Beetje kinderachtige ban gezien hij niet expliciet over downloaden praat, maargoed dat is mijn mening. Heb net een aantal reviews gelezen / bekeken van over deze game en ik moet zeggen dat hij me toch zeer cool lijkt. Heb de demo van het origineel een maand terug voor het eerst gespeeld, maar die voelde wat stroef. Vandaar dat ik die niet echt hoef. Hing wel een hele goede sfeer in. Als dat dus in deel 2 gecombineerd wordt met vette combat en leuke overall gameplay ga ik deze zeker kopen. Jammer dat ik voorlopig even geen games meer ga halen. Dit wordt na GTA zeker 1 van de eerste titels die ik wil hebben.
Inderdaad, ik heb het niet over downloaden gehad? Ik overtreed voor zover ik weet geen regels. @ Smokey: ja de tazergun is er nog steeds, maar die heeft maar 3 shots. Daarna moet je hem weer op een of andere manier opladen. Volgens mij kon je bij C1 dat ding oneindig gebruiken?
Je noemt het niet, maar je weet zelf ook wel dat je illegaal aan Condemned 2 bent gekomen. Anders geef je niet zo'n belachelijk antwoord. Anders mag je een foto maken van het doosje en hier posten. Alleen zo kan je je naam zuiveren. Anders moet je gewoon je mond houden.
Het is nou eenmaal de regel hier dat je geen nieuwe games mag bespreken als je er illegaal aan bent gekomen. Alleen door een foto te posten als bewijs dat je het doosje hebt, mag dat. Regels zijn, regels, het is nu eenmaal zo.
Op XBW hanteren we de regel dat er niet over het downloaden en of kopieren van spellen mag worden gesproken. Als dit wel gebeurt loopt je het risico op een OW of Ban. Aangezien dit al de tweede keer was dat hij erover begon heeft hij nu een ban. Nu weer ontopic!
Wow ben nu pas in het 2e level van Condemned maar wat een keigafe game zeg. Graphics zien er naar mij weten ook net wat gelikter uit. En ik denk dat dit deel toch wel eens stukje enger is dan het 1e deel. Ben nu in een of ander creepy hotel edit: en nee heb geen illegale copy,sommige gameshops verkopen de import versie.
Ik vind vooral de gameplay style zo geweldig in deze game. Beetje moeilijk uit te leggen,maar het rondlopen en kijken ziet er al super realistisch uit. Alsof JIJ echt die gast bent in het spel, als je een ladder opgaat of ergens overheen springt...levensecht, en daarom behoorlijk creepy ook . First person actor noemen ze dat geloof ik, BIA:HH heeft dat ook een beetje.