje voor de loting is af dus als we genoeg mensen hebben kunnen we wat mij betreft beginnen met loten!

Verder zou ik alleen rode kaarten meetellen en de gele kaarten onbestraft laten, anders word het een beetje veel werk denk ik. En van geblesseerde spelers in het echt zou ik niet doen.. het maakt het wel realistischer maar het is niet leuker om te spelen denk ik.

7. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook weer van de partij!

Gamertag: Rolluf83 NLD

Rode kaarten lijkt me prima idee, maar gele kaarten en geblesseerde spelers lijkt me niet echt handig. Maar als ik het goed begrijp krijg je nu dus een thuis en uitwedstrijd? Dat is wel leuk!
    @Jerooney: ik ga het geld gelijk overmaken. Op welke naam staat die rekening? Anders weet ik niet of het goed gaat.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  8. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Ik doe hem morgen op de bus:thumbs:

9. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    als je jou naam erbij zet moet het gewoon goed gaan:thumbs: Hoeft niet mijn naam erbij te zetten lijkt me. Hij staat in ieder geval op JHJ DE WAAL. Gele kaarten en blessures word ook niet bijgehouden , alleen rode kaarten! En doen 2 wedstrijden tegen elkaar:)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik krijg mijn salaris pas maandag, maar ik kan het wel gewoon opsturen ;) ik tover ergens wel eventjes 2.50 vandaan

11. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    @jerooney: Het gaat niet lukken om het geld over te maken, dus haal mij maar van je lijstje af...

12. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook niet via iemand anders zijn rekening ff storten? wel jammer als je zou afhaken!

13. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer stort de rest? heb nog steeds niks ontvangen hoor:9

14. DirkieKuijt

Leuk Bevonden:
    0
    naja misschien is het beter om weer een toernooitje te doen zonder inleg..

15. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb betaald,maar door het weekend krijg je dat maandag of dinsdag pas..

16. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had dit van tevoren al wel een beetje verwacht. Op de een of andere manier trekt het met inleg toch heel wat minder mensen. Met het vorige toernooi had je heel wat sneller 16 man. Als je de personen uit het vorige topic die meededen en anderen die aangaven bij een volgende keer wel mee te willen doen ff een pm stuurt, gaat het misschien wat sneller.

Ik heb het donderdagavond overgemaakt, dus het moet er nu toch wel eens op staan, zal er morgen dan wel opkomen. Wat voor rekening is het? Postbank duurt nl. iets van 4-5 dagen.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  17. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik wacht het nog even af en zal idd ff die mensen een pm sturen die aangaven dat ze wel mee wilden doen, maar jij hebt al wel betaald dus? Heb een abn amro rekening. Zal straks wel ff kijken of ik al iets binnen heb.
    Maar als we niet genoeg mensen hebben zal ik het wel terugstorten maja ik wacht nog wel ff af hoe het loopt

18. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:ik wil ook wel nog een xtje meedoen als het weer een toernooitje is zonder inleg

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik denk toch dat we maar beter zonder inleg kunnen doen,volgens mij is er te weinig animo voor

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zie de meerwaarde er ook niet van.
    Kan alleen maar problemen opleveren. :)

Deel Deze Pagina