Geachte Leden van Het Forum,
Tot mijn grote vreugde viel mijn oog heden middag op een 5.1 home cinemaset (merk AEG, type 4611 HC), die binnenkort voor een lief prijsje (100eu) te koop zal zijn bij (let op!) de Trekpleister. Over het feit dat de home cinemaset bij de Trekpleister weg komt, hoeft van mijn kant niet gediscussieerd te worden. Ik wil gewoon een 5.1 setje hebben....en of ie nu bij de Trekpleister of bij Mediamarkt (oid) weg komt, interesseert me ff niet Ik wil nu zo langzamerhand ook wel eens 'leuk' geluid ervaren bij mijn 360 games.... en voor films is het vanzelfsprekend ook een must.
Waar het mij in dit geval om gaat zijn de specificaties. Van sommige dingen heb ik geen idee wat ze inhouden, en ik hoop dat een (of meerderen) van jullie mij kunnen helpen.
- Allereerst: AEG. Ik weet dat ze goed zijn in de productie van wasmachines, maar zullen ze ook goed zijn in het produceren van Home Cinema Sets? Ik kan op Internet niet echt info vinden.
-USB aansluiting en SD/MCC slot --> Waar is dat goed voor?
- PLL Tuner --> Wat is dat... radio-ontvangst? (iets waar ik eigenlijk totaal geen waarde aan hecht)
- Coaxiale digitale audio uitgang --> Kan ik daarop mijn 360 aansluiten? Of heb je écht een optical audio uitgang nodig?
- in totaal 500 Watt PMPO waarde, waarvan 200 Watt PMPO voor de subwoofer, 4 x 60 Watt PMPO voor de satellietspeakers en 1 x 60 Watt PMPO voor de centerspeaker --> is Watt PMPO waarde een factor 10 van het gewone aantal watt? (Ik las op Internet dat PMPO-waarde een marketingtruc van de fabrikant is voor mensen die waarde hechten aan zoveel mogelijk Watt geluidsvermogen)
Bij voorbaat mijn meest oprechte dankwoord voor jullie reacties! :b:
(voor een overzicht van alle specificaties: http://geizhals-preisvergleich.net/eu/a259057.html)
Laatst bewerkt: 15 mrt 2008