[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Staat de headset wel in de paring stand ??
     
  2. A Reborn Hero

    A Reborn Hero Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'binnenkort' 'uitgesteld'

    Ik ben Sony wat dat betreft echt schijtzat.
     
  4. A Reborn Hero

    A Reborn Hero Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook wel.Het is een pracht console,maar dit soort dingen hoorde er al lang in te zitten.Alles wordt uitgesteld,zoals Home en deze update.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is leuk als het erin zit, maar vind het persoonlijk geen must. Snap sowieso niet hoe het uitgesteld kan zijn, want Sony heeft uberhaupt nooit een datum gegeven aan de ingame XMB. Alleen dat hij ergens in 2008 uitkomt.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch stellen ze het dan weer en weer uit. Dat vind ik jammer. Maar het is nog maar een gerucht, niets is zeker.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ingame XMB is aangekondigd voor Firmware 2.40 in augustus. Maar of dat een offciele aankondiging is geweest weet ik niet.

    Er is wat dat betreft volgens mij helemaal niets 'uitgesteld'. MS het overigens exact hetzelfde met die dashboard updates. Maar dan nog, op fora lees je altijd van die 'ik kan niet meer wachten' berichten, maar als ze de update 10 minuten hebben gezien is de lol er al weer vanaf en gaan ze zeuren wanneer de volgende komt. En zoveel meerwaarde heeft het meestal niet.

    Dat is het probleem, die ene site waar er wordt afgeteld naar de HOME Beta. Als deze uiteindelijk nep blijkt te zijn, zien heel veel mensen dat als een uitstel. Onzin natuurlijk. Sterker nog, nadat ze van een open Beta hebben afgezien eind 2007, is voor veel mensen een uitstel.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe kan iets uitgesteld worden dat nooit een officiële datum heeft gehad?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat dat betreft heb je gelijk, maar denk jij niet dan van ; ''Ah, moet ik nog langer gaan wachten''. Dat voelt toch als uitstellen? Ik denk dat menig PS3 gamer daar over zal gaan denken, zeker de mensen die hier lang op staan te wachten.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik heb toegang tot de Beta ;)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Welke Beta is dat dan? Voor Home of voor dat 'achievement' gebeuren?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mbt uitstellen. Een ingame xmb had er al lang in moeten zitten. Elke dag dat ie er niet is voelt als uitstel -_-

    en nee er zijn geen data vrijgegeven, maar de geruchten zijn steeds talrijk zat meer als met Live.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet eigenlijk niet of er een apart topic voor is, en eerlijk gezegd ben ik op dit moment ook te lui om dat te zoeken. :+

    Maar zijn er mensen die ik aan mijn friendslist kan toevoegen? :9
    Heb geen headset -of online games op dit moment- ofzo, maar het ziet er wel gezellig uit. ;) (en het is ook niet altijd nodig)

    Mijn gamertag/ PSN-id is uiteraard gewoon DulleNL. :)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    PS3: Online (verzameltopic).
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=96974

    Als ik mijn PS3 >1 week niet gebruik en krijg ik de PS3 met de Controller of Remote niet aan ??
    De PS3 reageert dan alleen nog met de knop op de PS3 zelf.

    Daarna kan ik de PS3 met de controller of remote wel weer normaal aan en uit zetten.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jeej, de GT5P pack staat nu ook op bol.com. Grote kans dat ik binnen een paar maanden een PS3 heb staan :)
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een vraagje:
    Ik heb zelf geen ps3 maar wel een bluetooth headset van samsung die ik nog nooit gebruikt heb, want wat moet ik ermee? 8)
    Nu is mijn vraag kan die gewoon gebruikt worden met de ps3, zodat ik hem op marktplaats kan zetten??
    Het is geloof ik een bluetooth 2.0 headset.
    Thnx!
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een V2.0 van Philips en deze werkt perfect met de PS3.
     
  18. A Reborn Hero

    A Reborn Hero Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ingame xbm erg handig vinden voor het afspelen van muziek,want nu moet je bijvoorbeeld de pc of de 360 aanzetten als je tussentijds muziek wilt luisteren.Zowel gebruiksgemak als milieubewust zou het voordeel ermee hebben.Ik zit er niet heel erg op te wachten,maar ik zeg dat ik het wel erg handig zou vinden,en ik denk dat het ook al lang klaar is die update.
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik vind de ingame xbm wel noodzakelijk. Als ik berichten krijg van vrienden moet ik steeds de game afsluiten. Ook als je een keer wil afspreken met zn allen is een ingame xbm handig. Wil je bijv allemaal in dezelfde server zitten dan kan je gewoon berichten sturen in welke server je zit terwijl je speelt.
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108

    Ik heb nu een Jabra en dat ding is zo zacht als de nete hoor er zowat niks door als ik op de ps3 speel, opzich wil ik de jouwe wel kopen maar dan moet ik wel weten of ik beetje mensen normaal kan horen pwik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina