Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm je weet zeker niet hoe duur hij bij de MM is? Ik wilde hem eigenlijk bij de FRS halen, omdat je daar 7,50 korting krijgt, maar daar zal hij niet voor donderdag zijn denk ik...

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft hem /Mod downloads e.d. interesseren ons niet en we willen er ook geen posts over zien. Dus gelieve achterwege te laten. hij schijnt erg vet te zijn, En er ook nog is goed uit te zien.
    Als je begint krijg je ook te zien of je de extra's krijgt omdat je elite bent geworden wellicht kan ik het misschien in een spoiler adden hier.

3. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben wel benieuwd wat die extras zouden zijn. Ben helaas zelf (nog lang) geen elite, dus die extras heb ik niet, maar er waren dacht ik ook extras voor veteranen die het eerste spel hebben gespeeld :D.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus de graphics zijn wel beter? Gek...want ik vond toen ik elke video footage bekeek de graphics wat simpeler eruit zien. Niet de characters, die zagen er goed gedetailleerd en scherp uit. Maar wel de omgevingen, weinig licht of schaduweffect en minder levendig dan Vegas, dit vind jij absoluut niet?

Maar boeie, zolang de gameplay net zo top als Vegas is. En dan vraag ik me dus een dingetje af...normal en realistic schijn je niet meer te kunnen kiezen...dat is nu net zoals het GRAW(2) systeem...low risk, high risk en elevated risk ofzo.......ik ben gewoon super bang dat die briljante a.i. minder briljant kan zijn daardoor...of is dit helemaal niet het geval? Vegas was soms zo heerlijk uitdagend, op realistic spelen...dan waren die tangos echt motherfuckers man, lol.

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit eigenlijk precies hetzelfd als rainbow six vegas 1, de graphics vind ik er eerder lelijker uitrzien dan mooi,
    levels zien er wat leger uit, ( zoals hierboven ook al gezegd wordt)
    niet dat graphics voor mijn een punt is, maar het is toch een sequel, dan verwacht ik wel wat vernieuwingen, op graphisch gebied is die vernieuwing er zo te zien niet,

verder zijn er volgens mij ook niet grote verschillen met rbsv 1,
    imo is dit eerder een uitbreiding, dan een echte gloednieuwe rainbow six game
    maar toch is het voor mij een must-have, heb rbsv1 was geweldig, vooral de SP, dus deze moet ik hebben:)

MP belooft wel wat, nieuwe mode ( in cod4 het het search en destroy) en in counterstrike was het al)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar je hebt de game zelf toch nog niet? Dus wie weet zijn er genoeg levels die qua graphics wel heel mooi zijn :). Maar inderdaad..het gaat om de gameplay...zolang de enemy A.I. maar intact gebleven is, vind ik het best.

Raar vind ik het wel van die graphics, want in een video report van insidegamer, die had een tijdje terug V2 gespeeld, zeiden dat Vegas een uncomplete versie van de Unreal engine gebruikte en da V2 juist de complete versie van de engine gebruikte..waardoor je dus fors betere graphics kreeg..nou....niet echt dus.

7. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de 'framerate' aardig is opgeschroefd. COD4 heeft de lat gewoon heel hoog gelegd.

Kan iemand dat bevestigen?

8. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat hij bedoelt dat de storyline zich voornamelijk afspeelt overdag en in de achterafwijken van vegas. Dit werd ook verteld in een van de trailers of developer diaries op marketplace. Die maps vind ik er zelf ook minder mooi uit zien, maar ze beloofden dat er nog genoeg levels zijn in Vegas in de gokhallen etc met moie graphics.

@Kelovitz: ik denk niet dat ze de framerate heel erg gaan opschroeven omdat cod4 dit heeft gedaan. Een draaiend wiel zet je niet stil ;)

9. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik zie net dat iemand uit me vriendenlijst hem al aan het spelen is:confused:
    maar de game komt toch eind deze week pas uit?

10. Buccket

Buccket Guest

Ik ken iemand die zei dat ie al circuleert op het internet.

Wat de graphics betreft denk ik niet dat het spel lelijker zal worden, zou het eerste vervolg op een game zijn die ik speel die lelijker is dan het origineel.
    Ik ga er vanuit dat het iets mooier zal zijn, en hopelijk voor al op MP gebied. Dat zag er in RB6V1 soms echt belabberd uit.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mensen die de game nu al spelen, en de game niet gekocht hebben,maar WEL op live zijn, lopen toch een aardig groot risico gebanned te worden van Live?
    Niet verstandig van die gast dan in ieder geval.

De graphics zijn qua hoe de Rainbow operatives eruit zien duidelijk scherper en beter gedetailleerd, maar de omgevingen niet. En inderdaad de buitenomgevingen zien er wat kaal uit enzo....maar ik zag ook een filmpje van een binnenlokatie en ook die vond ik niet denderend. Maar ach fuck it..ik kijk super uit naar donderdag.

Vrijdag lekker vrij, goeie vrijdag...dus voor mij is het al wel duidelijk wat ik ga doen.

12. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vind eigenlijk dat de vergelijkingen met CoD4 een beetje appels met peren vergelijken is. CoD4 is een snelle shooter on rails. Daar is het eigenlijk gewoon rennen, knallen, verder rennen, en nog wat knallen.
    En R6 moet je niet rennen, maar juist langzaam en sneaky te werk gaan. Dus cover zoeken enzo. Dus ja een snelle framerate is natuurlijk fijn, maar zelf merkte ik niet zoveel van de iets lagere framerate in R6V, omdat je toch langzaam door zo'n level gaat :).

Man hoop echt dat het spel morgen of overmorgen al te koop is. Ik ga morgen echt meteen de MM bellen, om te kijken of ze hem al hebben :D.

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    hou mij dan op de hoogte haha
    ik ga misschien morgen middag ff naar de MM

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    R6 Vegas was een supertopgame. Op realistic was hij gewoon echt supervet. Ga deel 2 zeker meteen op de moeilijkste moeilijksheidsgraad spelen.

15. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    =( Wat een K*TGame, ga em zeker niet halen =(

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ???

heb je hem gespeeld dan?

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een goede post zeg. Voegt veel toe.

Vraag me alleen af, hoe moeilijk was het om de hoogste rank te halen in deel 1?

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    jaa idd, kan me niet voorstellen dat die slecht is

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zal even vertalen wat hij bedoelt:

"Ik houdt niet van tactical shooters. Als een game niet binnen mijn favoriete genres valt is het een kutgame."

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha niet echt, DSF RealistiQ speelt nogsteeds erg veel Vegas 1. Denk dat dit een grapje was :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina