Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vind het niet veel lelijker dan de rest van de shots die we voorgeschoteld krijgen!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wel, het ziet er meer ''blokkeriger'' uit.. Hmm..
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig zijn graphics ook echt het belangrijkste in games.....niet dus. =(
    GTA4 word gewoon een hele toffe game. De gameplay en de fun die de game bied is zo enorm en tof. En daar draait het om bij een game zoals dit, gameplay en fun.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is ook wel zo, maar in vergelijking met de vorige screenshots vind ik dit er een stuk minder uitzien. Wat jij zegt klopt wel, deze game draait vooral om de gameplay. En met de toevoeging van multiplayer en extra content zit dit wel goed. :)
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man, ik vind de gamer er echt niet slecht uitzien, geen grafisch hoogstandje, maar kan zo tig games opnoemen die er slechter uitzien.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Och komt wel goed, GTA SA ziet er ook niet uit in vergelijking met games van nu. Maar toch beleef ik er het meeste plezier aan.
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe durf je 8)!
    Je moet deze game gewoon kopen als je een ps3 of xbox 360 hebt!
    het is zowiezo een must - buy \o/
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker lekker samen kloten met dit spel :thumbs:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wel lief dat je idd over de gameplay begint zoals ik vroeg :+
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nou de screen die voorheen kwamen zagen er allemaal top uit, maar hoe dichter we bij de release komen en hoe meer ingame screens hoe lelijker het eruit ziet.

    Game play is belangrijk, maar als ik een console heb als de 360 vind ik graphics toch net zo belangrijk.
     
  11. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, kijk, ik vind het een gaaf spel, en zal het zeker halen, gameplay is ook het belangrijkst.
    Maar kom zeg, je mag toch wel een hoogstandje op grafisch gebied verwachten als je een Next Gen console hebt gekocht..
    Vooral als een spel in 2008 uitkomt..maar goed..we zien wel..misschien valt het mee.:b:
     
  12. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Live abbo voor 60 euro? heb het inderdaad ook voor zoiets gehaald..van een kameraad begrepen dat hij het voor 35 euro voor een jaar ofzo heeft gekocht.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zou wel vet zijn als je de HUD kan weghalen, bij Assassins Creed gaf dat echt een hele vette sfeer. :thumbs:
     
  14. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol lees zie nu pas dat er een klein foutje in me bericht is geslopen. Nee, ik bedoelde die Pre-order KIT (niet kut). Maar dat weet ik inmiddels wel. Die abbo's zijn ook wel voor minder te krijgen maar op de Bazaar of marktplaats zijn ze zeldzaam.
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de collectors edition zojuist gepre-orderd, dus ik ben verzekerd van een te gekke meivakantie :p

    Wat ik met alle gta's heb, is dat het er wat minder uitziet dan de gemiddelde game uit dezelfde tijd, maar het is wel een van de weinige game(series) waarin ik echt wekenlang in verdiept ben zonder een andere game aan te raken of veel tv te kijken of achter mn pc te zitten.
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur wordt die limited edition eigenlijk? die met die tas, kluisje etc. ben wel van plan deze game te halen, maar twijfel nog welke versie
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Rond de 100 euro volgens mij. Vind ik te duur voor een game. Enige wat echt interessant zou kunnen zijn is de soundtrack (als er goede muziek in de game zit), de rest boeit me niet heel erg.
     
  18. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    @meteorwings: is iets van 90 euro.

    blijf het raar vinden dat mensen de laatste weken ineens beginnen over de gfx. screens en trailers zijn al maanden te bekijken, mara als er dan een wat korrelige screen wordt gepost, is het meteen van 'ja hallo, het is toch zogenaamd next gen, kijk dit dan ...lelijk:eek:!!'

    Zoals al vaker gezegd, draait het bij GTA niet om gfx maar om de free roaming opties, de chaos die je kan creëren en de humor. Bovendien is het een gigantische wereld die zonder laadtijden (muv de eerste keer dat je m opstart) wordt gepresenteerd. Tel daarbij op dat alles zonder haperen wordt vertoond en dat er vrijwel geen pop-up/pop-in wordt gezien en dan mag je echt in je handjes knijpen dat het er zo uit ziet.

    Naar mijn mening heb je ofwel geen verstand van games en roep je maar wat, of je vindt GTA sowieso niet leuk en dan schiet je de game af op datgene wat altijd al het zwaktepunt is geweest van de reeks, de graphics. =(

    Misschien klinkt dit wat aangebrand, maar vind het vooral dom van mensen die zomaar wat roepen. Het is een heel ander verhaal als je met goede argumenten komt (en dan niet in de trant van 'het is toch next gen, dan moet alles toch kunnen! ).

    Kom bijv. met een vergelijkbare game, met vergelijkbare features, die wél duidelijk betere graphics heeft. En dan moet je eigenlijk nog objectief kunnen onderbouwen waarom screen x van game x beter is dan screen y van GTA IV. ik bedoel maar...zomaar wat roepen komt echt heel dom over.|:-
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    De screenshots zullen nooit helemaal het uitendelijke grafische beeld laten zien. Bij bijna elke game is dit het geval. De filmpjes zien er top uit, dus dat gaat wel goed komen met de game.

    Multiplayer gaat vet worden :) Vette gamemodes _O_
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mafia II lijkt beduidend beter te worden. ;)

    Eerst zien, dan geloven ;)

    Verder is de kans groot dat ik het spel ga halen. Echter ik wil persé eerst bewegende beelden zien. Als het puur om de gameplay te doen is, dan heb ik nog wel een ps2 staan waar ik nog genoeg op te doen heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina