Welke Guitar Hero gitaar?

Discussie in 'Algemeen' gestart door klaptulp, 16 mrt 2008.

1. klaptulp

klaptulp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan guitar hero te halen, maar is er eigenlijk wel een verschil tussen de gitaren van Guitar hero 1, 2 of 3? Kan me herrineren dat er verschil in kwaliteit zat, maar vind nergens mee rde informatie, vandaar jullie hulp ;)

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    GH1 is niet op de X360 hea? :9

Anyway, ik zou de Xplorer van GH2 doen. Misschien heeft ie draad, maar gaat veeeeel minder snel stuk. Iedereen heeft klachten over de Les Paul controllers. De fretbuttons functioneren vaak niet.

Kortom, ga voor de Xplorer!

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar de Les Paul is veel shiny'er en draadloos, en als je mazzel hebt doet hij het gewoon :+

Neehoor, ga maar voor de Xplorer, die is veel betrouwbaarder :)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ze alletwee, en met beide geen problemen.

Dus ik zou voor de Les Paul gaan. Mooier + draadloos. :D

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    eens:)

6. volley

volley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook voor de x-plorer gaan omdat de les paul veel batterijen vreet en je kunt niet je battery pack erin doen dus het kost je meer geld dan de x-plorer controller

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit ook te twijfelen tussen de Explorer en les paul. De Explorer is niet meer standalone te verkrijgen toch?, voor als ik er nog 1 wil kopen voor MP.

Zowiezo zijn beide gitaren moeilijk standalone te verkrijgen op dit moment toch?

8. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    FRS heeft nog steeds Explorers liggen, althans de FRS bij mij in Soest.

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zonder enige tweifel koop je de explorer. Die andere is echt gewoon vreselijk als je een nummer een beetje goed wilt spelen. Denk aan bijvoorbeeld fret buttons die niet reageren, star power die activeert zonder dat je het wilt en mijn gitaar vind het leuk om automatisch uit het niets een paar strums erbij te gooien. Weg x4 multiplier...

Dus xplorer.

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    +1

Je moet echt draad haten om voor de Wireless gitaar te gaan, andere excuus is er namelijk niet want de Xplorer is eenmaal beter.

11. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Les Paul en er totaal geen problemen mee.

12. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 stukjes karton tussen de hals en de body gedaan van de Les Paul zodat de frets constant in contact blijven (dus das voor mij 't enige nadeel). Verder vind ik de Les Paul echt fijner. De strum bar, whammy bar en de frets zelf voelen beter aan. Plus, met oplaadbare batterijen is er op het gebied van voeding natuurlijk no problemo. (Hint voor volley.) ;)

13. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt gewoon geluk als je een goeie les paul hebt en dat risico zou ik niet nemen.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er gibson op, welke gitaar is dit dan? Want die term zie ik niet voorbij komen hierzo :eek:

15. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij rond-achtig en zwart of puntig en wit? :)

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is dan waarschijnlijk de les paul. Tenzij je een hax xplorer hebt.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gibson Les Paul. Gibson is 't merk toch :+
    Anyway die Xplorer is wel beter, want dan valt niet ineens je gitaar uit als je batterijen op zijn :mad:

18. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Als het lichtje op je gitaar begint te draaien kun je sowieso nog een paar uur doorspelen. Er zitten geen liedjes in GH2 en in GH3 die een paar uur duren.
    Tijd genoeg om het liedje waar je mee bezig bent af te maken dus en daarna nieuwe batterijen te zoeken. :9

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zwart inderdaad en dus de iets meer "buggy" gitaar volgens jullie. Ik heb er persoonlijk nog weinig last van, en die batterijen kan je gewoon ruim op tijd vervangen inderdaad.

Ik heb wel heel soms het idee dat ik een fret indruk en hij hem niet constant pakt maargoed, als het erger wordt ga ik gewoon een nieuwe eisen :D

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nu al met 'n gewone controller dat ie uitvalt tijdens een potje halo3, omdat ik naar me scherm kijk en niet naar me controller.. eigenlijk zou je een message moeten krijgen op 't scherm dat je batterijen bijna op zijn.. ff mailen naar bill gates :+

Deel Deze Pagina