[PC] Ikariam, verslavende online game

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Dan gebeurd er niks mee tenzij je die 100 specifiek aan iemand stuurde dan zal hij het ontvangen zonder dat jij iets terug krijgt. Tenzij je hebt afgesproken dat je ruilt. Dan zal hij waarschijnlijk later een schip sturen met zooi naar jouw

Of als je het via een Trade Post doet dan gaat jouw schip heen, haalt het op en betaald, komt terug.

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ben nu bezig met allemaal dingen upgraden, aleen ik kan nog steeds niks met die marble enzo doen.

waar is dit voor?

3. Ashavan

Ashavan Guest

Marble is HEEEL belangrijk als je gebouwen voorbij lvl 4 wilt upgraden.

4. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Town ⇑ ⇓ Piece ⇑ ⇓ Resource Purchase price ⇑ ⇓ Distance Trade?
    HPV City LOlz (Bugmage) 200 4 Per Piece 2
    Sibenik (Fico212) 200 2 Per Piece 2

Dit staat al 2/3 dagen op de markt, Crystal voor 2 en 4 per stuk. Volgensmij is dit erg weinig of is het gewoon niks waard. Ik wil het verkopen maar voor 15/20 per stuk.

Is er dus iemand die Crystal nodig heeft? ik heb het zat, ik ruil het ook tegen andere grondstoffen natuurlijk. Kan op het moment vooral marble en misschien een klein beetje Sulphur gebruiken.

Brugoos[64:81] > Angrenost

5. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    mn barracks is nu lvl 2, maar kon nog geen swordsman maken, is dit bij lvl 3 pas?

6. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is bij lvl 2 al dacht ik. Heb je Professional Army al geresearcht? (ik weet het geen goed Engels)

Anders moet je dat eerst doen anders kan je ze niet trainen.

Grtz promise

7. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    uh nee, maar ik heb nou military research aangezet, ga ik ff huiswerk doen, dan zal die zo wel klaar zijn, dan train ik een leger, en brand ik je dorp plat! :cool:.

ok?

edit:
    gaat niet lukken, schijnt nog een dag te duren

Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  8. Ashavan

Ashavan Guest

2 zou al kunnen denk ik. bij 3 kreeg ik phalanx. Maar je moet wel Professional Army onderzocht hebben.

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nog 1 ding :D

Ik heb aanbieding gevonden van iemand op preylan, vroeg me af of ik op een of andere manier zonder manual te browsen zo'n eiland kan vinden? :D zie nergens search

10. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zit op Eta ik op Iota, jammer voor je anders had het wel gemogen hoor ;).

Grtz promise

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Aah, er is net 75 Sulphur van mij gestolen.. dat is zo'n 40% van wat ik had :mad:

Ik wil het snel gaan ruilen nu.. marble en crystal wil ik het liefst hebben, any takers?

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok ik kan nu eindelijk kolonies bouwen, maar daar heb ik dus flink wat resources voor nodig. ff doorsparen dus nog. Maar er staat ook dat ik nog 2 trade ships nodig heb. Is dat hetzelfde als een cargo ship? Daar heb ik er nu 3 van. Ik heb geen zin om voor 800 gold een cargo ship bij te kopen om er daarna achter te komen dat het niet hetzelfde is als een trade ship.
    Iemand die me dit kan vertellen?

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja, met een cargo ship ruil je = dus een trade ship ;)

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik zit op Iota,
    dat eerste account van me zat op Eta, maar die had een error melding.
    dus heb ik een nieuw gemaakt.

dus Kevf:, wil je even mijn gegevens naar Iota verplaatsen?,

Naam: PineaPPle_JOE
    Eiland: Loonos
    Coörds: 65,78
    Server: Iota
    Stad: CityWok

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik wordt er zo moe van, ik kan telkens net niets doen omdat al m'n resources gestolen worden, ookal is m'n warehouse lvl 3. Ik ben nu maar 4 Ram Boats aan het bouwen, al zal dat wel te duur worden in onderhoud ben ik bang.

Dus als iemand morgen wil beginnen met marble en/of crystal te traden hoor ik het graag.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dus toch. Daar gaat m'n geld... moet nog 11,328 Gold en 897 hout. Schiet dus niet echt op. Maar ik moet wel een kolonie bouwen want ik heb dringend behoefte aan marble.

Is er anders iemand die wat marble wil ruilen voor crystal?

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb ook geen idee hoe de mensen hier zo snel aan het gold en hout kwamen om een colony te starten, ik moet eerst nog een palace bouwen voor een boel hout en daarna wil ik ook zsm een colonie starten.. maarja, ik zie dat nog niet snel gebeuren want als m'n hout boven de 240 komt wordt het weer gejat 8)

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    bah over 9 uur pas wine press binnen..

Ben de rest maar aan het upgrade nu..

19. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je bouwen om crystal en marble te krijgen? want ik kan helemaal niet gebouwen maken waardoor ik dat krijg :confused:

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wij spelen het al langer, ik heb nu 700 inwoners waardoor ik 700 goud per uur binnen krijg.

En de mensen op mijn eiland (die gelukkig vrij vreedzaam zijn) stoppen heel veel bouwmaterialen in de Saw Mill waardoor ik nu 91 hout per uur krijg. Dat schiet op natuurlijk :)

Crystal, Marble, Sulphur en Wijn zijn luxury goods. Daarvan is er maar 1 op je eiland.
    Dus je hebt 1 van de 4 op je eiland. De rest kan je krijgen door iemand van een ander eiland aan te vallen, of een Trade Post te bouwen en via deals die spullen te kopen.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina