[PC] Bioshock laptop probleem

Discussie in 'Games' gestart door halo_operator, 15 mrt 2008.

1. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik heb gister bioshock gekocht voor mn laptop. maar telkens op punten als je een vending machine opent of het menu via escape etc, sluit vista m af met probleem dat niet herstelt kan worden. nu is mijn laptop slechts 2 maanden oud. het is een XXODD 8252dp met specs:
    duo core 2,4ghz met 8mb (geloof ik)
    160g hdd
    4gb ram
    1g flash geheugen
    nvidia geforce 8600m gs

verdere specs lijken me niet van toepassing. als ik de graphics op medium zet loopt hij langer dan de standaard die het spel kiest (high) maar hij sluit m te vaak af met een error. de drivers en alles is up to date.

kan iemand mij hiermee helpen?

2. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat vista het gewoon niet ondersteund. Heb zelf xp en ik heb vrienden die vista hebben en sommige games/programma's werken niet zoals ze zouden moeten. Heb je ook het spel geupdate? Patches via www.gamershell.com

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock heeft zelfs dx10 mogelijkheden en is volledig door vista ondersteund. Misschien een driver probleem?

4. halo_operator

Leuk Bevonden:
    0
    op internet tvond ik dat de 8600m gs die ik heb problemen heeft. maar aangezien de laatste driver patch uit december komt en ik mn laptop in januari heb gekocht zit die er al op. bevestigd ook die scan op laptop2go...laptop word ook trager na het spelen van bioshock en dx10 kan ik niet activeren in het spel

ook heb ik FSX maar die doet het zonder problemen op ultra high (alles) zelfs de laadtijden daarin zijn verwaarloosbaar:p maar wrom die het met bioshock zo moeilijk heeft

5. halo_operator

Leuk Bevonden:
    0
    btw de bioshock 1,1 patch is ook niet alles lees ik op internet

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Deel Deze Pagina