[PC] Ikariam, verslavende online game

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha jullie zijn verslaafd, nu gaat jullie sociale leven lekker kapot :+ .

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met travian ook wel eens half 2, half 3 en half 5 uit mijn bed gekomen om wat aanvallen te timen voor een perfecte dorpsovername. Sick was dat. Heb me voorgenomen dit spel anders te gaan spelen, mijn nachtrust gaat boven het spelletje. Goed begin alweer vandaag :cool:.

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat jou! Met je cynische, correcte constateringen! :+

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja had jij nog even gewacht met het verzenden. 8)

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk wel gezellig zo. Net de visite de deur uit en voor het slapen gaan nog ff zien dat mn recources iets zijn gestegen....
    In verhouding tot jullie nog niks... Ik mag ook iedere keer niks bij bouwen maar er is geen uitleg waarom niet...
    Mn Population growth stond vanmiddag toen ik begon op 3.2 en nu 2.72 per Hour... :mad:

Eerst maar eens slapen en morgen weer eens verder kijken. Geen haast.

6. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur maar alles naar mij *)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Shit man, zit echt op een dood punt nu. Ik kan een kolonie bouwen maar moet nog meer dan 10.000 gold sparen voordat ik resources genoeg heb. Ik kan mijn gebouwen niet upgraden omdat ik geen marble heb (daarom de behoefte aan een kolonie). Ik verzamel crystal waar ik geen reet aan heb, en aan de straatstenen niet kwijt kan (niemand wil traden). Ik wil een embassy, maar moet eerst espionage en dan pas foreign cultures onderzoeken, wat bij elkaar ruim 3 dagen gaat duren in dit tempo :mad:
    Kortom: voordat ik weer iets nuttigs kan doen zijn we twee dagen verder. Stom spel :mad:

8. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke Server zit je?

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Staat in de fipo hè ;) Iota.

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het irritante is dat ik jouw niet 10,000 kan geven ofzo... Aangezien ik er 1.000 per uur vang kan ik dat makkelijk missen... Ik kan ook nog geen trade agreement maken... anders zou ik zeggen 1 hout voor 10.000 gold...

Ik kan je wel wat Marble geven als je wilt, moet je even zeggen hoeveel, maar dat duurt alleen dan wel 5 uur voordat je 't hebt...

En als je Crystal kunt missen mag je dat wel terugsturen, 't hoeft niet :)

[edit]
    Ik heb 150 Marble jouw kant opgestuurd, heb even atm niet meer, maar goed, ik heb ook maar 1 Marble mijn en niemand steunt daar upgrades.... Dus ik krijg maar 25 per uur...

Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nog 29 min voor die kut winepress :p

12. Ashavan

Ashavan Guest

Zo...300 marble naar Kevf gestuurd. Als hij nog wat wijn deze komt chartered ;)

Nog 3 uur kan ik me Embassy bouwen. Daarna me hout nog even door laten vergaren en heb dan genoeg voor een colony. Moet dna wel even alles plat leggen zodat ik 1200gold per uur ga vangen om dat even omhoog te krikken tot er voldoende is voor een colony.

Ipv 3 Phalanx kan ik ook 14swordsmen maken....hmmm denk dat ik voor de zwaarden ga dan.

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ashavan, wil jij 100 marble tegen 100 Sulphur ruilen?

14. Ashavan

Ashavan Guest

Sulphur heb ik op het moment weinig nut voor, maar als je crystal hebt wil ik dat zelfs 300-300 doen ;)

Bij nader inzien stuur ik je 150 voor die 100 sulphur omdat jij het nodig hebt.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2008
  15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik die alliance joinen? wat moet ik daarvoor bouwen?

16. Ashavan

Ashavan Guest

Research the Seafaring tak tot aan Foreign Colonies. Dan kun je een Embassy bouwen. En het onderzoek er voor geeft je de Palace zodat je kunt pogen een colony op te zetten terwijl je bezig bent :p

* 0 are waiting on their training
    * 2 are currently working in the defence
    * 0 are currently in use
    lol me spies :p

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2008
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gloeiende! Ik heb een kolonie gesticht op mijn eigen eiland. Daar schiet je dus niks mee op. Je mag helemaal niet meer mannetjes kwijt in de mill en de vineyard! :mad:

18. Ashavan

Ashavan Guest

Das kut kevf :'-(
    Kan je die colony niet opdoeken en elders overnieuw beginnen? Je bent grondstoffen kwijt, maar beter dan langer termijn problematiek.

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb het sinds enkele dagen geleden ook uitgeprobeerd en ben precies wel gewonnen voor de charmes van dit spel op langere termijn.
    Server: Iota
    Player name: LogicalProject
    Ore: Crystal

Op het eerste zicht lijkt marble, wijn & vooral sulphur wel interessanter te zijn als grondstof bij je hoofddorp maar dat is hopelijk op te lossen eenmaal je trading outpost wat meer bereik heeft en je met koloniseren begint.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Voordeel is dat je met crystal je academy heel ver kan upgraden en dus snel alles onderzoeken en ontwikkelen :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina