Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Ik zet gewoon 1 t/m 1000 van de Top 2000 erop, en heb dan wel genoeg om te luisteren, geen reden om onderweg een ander nummer te kiezen.
    Liever 5 minuten naar een liedje luisteren dat je niet echt leuk vindt dan voor de rest van je iPod's leven een kras op het scherm oid hebben ;).

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat gaat met de touch sowieso niet, aangezien je geen knoppen hebt zoals op de andere iPods. En een screenprotector is ook niet aan te raden aangezien dat de functionaliteit van het multitouch-scherm kan verminderen.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is een goede case voor de Touch ??

Voor mijn huidige Nano gebruik ik nu een leather case van Belkin.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb zoals je paar post hierboven hebt kunnen zien (inmiddels verdwenen naar de vorige pagina), de Leather Folio case van Belkin. Vandaag binnen gekregen en ben er uitermate tevreden over!

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar dan nog ziet er zo een hoesje imo niet uit. En er zullen vast wel goede screenprotectors komen want bij mijn DS heb ik ook geen last dat het touchscreen minder werkt

Ook al werkt het touch scherm wat minder 99% van de tij zul je het toch alleen gebruiken om je muziek te selectere/verwisselen etc

6. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    In je zak gaat prima hoor. 2 keer klikken op home en je kunt de iPod bedienen. Krassen komen alleen op de achterkant dus zo erg lijkt het mij ook niet. De voorkant is haast niet te bekrassen. :thumbs:

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Over de case (Nano) van Belkin ben ik zéér tevreden.
    En wil hem dan ook hebben voor de Touch.

Waar heb je de case gekocht.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik krijg volgende week of die week daarop mn iphone 8gb, iemand nog leuke tips voor tooltjes , games etc die ik echt moet checken ?

9. Shizzel

Shizzel Guest

Jailbreaken, en dan kan je pas leuke dingen erop zetten. Denk dat je daarover al genoeg op te zoeken hebt ;).

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Trust me, in het echt ziet het geheel er vele malen mooier en slicker uit dan op de foto.
    Je kunt wel 2x op de Home knop drukken, maar dan is het nog goed gokken om precies op de Next en Prev te drukken aangezien dat maar kleine "buttons" zijn op het scherm. Dus dat is nog geen doen.
    Besteld bij www.4allclients.nl
    Dinsdag besteld, vandaag in huis.
    /Mod :thumbs: - Melbuuln

Jailbraken inderdaad. Gewoon op GoT kijken.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  11. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van wennen.

Don't worry. Als je hem unlocked krijg je de Installer en daaruit kun je dingen installeren via je draadloze netwerk. :)

12. Shizzel

Shizzel Guest

Yay, ik heb mijn iPod touch 16GB opgehaald, en hij is inderdaad krasvrij :D. De man had al zijn muziek er wel van af gehaald dus heb niks kunnen luisteren, maar nu kan de Top 2000 er in ieder geval wel op :9.
    Vraagje: Waar is dat witte plastic ding waar je je iPod in kan 'zetten' voor, samen met dat doorzichtige ding met een haakje?

En daarmee doel ik op dit (foto ff geGoogled):
    In het midden.

En er zit trouwens wel degelijk een speaker in de iPod? Ik kan klik-geluidjes horen en een wekker-geluidje vanaf de bovenkant, als er geen oordopjes in zitten. Er staat trouwens in de handleiding dat de iPod touch een radiozender- en ontvanger heeft? Klopt dat wel?

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2008
  13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is voor de ipod Dock.

Dit is een universele docking station.
    Door de verschillende adapters (witte plastic ding) kan je hem gebruiken voor bijna alle ipods.

14. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie mij goede reden geven waarom ik een ipod touch aan zou moeten schaffen want luisteren nu gewoon muziek op mijn gsm! bedankt alvast!

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    In mijn N95 zit nu een 4GB kaartje vol met MP3's , als ik muziek wil luisteren pak ik toch bijna altijd mijn iPod Nano.
    Vind de muziek kwaliteit toch iets beter en de bediening is simpeler.

Wilde eerst deze week een Touch kopen , maar mijn werkgever is weer eens te laat met het betalen van mijn overuren.
    Daarvan wilde ik de Touch betalen.

16. Shizzel

Shizzel Guest

Oh oke, ik dacht dat die dock er ook bij zat, maar dat is dus alleen een klepje :+. Najah, misschien dat ik dan maar zo'n tutorial voor een kartonnen dock volg :9.

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus wat vragen over de iPod, sorry als ze eerder zijn gevraagd.

1. Kan je filmpjes zetten op de iPod Nano? Dit is me nog steeds niet duidelijk? En zoja hoe? (Filmpjes naar Mov. bestanden converten? Nano kan Mov, MP3 en MP4 bestanden "lezen".
    (Zie nu staan dat het in de tabel staan, maar kan je het dus gewoon naar Mov converten en erop zetten?

2. Heeft iemand misschien een link voor een goede uitleg van iTunes? het is me allemaal een beetje vaag. Als ik bijvoorbeeld muziek op me iPod heb, en wil via een ANDERE pc ook muziek erop zetten, gaat me hele muzieklijst weg :\.

3. Ik heb dus ook sinds gister iSkin hoesje maar gehaalt. Maar nu een domme vraag; Hoe krijg ik dat 'clipje' van het hoesje af? (hij zit nog niet om de iPod heen). Ik heb gedaan wat in de beschrijving staat (naar rechts draaien het clipje, en dan trekken?) of wat moet je dan doen? Het lukt me niet echt, ben bang dat ik hem kapot trek.

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
  19. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus binnenkort een iPod Classic 80 gig. gaan halen.
    Maar kan je daar makkelijk films op zetten die je geript hebt van dvd (.vob en .sub bestanden) en hoe zit het gewone .mpeg en .avi bestanden?

20. Shizzel

Shizzel Guest

-knip-

Foutje, had een programmaatje erop gezet dat hij 1.1.3 'fakede'.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina