Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Uurtje ofso met handleiding van Dyna. Maar ik heb echt 2 linker handen, en kreeg hem neit meer in elkaar. Het is uiteindelijk gelukt met zwarte pookjes (uit de oude controller gehaald). En Dyna heeft lichtjes aangesloten.

    Maar tis wel de moeite waard. Pas ook een zwarte accu pak gekocht dus past er mooi bij.
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet zeggendat hij er iid erg vet uitziet. Was dat een pakketje wat je kon bestellen 1,5 jaar geleden met zn allen op xbw ofniet?
     
  3. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Frustraties

    [​IMG]

    Die dingen zijn helemaal niet zo sterk... _0/

    De linkerkant doet het nog, maar rechts niet meer, ook het trillen is voorbij. |:-
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Whahaha lol, wat heb je ermee gedaan dna? Gefrustreerd op de grond gekwakt? :+
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    eh nee, leuning van mijn bank. Onder het zachte en stoffen gedeelte loopt natuurlijk het houten framewerk. Waarschijnlijk raakte ik een punt X wat resulteerde in Y, of te wel: een gespleten controller. :+
    Ik verbaasde me enorm en moest vervolgens hard lachen...
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja :)

    ROFL, okee. Dan is hij net verkeerd geland. Ik heb er ook al vaak genoeg mee op de grond gesmeten.
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vraagje.

    Ik heb een play & charge kit van een forummer over gekocht. Accu en kabeltje dus. Maar sinds ik de accu gebruik, blijft lampje 2 op de controller branden wanneer mijn xbox aan staat?! Niet helemaal aan zoals hij aan zou zijn als het controller 2 was, maar hij brand wel zachtjes. Is dat normaal?
     
  8. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen best wel tegen een stootje. Een goede vriend vanaf smijt 'm vaak door zijn kamer of hij zet z'n tanden erin... 8) Zo gefrusteerd ben ik nog niet geweest. :+
     
  9. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    Hee mensen ik heb even een vraagje
    als ik bij een maat van mij ben en ik heb mun controllers mee dan willen ze alle twee niet connecten iemand een idee hoe dat kan

    alvast bedankt
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je moet op het knopje naast/onder je USB poorten klikken en op de controller aan de achterkant. Evt even je controller re-connecten met Xbox knop!
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja de tandentruuc ken ik ook.
    Zitten bij mij ook al een aantal gaatjes in :+
    Altijd als ik mn controller door de kamer smijt ren ik er gelijk achteraan om te kijke of hij niet kapot is. haha, dom eigenlijk :'-(8)
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb binnenkort 1 van deze. Werkt voor de xbox360 én de PS3, de switch aan de zijkant is om te switchen tussen consoles.

    De knoppen en joystick zijn van hetzelfde merk wat in japan in de arcade cabinetten zit (sanwa, nr1 merk voor arcade parts) en de afmetingen zijn ook authentiek.

    *edit* deze ga ik dus echt niet door de kamer gooien als ik gefrustreerd ben :) hehe

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  13. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat je die units ( :thumbs: ) daarvoor gemaakt hebt integenstelling tot de wireless xboxcontroller... :+
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze zelf niet gemaakt. Het zijn ps3 arcade sticks gemaakt door Sega voor de release van virtua fighter 5. Iemand die ik ken mod ze zodat ze ook werken voor de xbox 360.
     
  15. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien er wel grappig uit :D
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Daar zal ook wel een behoorlijk prijskaartje aanhangen! 8)
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ja best wel maar het is een verjaardag kado van mn ouders :). Maarja dan heb je ook wat. Beste controller die er is voor de spellen die ik speel (fighters).

    Stel er komt een nieuw systeem uit over tig jaren is ie simpel om te bouwen. En als er een onderdeel kapot gaat kan je heel simpel de knoppen of joystick vervangen zonder te solderen. Ding kan een leven lang meegaan.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  18. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel waren ze dan per stuk als ik vragen mag? :+
     
  19. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er maar 1tje. in totaal was het 175 euro. Dat is de arcade stick zelf, het modden, onderdelen en verzendskosten. 80 voor de stick, 60 voor modden en onderdelen, 40 voor verzendskosten naar mij (komt uit het buitenland). En het was een verjaardags kado, dus ik betaal niks zelf :)

    Sinds virtua fighter 5 uitkwam op de 360 maar zonder kwaliteits arcade stick is ie voor al die gasten hun PS3 sticks gaan ombouwen. Absoluut niet de moiete waard als je niet serieus bezig bent met fighters maarja als je dat wel bent, dan kan het niet beter dan dit.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik kan het me heel goed voorstellen, ik wil ook graag goede spullen hebben als ik ergens mee bezig ben! _O_
    En ja, het is veel geld maar ik denk dat je die prijs zo bent vergeten (ook als het geen cadeau was) als je eenmaal aan het spelen bent.

    Waar in het buitenland koop je zulke sticks?
     

Deel Deze Pagina