Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Va mafia II heb je vrijwel niets gezien...knipoog...;) ofzo...

    paar screens en en trailer. verder heeft nog niemand hands on gespeeld met die game. dus die vlieger gaat niet op. je weet niets van de framerate, pop up, etc. De grootte van de wereld, aanbod van missies.



    en eerst zien dan geloven?

    meerdere onafhankelijke sites hebben dit vermeld hoor...geen pop-up/-in, geen framerate issues. Technisch gezien mag je dát nu weer wél verwachten van een hedendaagse game van dit formaat. juist omdat het grafisch gezien wat minder flashy is, kun je rekenkracht vrijmaken voor de laadtijden en streaming issues.
     
  2. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, mooie graphics is mooi meegenomen. Maar ik bedoel... GTA SA, zat vol met glitches, en de graphics waren ook niet geweldig.. maar dat spel heb ik zooooooveel gespeeld, en er echt veel plezier aan beleefd.
    En slechtere graphics dan SA kan gewoon niet.

    GTA heeft gewoon een gameplay die geen andere game kan evenaren.. en schijt als de graphics niet zo geweldig zijn als Mafia 2 ;)
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    iid in de hand on van de pu zeiden ze ook dat er geen laadtijden waren. Je kan zo de metro instappen en een reis maken naar een andere stadsdeel zonder laadtijden:thumbs:
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom / waarin lijkt Mafia II dan beduidend beter te worden? We hebben nagenoeg niks van de game gezien / gehoord. Beetje raar om dan te zeggen dat de game beduidend beter lijkt te worden.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Overal waar ik hem heb gezien was die versie €99,99. Het zijn eigelijk alleen maar hebbedingetjes die erbij zitten, voor de verzamelaar/fan, er zijn betere tassen en kluizen te koop dan die hierbij zitten.

    Die soundtrack kan voor de meesten wel interessant zijn, als ik de soundtracks van de laatste paar gta's kijk, kan deze niet slecht zijn.

    Bij Bol.com is deze limited edition trouwens al helemaal uitverkocht. De enige website waar ik hem nog kon vinden was musicstore.nl, dus ik kan hem de 29e mooi 500 meter verderop afhalen. Ik zou dus snel beslissen als je toch de LTD versie wilt hebben. Ik zou niet precies weten welke games-zaken hem op de releasedag nog over hebben.

    Maar mijn mening is, dat je alleen voor de LTD versie moet gaan als je fan bent van de GTA reeks of verzamelaar van dit soort artikelen. Ik neem aan dat de volledige soundtrack ook later los te koop zal zijn, zoals met eerdere delen ook zo was. Als je geen geld teveel hebt en puur en alleen de game wilt, zou ik die 40 euro extra besparen en alleen de game halen.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Vind wel dat GTA IV goede graphics moet hebben hoor. Kijk als ze nu bij het oude cartoony style waren gebleven, hadden ze een logische excuus gehad maar nu ze de realisme centraal willen hebben moeten we ook super goede graphics hebben. :)
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Waarom moet realisme gekoppeld worden aan super goede gfx? Realisme staat voor mij gelijk aan een gamewereld waar de logica m.b.t. zwaartekracht en reacties van personen e.d. net zo is als in de echte wereld. Dat heeft toch niks te maken moet hoe het eruit ziet maar hoe het spel reageert op jouw acties.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en lelijk is het zeker niet :eek: ik vind het 'gewoon' , tuurlijk niet de mooiste gfx maar als je de game speelt zal je dat echt niet storen. In iedergeval zal het mij geen flikker boeien en zal ik deze game echt wel minstens 2 maanden in me boxje houden.
     
  9. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jij hebt zeker nog nooit gehoord van ieder zijn mening?
    Jij vind gameplay misschien het allerbelangrijkste, andere niet.
    Ik vind graphics net zo belangrijk als de gameplay. Sucked het ene dan vind ik het slecht, sucked het andere idem dito.

    En ja als ik een next gen console koop verwacht ik dat de games ook next gen zijn. Er worden veel poep spellen in mijn ogen uitgebracht op de 360 die het niet eens waard zijn om op zo'n console te mogen worden afgespeeld.
    De screens van GTA IV vind ik nou niet wat ik kan zeggen next gen.
    En sinds wanneer zijn screens en filmpjes die voorheen zijn uitgebracht minder in kwaliteit dan de game zelf. Het is juist zo dat de filmpjes en screens voor de release worden opgepoetst en beter uitzien dat de game zelf.
    Als ik de screens nu al niet veel vind, vraag ik me toch wel af hoe het met de game zelf zit.

    Ik neem niet aan dat jij de game al in huis hebt. Je weet dus kortom 0,00000 af van hoe het spel speelt. Wat al die sites/tijdeschriften, die al hebben mogen spelen, zeggen geloofijk ik erg weinig van. Je kunt dingen als dit pas beoordelen als de game uit is en niet nu al gaan zeggen dat het vlekkeloos loopt.

    Je bent inderdaad een beetje aangebrand want je praat echt crap. Als ik iets toffe games vind is het wel GTA maar als ze die dan gaan uitbrengen in 2008 geheel nieuwe stijl verwacht ik toch dat ze aan dat zwakke punt flink wat hebben gedaan.

    Over dom overkomen gesproken....
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Misschien ff een stom vraagje....maar wordt deze game in grote voorraden geleverd aan de winkels? En kan ik m dus gewoon de 29ste ff ergens gaan kopen....of doe ik er verstandig aan om m alvast ergens te pre-orderen omdat ie waarschijnlijk de 29ste overal meteen uitverkocht zal zijn??
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Over die HUD nog:

    Waarschijnlijk is dat plaatje gewoon een cutscene (zoiets) en zie je alleen de sterretjes knipperen oid. En er is al bekend gemaakt dat je de wapens alleen ziet in de HUD als je ze wisselt en dat je het geld alleen ziet als je het nodig hebt. En in deze cutscene zie je de radar niet.

    Dat denk ik.

    En over die graphics. Kom op zeg. Laten we er over eens zijn dat GTA IV echt geen goede graphics heeft van wat we tot nu toe gezien hebben. Ik was echt teleurgesteld toen ik al die screens zag. Maarja, de gameplay is gewoon zo goed dat je dat niet echt nodig hebt. Maar goed ziet het er niet uit. 90% van de Xbox 360 games ziet er beter uit.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  13. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel van die informatie is gegeven door R* zelf en die gaan daar egt niet over liegen hoor


    En je reageerd zelf ook een beetje aangebrand:b:
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zou hem voor de zekerheid wel ff reserveren.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Eerst zien dan geloven.
     
  16. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hey xbox master. je hoeft natuurlijk niet zo puberaal te reageren he. gewoon normaal discussieren kan ook. verwachten dat mensen met goede argumenten komen, is niet zo gek.

    dat je onafhankelijke sites niet gelooft is jouw probleem. tuurlijk heb ik de game niet wijsneus, maar GTA is GTA vanwege een aantal key features. de meest belangrijke natuurlijk de open world met free roam optie. om nou te zeggen dat je dat niet kan stellen, omdat ik de game niet hebt...dan ben je echt gefokt aan het replyen, puur omdat je je aangesproken voelt.

    gfx belangrijk vinden is tot daar aan toe, maar 'eisen ' dat een massive game als GTA IV top notch gfx heeft, is gewoon laten zien dat je de ballen verstand hebt vand e technische kant van games.

    goed, weet verder niet wat ik moet zeggen. vind je reactie niet getuigen van veel inzicht. ik vraag netjes om een onderbouwde mening en jij begint te blaten dat ik crap praat, zonder aan te geven waarom dan. nogmaals, tehnisch gezien is het op dit moment niet haalbaar om high end gfx te combineren met zo'n grote game als GTA.

    ik zeg van te voren vast dat ik je niet probeer uit te dagen, enkel tot even goed nadenken over de technische kant. zelfs zonder ervaring met games programmeren (heb ik nl. ook niet!) kun je inzien dat het een belachelijke eis is.

    nou...goed. als je het nog steeds onzin vind, prima. negeer mijn bericht dan maar. geen enkel probleem.
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ey joep!

    Gewoon ff bij Intertoys in Meerssen reserveren. Daar komt toch al geen hond die het koopt, dus moet lukken. Met Vice City ook gedaan, en die heb ik toen een dag voor de release opgehaald. Hoop dat dát dit keer ook lukt, dan kan ik 'm ook nog een paar uur spelen...
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb hem bij de free ge pre orded. Kreeg niet zo'n pakketje omdat die er niet meer waren. Maar ze schreven me op de lijst. Geloof dat ik nummer 25 was ofzo.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    De grahpics kan je ook alleen maar vergelijken met andere Free Roam Games he. Allereerst ziet IV er alvast beter uit dan Saints Row 1 en Crackdown. Dan hebben we de free roam games alvast gehad, van Maffia hebben we alleen maar een paar screens gezien en wie zegt dat dit wel zo is in de uiteindelijke versie, ik ben iemand die van de eerste paar screens nog niks moet verwachten want dat kan altijd veranderen. Saints Row 2 vind ik ook niet mooier dan IV, maar daar kunnen mensen anders over na denken.

    Voor mij is het zo dat grahpics niet echt veel uitmaakt bij Free Roaming Games. Driver 3 werd bestempeld als slechte game met slechte grahpics, ik maakte me er niet druk om ik vond het een leuke game. True Crime New York City, werd ook niet goed ontvangen en alles in de stad leek op elkaar maar ook daar heb ik veel plezier in gehad. Bij Free Roaming Games is er altijd iets anders wat belangrijker is dan Grahpics en daar staat Grand Theft Auto al jaren mee bovenaan de top.

    De humor, de verhaallijn en de waanzinnige dingen die je kan doen maakt het allemaal een geheel. En als je daar dan een prachtige sfeer bij zet en normale grahpics heb je in mijn ogen een titel die jaren mee kan gaan.

    Wat je allemaal wel niet kon doen bij San Andreas, hoe groot dat was en hoeveel missies je kon doen. En dan al die pure lol die je ermee kan hebben. Ga dan ook vooral naar forums en praat met iedereen mee over de game, als ik nooit op forums had gezeten had ik al die Easter Eggs nooit kunnen vinden. Bigfoot, Aliens, 69 en veel meer. Dit is wat GTA top maakt, mensen die zeiken moeten het zelf weten.

    Ik hoop dat ik met Grand Theft Auto IV net zoveel plezier krijg als bij San Andreas en Vice City, en zoals het er nu uitziet zal dat geen probleem zijn! :thumbs:
     
  20. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zo denk ik er ook over.. mooi gezegt:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina