Woot!! Ik heb de game net binnengehad en gelijk 2 uur zitten spelen. Wat een geweldig spel man! Vind alleen de lessen best lastig en snap nog niet alles hoe het moet maar vind het wel geweldig spelen. Het enige minpunt dat ik heb kunnen ontdekken is dat de camera om om je heen te kijken een beetje raar werkt en je soms een beetje gaar loopt terwijl je het anders aangeeft! maar verder echt een topgame en ik denk dat ik hier nog wel enkele weken zoet mee ben
Het is een beetje te vergelijken met GTA, maar dan in een gestoorde prive-school (en een stadje eromheen), en alles wat daarbij hoort. je volgt 2x per dag lessen (mini-games), je moet om 23:00 op bed liggen en je kunt aangepakt worden door conciërges. Daarnaast doe je opdrachten, die samen een verhaal vormen. Naast deze verhaal-missies heb je een hele hoop side-missions die her en der aangeboden worden. En volgens typische R* gewoonte is er altijd wel wat te doen. Kart-races, fiets-races in de stad, een kermis waar je heen kunt en allerlei mini-games kunt doen. Echt zat. Als je GTA leuk vind ligt dit je ook vast wel. Ik vond het in ieder geval een heel vet spel met een leuk verhaal in een leuke omgeving. En dat voor 40 euro.
Oke bedankt speel vaak GTA dus moet ik dit maar gwoon uitproberen. En lijkt me wel een vermakend spel.
FF een vraagje, wanneer kan ik een foto van Gary maken, hoef allen nog van hem en Pinky, en heb het spel bijna uitgespeeld. Is het zo dat je zijn yearbook photo automatisch krijgt als je het uitspeelt, of moet je echt een foto van HET maken
Khoop dat ik nog een foto van hem kan maken anders zit ik op 99.99% ofzo Dan ben ik behoorlijk pissed, maar ik heb hem nog nooit gezien sinds ik mijn camera heb, dus ben wel benieuwd
Net Halloween gespeeld. Fantastisch man FF lekker vuurwerkje afsteken. 'Kick Me' stickers plakken, en zag er echt vet uit, hele school in halloweenpak Wat een geweldig spel!
Zit nu op 99,91% Volgens mij moet ik alleen nog 41,9 km hardlopen (zal inmiddels wel meer als de helft al hebben gedaan). Zondag slecht weer dus dan maar even sportief doen
Kheb deze game eigenlijk nooit echt gevolgd, maar als ik deze berichten allemaal lees klinkt het beste vet, wat is nou precies de bedoeling van deze game? is het een beetje Free-roaming op de school? of is het behoorlijk linear en missie doen? EDIT: ik lees op de ''eerste'' pagina dat het free-Roaming is
Zouden jullie soms ook berichten die over het verhaal gaan in spoilers willen zetten? Ik denk er nog over om dit spel misschien te gaan halen, maar dan hoef ik nu nog niet alle dingetjes te weten dus Hoe lang is dit spel ongeveer eigenlijk (in uren dat je er mee bezig bent totdat je niet veel meer kunt dan opnieuw beginnen) ?
Er is tot nu toe nog niks gespoiled over het verhaal. Ik was er ongeveer 18 uur mee bezig, inclusief side-missions.
Post 347 t/m 350 bijvoorbeeld niet gespoiled? Daar worden dingen gevraagd en verteld die je in de game moet doen. Maarja, het was maar even dat er niet te veel verteld wordt 18 uur is best netjes opzich. Als ik hem zou spelen zou ik er waarschijnlijk iets van 20 uur over doen, en dat is voor een game van ong. 40€ niet gek! Toch maar een keer proberen dan...
Heb zojuist 100% behaald \o/ Erg vermakelijke game, kan iedere free-roaming fan dit spel wel aanraden, leuke humor en afwisselende gameplay.