Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Aaaah!
    Ik zit net cod4 te doen krijg ik ineens een vast loper, en daarna de ring of dead!
    1,2,3 branden.
    code: 0102: unknown error - the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somwhere.

    M$ bellen dan maar, 2e keer :mad:
     
  2. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, geen ROD, maar een vaag beeld. Eerst word het heel blauw, daarna zwart geen geluid meer. En meestal komt het beeld dan weer even terug.

    MS gebeld en moet het nu in een doos stoppen. Moet deze doos gevuld zijn met iets? Zodat de xbox neit beschadigd? Of krijg ik toch een nieuwe, dus boeit het niet.

    En mijn live account kan ik nu 15 dagen niet gebruiken, wordt dit vergoed?
     
  3. akineyle

    akineyle Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ff topic doorlezen, je krijgt wss 1 maand xbox live als vergoeding
     
  4. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    na een week gerepareerde xbox terug gekregen met 1 maand xboxlive gratis.
    Moederbord + dvd drive vervangen (benQ). perfecte service
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mijn zusje wou net op mijn 360, aangedaan en Spiderman 3 er in gestopt. Daarna begon de drive opeens keihard geluid te maken, net als of hij iets schuurt. Ik wist meteen dat er wel wat mis mee is, hij heeft geen krassen gemaakt maar ik vertrouw hem nu al niet.

    Ga hem straks is horizontaal neerleggen en kijken of hij dat geluid dan ook maakt. Anders mag hij weer na bijna een jaar dat hij daar geweest was opnieuw naar Duitsland. Ik mag hopen dat ze ondertussen wel je Xbox aannemen als je zegt dat hij krassen maakt ?

    En ik zat net nog er aan te denken dat ik op zich weinig last had van mijn 360. Maar wanneer hij dus wel krassen maakt kan dat ding de pot op. Al zeg ik dat nu, als ik hem eenmaal heb zal ik er wel anders over na denken. Toch zal ik er dan minder mee doen, tering apparaat zeg. :mad:
     
  6. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet nog niet eens of hij krassen maakt ofzo, dus..
     
  7. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je games worden niet vergoed? heb hier forza 2 en DOA 2 die allebei een scheur hebben.. en niet werken
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, als je de console opstuurt dan krijg je bij ontvangst een maand gratis gold.

    Niet door MS zelf. Je zou even contact moeten nemen met de uitgever van DOA. MS zelf is de uitgever van Forza, maar die blijven keihard ontkennen (nog steeds) dat het hun schuld is en het dus niet willen vergoeden. Dus zul je even contact moeten opnemen met de ontwikkelaar van Forza.
     
  9. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie. Na bijna 3 jaar (had hem op de launch dag aangeschaft) heb ik te lijden onder het beruchte ROD-syndroom.

    Het begon donderdag avond toen hij zomaar vast liep tijdens Assasins Creed. Vanmiddag herhaalde hij dat met elk ander spel. Zonet heb ik geconstateerd dta ik wel degelijk te maken heb met ROD. Als ik hem aan doe dan crasht hij al voor dat het beginscherm is geweest en verschijnen er 3 rode lampen. Soms geburt dit zelfs voordat het beginscherm uberhaupt begint (gewooon bij zwart beeld dus).

    Ik heb de kabels bijna 100 keer schoongeveegd/opnieuw ingesteld etc. Maar niets helpt. Ik heb trwouesn al eerder last gehad van mijn 360, hij heeft namelijk al 2 games bekrast terwijl hij op een uiterst stabiele plek rust.

    Kan iemand mij misschien van advies voorzien?
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    MS Helpdesk bellen
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De verzender op de UPS site is het adres in Duitsland, dus dat betekent alleen maar dat ze hem bij jou hebben opgehaald. Op Xbox.com zou je ook moeten kunnen zien wanneer hij terugkomt naar jou, maar dat werkt niet :x.

    Bellen en bidden :+
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    @ Shinobi of te Wind:
    Hier kun je een formulier invullen om je games vergoed te krijgen:
    xbox.co'/support
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Oww oww is het weer zover strike :) koop toch ook een ps3 man ;)
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Fop op met je ps3 8)
    Xbox 360 in hart en nieren zei ik tog!
    Fop ps3...:)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net weer geprobeert met andere game en hij maakt nog steeds het geluid. Geen krasjes maar ik vertrouw dat klote ding echt niet. Zal ze van de week dus wel weer opbellen.

    Echt ziekelijk troep is het, ik wil een PS3 :mad: Hopelijk komt Sony met nog een prijsverlaging, hou ik de 360 alleen voor de exclusifes ( Fable 2 en GoW2)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  16. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    een emailtje naar bol.com zou dat nog iets kunnen uithalen?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je zou het altijd nog kunnen proberen, ligt eraan hoelang die garantie is daar. Maar proberen kan geen kwaad. :)
     
  18. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    bol.com zuigt in service :mad: ke krijgt gwn een standaard antwoord wat ze aan iedereen geven, en drm moet je maar contact op nemen met het bedrijf wat het artikel geproduceerd heeft.
     
  19. lastpost

    lastpost Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze dan maar mijn probleem met de Xbox 360.
    Draaide altijd goed tot gisteren, spontaan werden de Pro Evo poppetjes groen en even later vergezeld door de kleur rood waarna we hem maar uitgezet hebben.
    Vanochtend aangezet en zowaar deed ie het weer, voor een minuut of 5 waarna ik wel het geluid kreeg, alleen geen beeld meer en vanaf heden (na het toevoegen van koelpasta) krijg ik 3 prachtige lampjes in het rood (rechtsboven niet) en krijg ik ook geen beeld, foutmeldingen of wat dan ook.

    Als ik trouwens gewoon de heatsinks 'los' erop laat (dus zonder die gekruisde sloten aan de achterkant) worden die 3 rode tekens even later vervangen door 2 rode (beiden links) en krijg ik nog steeds niets verder.

    Kortom, iemand enig idee wat te doen? :D
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou zeggen opsturen, maar als je zelf al aan de slag bent geweest met koelpasta en dergelijke neem ik aan dat de 360 al open is geweest? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina