Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik er bij moeten zeggen, er zitten geen krassen op de cd. Alleen een klein vlekje aan de buitenkant van de cd welke er niet af wil. Maar dat lijkt mij niet zo'n probleem aangezien, voor zover ik weet, altijd van binnen naar buiten gelezen wordt.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat gebeurt er als je hem 5x gewoon opstart? Loopt hij dan ook vast? En wat gebeurt er als je je startup verandert naar CD in je dashboard > System Settings? Misschien loopt 'ie dan niet vast.
     
  3. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze heeft hem gister wel vaker dan 5x achter elkaar opgestart, maar hij blijft vastlopen. Eerst kwam ze nog in het menu (laden, starten, etc) maar later niet eens meer voorbij het Tri-Crescendo logo.
    De startup staat op CD.

    Ik kijk vanavond wel of mijn versie van ES het op haar Xdoos doet of dat het aan de Xdoos zelf ligt en koop dan eventueel wel een nieuwe ES voor haar. Ze is zondag toch jarig :)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is goed laat het me even weten. Feliciteer haar maar alvast, haha. Ik zelf ben ook dat weekend jarig (zaterdag) ;). Als jouw ES wel werkt op haar console ligt het puur aan die van haar. Misschien kan je dan eerst beter even contact opnemen met de ontwikkelaar of uitgever van de game?

    Ontopic;
    Ik zit nu in chapter 7; Heroic. Echt het begin is zóó vet! Ik zit nu in de Xylophon Tower en dat is echt geniaal in elkaar gezet! Ik verklap niets, maar je zult ervan genieten! Overigens in Allegretto net lvl 50 geworden en leert hij een enorm sterke aanval. Het lijkt een beetje op Shadow Assault. Falsetto is ook bijna 50, en Jazz halverwege. Die laatste heet nu over de 300 ATK! Dus ik doe met hem mega veel damage, erg vet om te zien.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  5. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen.
    En jij ook alvast gefeliciteerd.

    Contact opnemen met de ontwikkelaars/uitgever is een optie, maar wat mij betreft teveel gedoe en ik heb toch nog een verjaardagscadeau nodig :)
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zijn meer klachten over dit probleem
    dat die vast loopt bij het witte scherm..

    blijkt aan de disc te liggen..
    het is weer een ander probleem als wat ik heb met de foto vastloper.
    wat ik begreep moet je gewoon trg gaan naar de winkel en krijg je een nieuwe,...

    vrij lang.ik ben al ruim 20 uur bezig en ben nog lang niet bij het einde..
    en je moet hem een 2de keer spelen voor alle achievements en andere side quest.
    dus eerste x rond de 30 uur en de 2de x rond de 15 uur//
    dus lang zat..

    jij gaat wel hee;l hard op het moment..
    speelt zeker 8 uur per dag;)

    ik ben nog bij die cello boom.
    ik heb ff geen tyd om te gamen..
    ik denk pas zondag weer=(
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  7. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    klote zooi, kom ik bij de BS hadden ze hem niet -_-
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    En ik kan hem toch niet kopen atm, kwam erachter dat ik nog wat moest betalen waardoor ik geen geld meer heb =(
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, gisteren heb ik veel gespeeld. Vandaag wat minder. Ik heb nu de Xylophon tower uitgespeeld, die erg tof is! Nu moet ik weer verder.. maar heb geen zin nu + dat ik zodirect maar eens mijn bed in duik.
    Mocht je hem echt graag willen, dan kan ik hem misschien nog wel voor je halen! ;)

    Als ze hem daarna niet meer hebben moet je het even zeggen, anders haal ik er wel één voor je. :)
     
  10. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nah dat hoeft niet, als ze hem niet meer hebben heb ik pech dan haal ik wel wat anders
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat zei ik ook in de Ferrari garage. Toen heb ik maar een Opel gekocht. :+
     
  12. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden hem hier inderdaad niet meer..alleen bij de FRS voor 50 euro wat ik te duur vond dus heb ik LO gehaald voor 35 euries
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    was LO ook al 35 euro in de winkel dan?

    aha okee.
    ik denk dat ik vandaag nog ff tyd heb om verder te gaan:)
    ga je ook nog die bonus dugeon doen?:+

    en alex nog gefeliciteerd met je verjaardag\o/:b:
     
  14. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is normaal 65 maar de persoon die daar werkt heeft bij mij in de klas gezeten dus ik kan soms games vrij goedkoop krijgen
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup, ik heb daar wel zin in. Er schijnen veel sterke monsters in te zitten dus ik ben benieuwd. :)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Een stuk sterker dan in het 'gewone' spel. Ik heb vandaag ook een poging ondernomen met de Mysterious Unison. Die dungeon speel je eigenlijk alleen voor de achievements, want voor de rest is het een hele saaie dungeon. Maar wel een hele grote dungeon. Zonder de maps van gamefaqs kom je er echt niet doorheen. In ieder geval niet zo snel ;)

    Ik heb vanmiddag tegen Rondo gevochten op de 11e verdieping. Die baas is een stuk moeilijker dan de eindbaas van het spel. Ik vloog echt door al mijn items heen. De eerste keer ging ik Game Over, de tweede keer versloeg ik haar wel. Maar je moet haar echt vaak raken en ze doet ook veel damage. Ik maakte van die hele lange strings, maar zelfs dan ben je een tijdje bezig. Maar uiteindelijk lukte het. Nu ben ik op de 12e verdieping, maar dan moet je heel veel vechten om die enorme hoeveelheid geld bij elkaar te verzamelen. Anders kan je die Soul Shard niet kopen. Probleem is alleen dat ik bijna geen items meer heb, in ieder geval veel te weinig om de Mysterious Unison uit te spelen. Ik moet eerst terug gaan naar een stadje waar ik weer een zooi items kan kopen. Hoe staat het eigenlijk met de baas op de 13e verdieping? Is die nog sterker dan Rondo?

    De Mysterious Unison is best een leuk extraatje, maar de verhaallijn volgen is vele malen leuker.
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb net chapter 6 uitgespeeld en ben nu in noise dunes of fanasy\o/
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed zo, ik zit nu in Double Reed Tower of Sand. :)
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    okee nice.:+
    ga zo weer ff verder.. ff kijken of ik hem kan uitspelen;)

    EDIT UPDATE:
    Double Reed Tower of Sand heb ik nu gehad en heb 1 vande laatste eindbazen verslagen,.
    die tower was best ingewikkeld....

    ben nu in die Mysterious Unison aangekomen..:)
    ff kijken of het me lukt..
    kan ik op bepaalde plekken saven daar of moet ik steeds trg teleporten naar level 1?

    @dazlindragon

    ik heb nu met al me vaste characters level 60:):)
    beetje klote foto's maarja;)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Level 60 pas? ;)

    Volgens mij heb ik het spel uitgespeeld met mijn belangrijkste characters op level 99... kan me eigenlijk niet goed meer herinneren, het zou ook minder kunnen zijn maar zeker niet lager dan level 80. In die Unison Dungeon vliegen ze echt level na level omhoog.

    EDIT: Waarom heb je Allegretto trouwens Speed Shoes gegeven? Ik neem aan dat je party level 6/7 tactics gebruikt en daar rent iedereen toch al super snel.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina