Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk eindelijk die mile high achievement gehaald \o/\o/\o/\o/\o/\o/
    zet mn xbox aan en binnen 5min had ik hem
    al die uren zwoegen en frustratie :9

2. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mile high club was een van de makkelijkste achievements als je het aan mij vraagt

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Een map in het donker lijkt me ook wel vet eigenlijk

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou dan ben je echt de enige die dit beweert. Is dit meer omdat je even stoer wilt zijn, of had je gewoon poepgeluk?

5. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ach joh, laat die jongen :emo:

6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent stoer man:D ik wou dat ik jouw was , dan zou ik me denkik net god voelen:D

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    wtf is jou probleem ??}:]

8. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat laatste snap ik hoor :) Maar ook tijdens gewone TDM vond ik dit ook, en ik dacht ook dat ze sommige wapens minder sterk wouden maken. Voor de rest toch bedankt voor je antwoorden hoor :thumbs:

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zeiken jullie hem nou af. Hij zegt alleen dat de Mile High Club niet moeilijk was en dat er moeilijkere achievements zijn in het spel. Ik vond iig Mile High Club ook makkelijk. Zelfs No Fighting in the Warroom vond ik moeilijker. Terwijl ik die ook behoorlijk vlot haalde. Krijg ik nou ook van dat trieste gezeik?

Ik vind dit spel echt een zeer makkelijke 1000/1000 iig.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zeer makkelijk? Dan heb je skills. Ik ben op een gegeven moment maar opgehouden omdat ik me teveel irriteerde. :x

Je bent wel een van de eerste mensen die dit zegt trouwens. Bijna overal lees je dat mensen het moeilijk vonden. :)

11. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No Fighting in the War Room was ook een irritante missie, vooral doordat je de ene keer wel een checkpoint raakte en dan opeens weer niet waardoor je opnieuw kon beginnen.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik weet niet. Maar ik vond het niet echt moeilijk nee. Na een paar filmpjes op youtube gezien te hebben deed ik het binnen 5x. Ik denk dat ik het nu besty nog een keer zou kunnen in een keer.

Over skills. Ik had van te voren Cod 2 erg veel gespeeld. Misschien dat dat helpt. Ik heb Cod 4 nu 4 weken geloof ik. Nu een Kill Death Ratio van 1.90. Maar dat moet zeker 2.0 worden. Ik erger me in het spel wel kapot aan noobteams. Ik zit serieus altijd in teams die geen flikker doen. En dan heb ik het pech dat ze mij raken i.p.v. een teamnoob die hem makkelijk neer kon schieten. De spawnplekken zijn zeker net zo slecht. 60% van de keren dat ik spawn word ik gedood of zie ik iemand na 5 seconden. Soms start je echt voor iemand.

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook geen filmpjes kijken.

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou ik heb Mili High club een paar keer geprobeert, maar daar werd ik niet vrolijk van :confused:
    Volgens mij moet je gewoon doorzetten.
    En met skill heeft het denk ik niet veel te maken. Heb COD2 full-time gespeelt, en sta bij cod4 op bijna 7 dagen (7 x24uur) met K/D van 2.77.

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ff wat filmpjes op youtube checken, voor "de tactiek"

man die on-line shit valt me eigenlijk nog steeds tegen, die chaos is zo bizar af en toe ...dat kutspawnen, spawn me gewoon lekker aan het andere kant van het level, maar niet midden in de shit ... vind ik echt slecht :{

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook de laatste tijd het gevoel dat ik iedereen 2x met M16 moet schieten, voordat ze gekilled worden.. Denk niet dat ze de wapens hebben veranderd, denk eerder dat het aan de connectie ligt, 9/10 wordt er namelijk een Amerikaan als host gekozen, wanneer ik met alleen Nederlanders speel.. Dit zorgt dus gegarandeerd voor een slechte connectie |:-

17. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb die achievement ook al vet vaak geprobeert te halen, maar het lukt me maar niet.
    Ga meestal dood op het gedeelde na de trap.

Paar keer was ik er bijna maar dan ging ik weer te snel en werd ik gekilld.

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zat gisteren S&D op Ambush te spelen, was aan het proberen te snipen, maar werd de hele tijd door ene Amerikaan door mijn hoofd geschoten.. De derde ronde ging ik maar op hem af met mijn M16, krijg ik een keiharde no-scope van 4 meter afstand in mijn hoofd :eek:

Edit: Hij gebruikte trouwens een M40, mij lukt het alleen om mensen te no-scopen wanneer ze op knife afstand staan.. Daarom pak ik ook (bijna) nooit sniper :)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Met agoorlap online gespeeld gisteren. Ging best lekker, mooi scores. Wil wel eens een clanmatch mee maken met COD4, lijkt me wel vet :cool:.

M16A4 FTW?

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    In S&D clanmatches, lopen niet zoveel mensen met een M16, wanneer ze het wel doen is hij meestal silenced.. In clanmatches waarbij de gametype Domination, Team Deathmatch, etc. is, dan loopt 80% met M16.. Waaronder ik ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina